חודש וחצי לאחר פטירתו של אורי אליצור: חגי סגל מונה לערוך את 'מקור ראשון'
העיתונאי חגי סגל מונה לעורך הראשי של העיתון מקור ראשון. סגל נכנס לנעליו של אורי אליצור ז"ל,
בהודעה ששלח מנכ"ל קבוצת ישראל היום המחזיקה בעיתון, אשר בהרב, לעובדיו, נכתב: "ברצוננו להודיעכם כי בתום תהליך מקיף של חשיבה והתייעצות מאז הסתלקותו של אורי אליצור ז"ל, החלטנו למנות את חגי סגל לעורך העיתון. סגניו יהיו אורלי גולדקלנג ואלעד טנא".
"אנחנו מאחלים הצלחה רבה לחגי אלעד ואורלי, ומאמינים שכולנו יחד נוכל להתפנות עכשיו במלוא המרץ וחדוות היצירה למשימת השבחתו של 'מקור ראשון', שגשוגו והגדלת תפוצתו", כתב בהרב.
סגל (57) הוא איש תקשורת ותיק. הוא כתב טורים עבור העיתונים חדשות, מעריב, בשבע ו'מקור ראשון', וכתב כמה ספרים. ב-2003 נבחר לחתן הפרס לביקורת התקשורת של האגודה לזכות הציבור לדעת. במשך שנתיים שימש כסגן עורך 'מקור ראשון' והוא כותב טור קבוע בידיעות אחרונות. הוא גם מגיש תכנית בערוץ הכנסת.
בשנת 2003 הועמד לדין יחד עם מנהלים נוספים של תחנת הרדיו ערוץ 7 בשל הפעלת רדיו פיראטי, ונידון למאסר על תנאי. לא הייתה זו הסתבכותו הראשונה בפלילים: בשנת 1980 היה שותף להתארגנות המחתרת היהודית שמלכדה מכוניותיהם של 4 ראשי ערים פלסטינאיות, וגרמה לפציעתן ולפציעתו של חבלן. ב-1984 נתפס ונידון ל-5 שנות מאסר, מהן ריצה שנתיים עד ששוחרר בחנינה על ידי נשיא המדינה דאז חיים הרצוג ז"ל.
- 1.במלים אחרות, מדובר במחבל יהודי. בושה. (ל"ת)עמית ס' 09/07/2014 17:35הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.