הדיבוב המצחיק עובד: לאחר חודשיים - מעל ל-1.5 מיליון צפיות לסרטוני קראנץ'

עוד תופעת רשת שקוצרת פירות: מקאן גייס את צמד 'דיבוב מצחיק' לפעילות multi screen בחסות קראנץ' שבמסגרתה מדובבות תכניות הדגל של 'קשת'
משה בנימין | (2)

המעבר של תופעות הרשת המוצלחות (ניר וגלי, רועי כפרי ווניה היימן, תירס סקסואל ועוד) מאחורי הקלעים של היוטיוב וקבוצות האוהדים הסגורות למרכז הבמה - בו קוצרים את הפירות (בכסף) עבור העבודה המקורית והתוכן המרענן מתרחשת שוב, והפעם עם צמד דיבוב מצחיק.

ביוזמת משרד הפרסום מקאן אריקסון החלה לפני כחודשיים פעילות תוכן משותפת ומוצלחת בין מותג הדגנים קראנץ' (Nestle אסם), צמד 'דיבוב מצחיק' וזכיינית ערוץ 2 'קשת'. היוזמה הדיגיטלית מבוססת על ההצלחה המחתרתית של צמד 'דיבוב מצחיק' שכשמם כן הם - מדובבים סרטונים בדרך מצחיקה למדי שקנתה להם לא מעט אוהדים אדוקים שהפיצו את הבשורה כשגרירים חרוצים.

משרד הפרסום ומותג הדגנים בחר לצאת בפעילות multi screen שמחליפה את ערוץ הפרסום המסורתי ונועדה לייצר מערכת יחסים חדשה וארוכת טווח עם הצרכנים הצעירים, כאשר המכנה המשותף הם צמד 'דיבוב מצחיק'. הצמד גויס כדי לדובב את תכניות הדגל של זכיינית ערוץ 2 קשת, ובראשם, מטבע הדברים האח הגדול. הנחת הבסיס הידועה היא שקהל היעד הצעיר מחובר בעת ובעונה אחת לכמה מסכים, כך שצפייה בטלוויזיה משלבת ברוב המקרים שימוש בטאבלט, גלישה במובייל וכן הלאה.

האסטרטגיה שמותג הדגנים פועל על פיה היא "שמע מה שבקרנץ' שלך". דוגמא אחת מיני רבות של תרגום הקו המנחה הזה לכלל מעשה היא האפשרות לצפות בתכנית יצאת צדיק של קשת בגרסה המקורית ואז לצפות בגרסה האלטרנטיבית המדובבת.

לאחר כחודשיים של פעילות נרשמו כבר יותר מ-1.5 מיליון צפיות בסרטונים המדובבים במתחם קראנץ' ובאפליקציית המובייל המהווה נדבך חשוב במהלך, בהתאם לקהל היעד, עם לפחות 40% מכלל הצפיות. במשרד הפרסום מציינים נתון נוסף שיכול להעיד על ההצלחה, במונחי פייסבוק, עם מדד שיחה מרשים למדי שעומד על שיעור של 50% מתוך מספר החברים בעמוד קראנץ'. כן הם מציינים כי במתחם קראנץ' נרשמו מעל ל-65 אלף מבקרים, עם זמן שהייה ממוצע שעומד על 3.5 דקות ומעל ל-500 סרטונים שדובבו על ידי הגולשים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ספקן גדול 11/07/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    כל בר דעת יודע שמיליון וחצי צפיות בעלות שבטח הייתה כאן, היא לא פחות מכשלון. מה שהיה עולה ביוטיוב כמה עשרות אלפי דולרים עלה להם מיליונים. וכל האוהבים של דיבוב מצחיק יודעים שהתוצאה רעה ולא מצחיקה
  • 1.
    נדב 11/07/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    סטודיו מטטרון החיפאי הוכיח פעם נוספת את יכולותיו בעיצוב ופיתוח מתקדם. סחטיין! www.metatron.co.il
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״