נערכים ל'רמי לוי TV': "התגלחתי על הזקן של Take וסלקום; אמכור הרבה, ארוויח קצת"
5 חודשים לאחר השקת סלקום TV, וכמה שבועות מאז צצה לה חברת Take, נערך איש העסקים רמי לוי, שהדליק ביום העצמאות האחרון משואה בהר הרצל, להשיק את חטיבת הטלוויזיה הרב-ערוצית שלו.
בראיון לאייס, מסביר לוי מדוע המתין עד כה, למרות שהיה הראשון להצהיר על רצונו להיכנס לתחום הטלוויזיה; האם הוא יפעיל שירות טריפל; ומה יהיה המחיר הסופי. צפו.
קרדיטים:
מגיש ועורך: ליאור נאור
- 6.אהרון 11/05/2015 10:07הגב לתגובה זואבקש לידע את הצרכנים כאשר הם מתחיבים לחברה לשים לב לזמן ההתחייבות בחוזה לא להאמין נותן השרות כי לאחר מכן הם גובים פי 3 התחייבתי לקו טלפון ולאחר 8 חודשים גבו פי 3 לידיעת האנשים
- אין היום התחייבות באף חברה, החוק אוסר.. (ל"ת)אייל 11/05/2015 10:46הגב לתגובה זו
- 5.סלקום tv מספר אחד הוט חרא של חברה רק צרות איתם!!! (ל"ת)תקלות ושרות חרא ביס 10/05/2015 22:57הגב לתגובה זו
- 4.אחד שיודע 10/05/2015 18:17הגב לתגובה זומישהו יודע אם המראיין פנוי ??
- 3.אחד שיודע 10/05/2015 16:28הגב לתגובה זורמי לוי מנסה למכור לנו בדיוק אותו מוצר שהיה בסמסונג ונזרק ממנה והפעם עטוף בנייר עיתון של דגים. התוכן סוג ב' והיכולות של המערכת בסיסיות. זה לא סלקום - מוצר ברזל עם תוכן מכובד ואיכותי זה לא טייק - מערכת פתוחה לגמרי, חינם עם ממשק מרשים, ליקוט תכנים מדליקים מהרשת ורשת חברתית זה בטח לא הוט ויס אז מה זה כן? תוכן ליגה ג' שיעלה קצת פחות מסלקום וידרוש ממך לקנות ממיר בקצת פחות מטייק דווקא לקוחות רמי לוי לא יקנו את זה. עבורם 300 ערוצים וספורט זה הכי חשוב בעולם ולכן ישארו בהוט ויס. חבל.....
- 2.פה גדול 10/05/2015 15:22הגב לתגובה זואני סבור שרק טוב יצא מהפרויקט הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות טעימים בסופו של דבר.
- 1.מאיה 10/05/2015 15:05הגב לתגובה זולוי הוא צדק חברתי בעצמו - בזכותו מקבלים שירותים יותר זולים, מוצרים יותר זולים, ומצליחים לגמור את החודש
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
