'יורו ישראל' יטפל בתקציב הפרסום של דיזינגוף סנטר - ארד תקשורת יטפל ביח"צ
משרד הפרסום 'יורו ישראל' יטפל בתקציב הפרסום של הקניון 'דיזינגוף סנטר' - כך נודע לאייס. במקביל לתקציב הפרסום תאבד דניאלה רייבנבך את תקציב יחסי הציבור של הקניון שיעבור לקבוצת ארד תקשורת המחזיקה גם במשרד הפרסום. לדברי אלון פילץ, מבעלי דיזינגוף סנטר: "אנו מאמינים כי ליורו ישראל הכלים והכישורים ללוות את הסנטר באופן המקצועי ביותר, תחת השקעה בתחום הדיגיטלי לצד מהלכי פרסום ולהצעיד את דיזנגוף סנטר ליעדים שהצבנו". תקציב הפרסום של דיזינגוף סנטר טופל עד עתה, במהלך 2011 על ידי מקאן בוטיק ומאוחר יותר במהלך השנה על ידי מקאן דיגיטל שטיפל בקמפיין 'אירועי הלילה הלבן' בדיזינגוף. במהלך 2010 טופל התקציב על ידי מקאן טופר, מקאן בוטיק ומשרד הפרסום בריקמן. התקציב עמד באותה שנה על כ-565 אלף דולר במחירי מחירון. מתחילת השנה צירף משרד הפרסום יורו ישראל שנמצא בבעלות איל ארד, יובל ארד וליאור חורב (בשותפות עם קבוצת הפרסום Euro RSCG העולמית) מספר לקוחות, ביניהם בית ההשקעות דש איפקס, עיריית ירושלים, מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים, רשת המסעדות צ'יינה טאון ותקציב הפרסום של סונול (חלקי).
- 4.לקוח לא יציב (ל"ת)מיכל 25/07/2011 10:07הגב לתגובה זו
- 3.חבל. דניאלה עשתה להם עבודה מצוינת (ל"ת)דני לוי 24/07/2011 15:43הגב לתגובה זו
- ממש.... (ל"ת)אורן 24/07/2011 15:55הגב לתגובה זו
- 2.מאז שהתחלף מנהל הקריאייטיב, דברים התחילו לזוז (ל"ת)בן סבר התותח 24/07/2011 14:35הגב לתגובה זו
- 1.משהו טוב קורה ביורו (ל"ת)הברנש 24/07/2011 14:15הגב לתגובה זו
- ומשהו רע קורה בארד תקשורת (ל"ת)הברנשית 24/07/2011 14:48הגב לתגובה זו