
גוזרת קופון גם באינטרנט: 'הישרדות VIP' מובילה את המדדים בצפייה הנדחית
ההצלחה בנתוני הרייטינג, מתבטאת גם בצפייה הנדחית. 'הישרדות VIP', כנראה התכנית הכי מדוברת בתקופה האחרונה, מובילה את טבלת התכניות בצפייה נדחית באינטרנט, על פי סקר TIM ועל פי מדד Tvland.
על פי סקר TIM שפורסם היום (יום ד'), עולה כי כ-50% מהגולשים באינטרנט, נוהגים לצפות בסדרות ותכניות טלוויזיה שכבר שודרו בעבר באמצעות האינטרנט. מהסקר עולה כי החלוקה עומדת על 55% מהנשים שצופות, מול 45% מהגברים. 73% מבני 13-17 צופים בסדרות ותכנית טלוויזיה באינטרנט, וככל שהגיל עולה, האחוז יורד.
מהסקר עולה כי 'הישרדות VIP' היא התכנית הנצפית ביותר באמצעות האינטרנט בחודש מאי, עם 19%. במקום השני 'ארץ נהדרת' עם 10%, וכך גם 'מאסטר-שף ילדים'. 7% צפו במהדורות החדשות, 7% ב'איך פגשתי את אמא', ו-5% ב'אנטומיה של גריי'. הנתונים הם בקרב גולשים שנוהגים לצפות באינטרנט בצפייה נדחית לפחות פעם בשבוע - שהם כ-29% מכלל הגולשים.
אתר mako הוא האתר המוביל בצפייה נדחית, עם 28% מהצופים בשידורים נדחים באמצעות האינטרנט אחרי נענע10 עם 13% (בזכות תכני ערוץ 10), אתר רשת עם 12%, יוטיוב עם 10%, וואלה עם 7%, ו-4% ל-ynet.
גם על פי מדד Tvland, 'הישרדות VIP' מובילה את הטבלה, זה השבוע השלישי ברציפות, עם 20.2%. 'כוכב נולד' שנייה עם 9.1%, והסדרה החדשה של 'רשת' 'קטמנדו' במקום השלישי עם 7.8%. 'היפה והחנון 3' יורדת מהמקום השני לרביעי - עם 7.6%.
מדד Tvland