רייטינג האתרים

גוזרת קופון גם באינטרנט: 'הישרדות VIP' מובילה את המדדים בצפייה הנדחית

מובילה את טבלת התכניות בצפייה הנדחית באינטרנט, גם עפ"י סקר TIM וגם עפ"י מדד Tvland. סקר TIM: תפוז, ynet, mako ונענע10 זינקו בחשיפה
אלכסנדר כץ |

ההצלחה בנתוני הרייטינג, מתבטאת גם בצפייה הנדחית. 'הישרדות VIP', כנראה התכנית הכי מדוברת בתקופה האחרונה, מובילה את טבלת התכניות בצפייה נדחית באינטרנט, על פי סקר TIM ועל פי מדד Tvland.

על פי סקר TIM שפורסם היום (יום ד'), עולה כי כ-50% מהגולשים באינטרנט, נוהגים לצפות בסדרות ותכניות טלוויזיה שכבר שודרו בעבר באמצעות האינטרנט. מהסקר עולה כי החלוקה עומדת על 55% מהנשים שצופות, מול 45% מהגברים. 73% מבני 13-17 צופים בסדרות ותכנית טלוויזיה באינטרנט, וככל שהגיל עולה, האחוז יורד.

מהסקר עולה כי 'הישרדות VIP' היא התכנית הנצפית ביותר באמצעות האינטרנט בחודש מאי, עם 19%. במקום השני 'ארץ נהדרת' עם 10%, וכך גם 'מאסטר-שף ילדים'. 7% צפו במהדורות החדשות, 7% ב'איך פגשתי את אמא', ו-5% ב'אנטומיה של גריי'. הנתונים הם בקרב גולשים שנוהגים לצפות באינטרנט בצפייה נדחית לפחות פעם בשבוע - שהם כ-29% מכלל הגולשים.

אתר mako הוא האתר המוביל בצפייה נדחית, עם 28% מהצופים בשידורים נדחים באמצעות האינטרנט אחרי נענע10 עם 13% (בזכות תכני ערוץ 10), אתר רשת עם 12%, יוטיוב עם 10%, וואלה עם 7%, ו-4% ל-ynet.

גם על פי מדד Tvland, 'הישרדות VIP' מובילה את הטבלה, זה השבוע השלישי ברציפות, עם 20.2%. 'כוכב נולד' שנייה עם 9.1%, והסדרה החדשה של 'רשת' 'קטמנדו' במקום השלישי עם 7.8%. 'היפה והחנון 3' יורדת מהמקום השני לרביעי - עם 7.6%.

מדד Tvland

אתר Tvland.ynet.co.il מוביל לצפייה בתכני וידאו רבים באתרי הבית של התכניות - למשל ב-mako, וואלה ועוד. נתוני הרייטינג שאייס מקבל הן של האתר המופעל על ידי חברת 'טי וי לנד מדיה', שיחד עם חברת 'מדרג מערכות' והמנהל המדעי מאיר בן חיים, השיקו כלים למדידה ייצוגית של רייטינג לצפייה בתכניות וסדרות טלוויזיה באינטרנט בחודש אפריל. הנתונים המוצגים כאן נכונים לשבוע שבין 29 במאי ל-6 ביוני, יום שלישי בשבוע שעבר.

באתר גולשים מדי יום כ-80 אלף איש, ונדגמים כ-1,500, שבאמצעות כלי מדידה יוצרים טבלת הרייטינג. אוכלוסיית המחקר למדידת הרייטינג היא כלל הגולשים שצורכים תכניות וידאו באינטרנט בישראל. האתרים העיקריים לצריכת וידאו הם ynet, וואלה, mako, נענע10 ורשת. יש לציין כי המדד נקבע רק על ידי גולשים שמגיעים לאתר Tvland.ynet.co.il, ובאמצעותו מגיעים לתכני הווידאו, ולא על ידי גולשים שצופים בתכנים ישירות באתרי הבית של אותם תכנים.

וגם: מי האתרים שזינקו בחשיפה?

במקביל, על פי סקר TIM, האתר בעל החשיפה הגבוה ביותר הוא כמובן גוגל, עם 90.9%, ירידה קלה מ-91.7% בחודש אפריל. כל 6 האתרים המובילים, שמרו על מיקומם בטבלה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.