אלק בולדווין
צילום: יח"צ

ועכשיו תורו של ג'ק דונגי: אלק בולדווין יככב בקמפיין yes Binge שיעלה הערב

אחרי ג'וליה לואיס דרייפוס (איליין), סטיב בושמי (אימפריית הפשע) וג'יימס גנדלופיני (הסופרנוס) בולדווין יככב בקמפיין yes בהשקעה של 10 מיליון שקל
משה בנימין | (2)

חברת yes ממשיכה באסטרטגיית הכוכבים הבינלאומיים שלה מהשנים האחרונות. לאחר איליין - ג'וליה לואיס דרייפוס (סיינפלד ו-VEEP), סטיב בושמי מ'אימפריית הפשע' והשחקן המנוח ג'יימס גנדלופיני (הסופרנוס), השחקן הבא שיככה בהפקה המושקעת של חברת הלווין הוא אלק בולדווין שבשנים האחרונות נודע בעיקר בזכות תפקידו כג'ק דונגי בסדרה הקומית המצליחה 'רוק 30' ששודרה ב-yes.

הקמפיין שיעלה הערב לאוויר תחת הכותרת "סיפור טוב לא מפסיקים באמצע" יקדם את שירות yes Binge - קטגוריה חינמית לצפייה מרתונית ב- yesVOD וב-yesGO עם למעלה מ-100 סדרות מלאות החל מהפרק הראשון של העונה הראשונה.

השירות החדש, והקמפיין בצידו, הם פועל יוצא של סקרים אותם ערכה yes ומהם עולה כי כמחצית מהאוכלוסייה בישראל צופה צפייה מרתונית וכשליש צופים ב-3 פרקים ברצף. הקטגוריה תכלול סדרות חדשות, סדרות הדגל של HBO, והפקות המקור של החברה. בהקשר הטלוויזיוני שלו Binge מייצג את תופעת ה-Binge Viewing/Binge Watching במסגרתה צופים ברצף בפרקים שלמים של עונות של סדרות או בסדרות מלאות.

כאמור, את הקמפיין מוביל שחקן הקולנוע אלק בולדווין המוכר בזכות תפקידו כג'ק דונגי ב 'רוק 30'. התפקיד זיכה אותו ב-2 פרסי אמי ו-3 פרסי גלובוס הזהב. לבולדווין, שהיה מועמד לאוסקר על תפקידו בסרט 'קולר - להרגיש את וגאס', קריירה קולנועית ענפה הכוללת תפקידים ראשיים בסרטים: 'יסמין הכחולה', 'ביטלג'וס', 'גלנגרי גלן רוס', 'המרדף אחר אוקטובר האדום', 'אליס' ובשנים האחרונות בסרטיו של מרטין סקורסזה 'השתולים' ו'הטייס'.

הקמפיין מבית מקאן תל אביב בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים מציג סיטואציה הומוריסטית בה נקלע בולדווין לאירוע שהוא לא קשור אליו ובעצם לסיפור שלא שייך לו. הסיפור נראה לו מעניין ולכן הוא נסחף לתוכו ומוצא את עצמו במגוון סיטואציות שונות: סצנה רומנטית בחדר מלון, מול איומי אקדח של בריונים, בקרב יריות ובסופו של דבר תלוי בין שמיים לארץ על גג מלון בניו יורק כשאין לו לאן לברוח. למרות שבכל רגע נתון הוא יכול להיחלץ מהסיפור, הוא בוחר להמשיך ולקחת בו חלק כדי לדעת כיצד הסיפור מסתיים.

קרדיטים: צוות yes - סמנכ"ל שיווק: אורי גל, מנהלת תקשורת שיווקית - יפעת גולדמן, מנהלת תחום פרסום - הילה פרידמן, מנהלת פרסום - נועה פלציג-פז. צוות מקאן - סמנכ"לית לקוחות: עדי אורן, סמנכ"לית קריאייטיב: רונה יעקובי, קופירייטר: עידו בן דור, טל מנור, אדי גרצמן, ארט: גל פורת, מל כספי, סמנכ"לית פלנינג: אתי עבדי, פלנר: אלון ליבוביץ', סופרוויזרית: אור זר אביב, תקציבאית: אפרת כהן, הפקה: נווה זרח, גלעד גדיש, בימוי והפקה: שחר סגל POV.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    10 מיליון ש"ח לפח 02/12/2014 19:47
    הגב לתגובה זו
    ערוצי הסרטים ממחזרים את אותם סרטים ורק עוטפים אותם באריזות שונות. כנ"ל ערוץ הקומדיה שמזמן מעלה עובש. 2-3 סדרות חדשות ולא ממש מוצלחות. כמה אפשר 2 גברים וחצי?? העיקר שמקאן ממשיכים ל'מכור' הפקות מיותרות ויצאו עם תקציב של 10 מיליון ש"ח. במקום להעשיר את ריצ'י תביאו סרטים חדשים - גם תמנעו נטישה וגם תגייסו לקוחות ממורמרים של הוט.
  • 1.
    הבינוני 01/12/2014 15:15
    הגב לתגובה זו
    זה עדיין לא כמו עוז זהבי בהוט
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.