רמי לוי שיווק השקמה
צילום: אייסTV
TV

נערכים ל'רמי לוי TV': "התגלחתי על הזקן של Take וסלקום; אמכור הרבה, ארוויח קצת"

מדליק המשואה צופה מהיציע על סלקום TV ו-Take, רגע לפני שהוא עצמו יקפוץ לבריכה. בשיחה עם אייס הוא מדבר על ההכנות להשקה, המחיר והתוכן שהוא יציע ללקוחות. צפו
ליאור נאור | (7)

5 חודשים לאחר השקת סלקום TV, וכמה שבועות מאז צצה לה חברת Take, נערך איש העסקים רמי לוי, שהדליק ביום העצמאות האחרון משואה בהר הרצל, להשיק את חטיבת הטלוויזיה הרב-ערוצית שלו. 

בראיון לאייס, מסביר לוי מדוע המתין עד כה, למרות שהיה הראשון להצהיר על רצונו להיכנס לתחום הטלוויזיה; האם הוא יפעיל שירות טריפל; ומה יהיה המחיר הסופי. צפו.

קרדיטים: 

מגיש ועורך: ליאור נאור

צילום: גילי מייזלר
מנהלת תחום וידאו: עדי ברזילי
עורך ראשי: אלכסנדר כץ

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אהרון 11/05/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    אבקש לידע את הצרכנים כאשר הם מתחיבים לחברה לשים לב לזמן ההתחייבות בחוזה לא להאמין נותן השרות כי לאחר מכן הם גובים פי 3 התחייבתי לקו טלפון ולאחר 8 חודשים גבו פי 3 לידיעת האנשים
  • אין היום התחייבות באף חברה, החוק אוסר.. (ל"ת)
    אייל 11/05/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    סלקום tv מספר אחד הוט חרא של חברה רק צרות איתם!!! (ל"ת)
    תקלות ושרות חרא ביס 10/05/2015 22:57
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אחד שיודע 10/05/2015 18:17
    הגב לתגובה זו
    מישהו יודע אם המראיין פנוי ??
  • 3.
    אחד שיודע 10/05/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    רמי לוי מנסה למכור לנו בדיוק אותו מוצר שהיה בסמסונג ונזרק ממנה והפעם עטוף בנייר עיתון של דגים. התוכן סוג ב' והיכולות של המערכת בסיסיות. זה לא סלקום - מוצר ברזל עם תוכן מכובד ואיכותי זה לא טייק - מערכת פתוחה לגמרי, חינם עם ממשק מרשים, ליקוט תכנים מדליקים מהרשת ורשת חברתית זה בטח לא הוט ויס אז מה זה כן? תוכן ליגה ג' שיעלה קצת פחות מסלקום וידרוש ממך לקנות ממיר בקצת פחות מטייק דווקא לקוחות רמי לוי לא יקנו את זה. עבורם 300 ערוצים וספורט זה הכי חשוב בעולם ולכן ישארו בהוט ויס. חבל.....
  • 2.
    פה גדול 10/05/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    אני סבור שרק טוב יצא מהפרויקט הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות טעימים בסופו של דבר.
  • 1.
    מאיה 10/05/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    לוי הוא צדק חברתי בעצמו - בזכותו מקבלים שירותים יותר זולים, מוצרים יותר זולים, ומצליחים לגמור את החודש
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.