לאחר אינספור דחיות: מכרז הפרסום של 'כללית' יוצא לדרך - 13 מ' שקל על הפרק
המכרז שענף הפרסום מחכה לו בציפייה, יוצא לבסוף לדרכו. לאחר אינספור דחיות ועיכובים קופת חולים הכללית הודיעה היום (יום ג') כי בימים הקרובים יחל ההליך שבסופו יקבע מי יהיה משרד הפרסום החדש של הקופה. ב-4 השנים האחרונות טיפל בתקציב משרד הפרסום מקאן אריקסון שצפוי להתמודד עליו שוב.
המכרז שמור למגרש המשחקים של משרדי הפרסום הגדולים בישראל: מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי, גיתם BBDO ואדלר חומסקי, למעט יהושע TBWA וגליקמן נטלר סמסונוב המטפלים במכבי ולאומית (בהתאמה). על פי תנאי המכרז של הכללית הוא יתנהל בפורמט של מכרז סגור, במסגרתו היא תפנה למשרדים עם היקף פרסום מעל 90 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום ל-2012) לקבלת הצעות. תקופת ההתקשרות עם המשרד המנצח תהיה לשנתיים עם אופציה להארכה".
לדברי קופת החולים על הפרק עומד תקציב פרסום שצפוי לעמוד ב-2014 על כ-13 מיליון שקלים. בכללית מציינים עוד, כי: "במסגרת המכרז יבחנו ההצעות על פי העמידה בקריטריונים המקדמיים של תנאי הסף ותוערך היכולת המקצועית שגם תכלול פרזנטציה של המציעים".
במקביל למקאן אריקסון, משרד הפרסום שמטפל בגזרת הדיגיטל של קופת חולים כללית הוא טוויסטד בבעלותם של אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור. לאייס נמסר כי תקציב הפרסום שעומד כעת למכרז אינו כולל את פעילות האונליין שיישאר בידי טוויסטד.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 6.מכרז סגור- חבל על המאמץ שלכם (ל"ת)אילן שילוח 25/12/2013 18:30הגב לתגובה זו
- 5.ומה עם 2BRAND שגם מטפלים בהם? (ל"ת)אני 24/12/2013 20:36הגב לתגובה זו
- 4.מי 24/12/2013 18:54הגב לתגובה זוולהקתו
- 3.מטפל בהם 24/12/2013 14:16הגב לתגובה זודבר ראשון שהם צריכים לעשות זה להחליף את טוויסטד - גועל נפש של משרד
- 2.בלה פחמן 24/12/2013 14:04הגב לתגובה זוהוא לא מחמם בכלל, רק עושה רעש כל הזמן טרררררר טררר טררררר ואי אפשר לשמוע בכלל מה הרופא אומר, הוא אמר לי לשים קרח על הפצע ואני שמעתי מלח
- 1.לא מחליפה את ד"ר חכמוב בקופת חולים שלי (ל"ת)ציונה גרשי 24/12/2013 13:40הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
