בלעדי

שחקן חיזוק לגבעות: מוטי מורל מונה לנהל את מערך התקשורת

את התיק ינהל זאב ינאי. בשיחה עם Bizportal מסר מורל: "גבעות היא השותפות היחידה שמצאה נפט ולכן זה משהו אמיתי". בשבוע האחרון עמדה גבעות בפני לחץ תקשורתי חסר תקדים
תומר קורנפלד |

שותפות חיפוש הנפט גבעות יהש מינתה את איש יחסי הציבור מוטי מורל כיועץ התקשורת שלה, כך נודע ל-Bizportal. בשלב זה לא הוחלט על חלוקת העבודה בין משרדו של מורל לבין משרדו של הדובר הנוכחי אבינועם הדס.

משרדו של מוטי מורל יעניק שירותי ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי. את התיק ינהל יועץ התקשורת זאב ינאי. בשיחה עם Bizportal אישר מורל את הפרטים ומסר: "מכל שותפויות חיפושי נפט שבמדינה, גבעות היא השותפות היחידה שמצאה נפט ולכן זה משהו אמיתי ולא תקוות".

מוטי מורל, עד לשנה שעברה היה שותף יחד עם רונן צור במשרד יחסי הציבור מורל-צור, אולם לפני כשנה נפרדו הדרכים של השניים וכל אחד מן השותפים הקים משרד יחסי ציבור משלו.

בשבוע האחרון עמדה גבעות עולם תחת לחץ תקשורתי חריף במיוחד, זאת לאחר פרסום הדו"ח ההנדסי. כמעט כל כלי התקשורת תקפו את הדו"ח ההנדסי וההתנהלות של גבעות מול רשות ני"ע.

בניסיון להתגונן ולהסביר את הדו"ח ההנדסי ערכה גבעות כנס משקיעים בהול ביום שישי האחרון. ניכר היה כי למרות שבצד הלוגיסטי הארגון היה טוב - מי שניהל את הכנס היה לא אחר מאשר המשקיע צביקה ברודצקי אשר זכה לתואר הלא רשמי "דובר המשקיעים".

הכנס אולי השיג חלק מן המטרות עבור המשקיעים ושידר אופטימיות אולם מאחורי הקלעים האווירה הייתה טעונה ועכורה. קריאות של ברודצקי לעבר משקיע אחר על שכללו איום "שלא יגיע לביתו בשלום", תקיפה (מילולית) של משקיעים את כתב גלובס ועוד מספר אירועים קטנים הצטיירו בכלי התקשורת כאלימות במיוחד וגרמו למשקיעים יותר נזק מאשר תועלת.

בשורה התחתונה, למרות הניסיונות החיוביים להסביר את הדו"ח ההנדסי, המשקיעים קיבלו רגליים קרות ביום המסחר הראשון לאחר חידוש המסחר והפילו את יחידות ההשתתפות של גבעות ב-25%.

ככל הנראה, בשותף הכללי של גבעות תולים תקווה כי שחקן החיזוק החדש יצליח להציג את שותפות חיפוש הנפט בכלי התקשורת באור חיובי יותר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה