רכבת העמק יוצאת לדרך
שר האוצר, אברהם הירשזון הורה לחדש את תכנון פרויקט הרכבות לעמק לגליל ולנגב; הפרויקט יתבצע במסגרת סדרי העדיפות בתקציב המיועד לפתוח הרכבת בהיקף של כ-300 מיליון שקל
דותן לוי |
שר האוצר, אברהם הירשזון הורה לנציגי משרדו לחדש תכנון פרויקט הרכבות לעמק, לגליל ולנגב. בכך יינתן ביטוי אמיתי לתפיסה כי קירוב הפריפריה למרכז יביא לצמצום הפערים החברתיים ולעידוד הצמיחה לפריפריה.
החלטת שר האוצר לחדש את התכנון המפורט התקבלה בהמשך לפניות שונות, בין היתר של ח"כ אלי אפללו, ולאחר עצירת הפרוייקט לנוכח החריגות שהתגלו באומדני הביצוע בתוכנית הפיתוח של הרכבת.
שר האוצר מסר, כי לקראת סיום הליך התכנון, הוא ידון בתקציב הרכבת על מנת להביאו לביצוע מעשי.
ממשרד האוצר נמסר, כי חידוש תכנון וקידום זמינות פרויקט הרכבות לעמק, לגליל ולנגב יתבצע במסגרת סדרי העדיפות בתקציב המיועד לפתוח הרכבת בהיקף של כ-300 מיליון שקל החל משנת 2007.