ההשקה המנצחת של 2014: סלקום TV וכרטיס Fly card של אל על
איגוד השיווק הישראלי הכריז היום (יום א') על הזוכים בהשקה המנצחת של 2014. במקום הראשון נבחרו 2 השקות - אל על עם מותג כרטיס האשראי Fly card, ו-סלקום TV של סלקום תקשורת. במקום השני נבחרה השקת yesGO.
ההשקות הזוכות נבחרו על ידי ועדת החדשנות של איגוד השיווק המורכבת מ-16 מנהלים מענפים רבים במשק, בראשה עומד רן גוראון, המשנה למנכ"ל בזק וחבר הנהלת איגוד השיווק ישראלי.
ההשקה של Fly Card - כרטיס האשראי הראשון של מועדון הנוסע המתמיד, בחודש ספטמבר 2014, הביאה לאל על את המקום הראשון. באיגוד טוענים כי "ייחודו של כרטיס זה גלום באפשרות למימוש נקודות המועדון גם מחוץ לעולם התעופה, בקניות יומיומיות אחרות. מהלך ההשקה הכפיל את יעדו הראשוני למצטרפים וזכה ל-50 אלף מצטרפים בתוך חודשיים בלבד".
יומיים לפני סיומה של השנה, השיקה סלקום את סלקום TV, ולתוך 2015 הצליחה החברה למשוך מספר עשרות אלפי לקוחות. זה הביא גם לסלקום את המקום הראשון. "סלקום השיקה את סלקום TV שהציעה חווית צפייה חדשה - אפשרות לכל צופה לבחור את התכנים שמעניינים אותו, בזמן שמתאים לו, בכל מקום, על גבי כל מסך, וכל זה במחיר קבוע ומבלי לוותר על הצפייה בערוצי הברודקאסט. טלוויזיה שמאפשרת ללקוח הישראלי המעודכן לחוות את הטלוויזיה מתי, איפה והיכן שירצה".
במקום השני נבחרה המהלך של חברת הלוויין yes עם yesGO. "בהדגשתה את החדשנות הטכנולוגית ויצירת התנאים האולטימטיביים לצפייה בתוכן, yes החלה במהלך השירות המתקדם והחדשני של צפייה אינדיבידואלית ומותאמת אישית. yesGO מאפשר לצרכן ליהנות מהתכנים האהובים עליו בכל מקום, בכל שעה, ומכל מכשיר טאבלט, סמארטפון ו-PC. השירות נולד מתוך ההבנה כי לצד מדורת השבט מתקיימת צריכת תוכן פרסונאלית והחוויה האישית מרכזית מאוד בחיי הצרכן. מדובר במוצר ראשון מסוגו בארץ, שמאז השקתו זכה להצלחה בקרב הצרכנים ועורר עניין רב".
- 1.ינאי וסבג צמד חמד (ל"ת)יוני ינאי 03/05/2015 17:41הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
