ZEEKR X BEYOND גיאו מוביליטיZEEKR X BEYOND גיאו מוביליטי

גיאו מובילטי מציגה את ZEEKR X BEYOND: ה-SUV האורבני של ZEEKR

גיאו מוביליטי מקבוצת יוניון, יבואנית מותג הפרימיום-טק המצליח ZEEKR, הודיעה על רמת גימור שלישית במספר ל-SUV האורבני הפופולרי ZEEKR X שייקרא "BEYOND"

חיים בן הקון | (1)
נושאים בכתבה רכב רכב חשמלי

האבזור והגימור של ZEEKR – עכשיו גם בגרסת הנעה אחורית: גיאו מובילטי מקבוצת יוניון, יבואנית מותג הפרימיום-טק ZEEKR שהושק רק השנה וכבר נחשב לאחד הפופולריים בישראל, מודיעה על רמת גימור חדשה לדגם המבוקש שלה ZEEKR X תחת השם "BEYOND". ה-BEYOND מצטרף לשתי רמות הגימור של הדגם, ה-Long Ramge (RWD) וה-Krypton (AWD), שמהן מסרה גיאו מוביליטי מאז הושק המותג בתחילת השנה כבר למעלה מ-2,000 רכבים.

ה-BEYOND שמחירה 184,990 ש"ח מצוייד במנוע בודד אחורי (RWD) עם טווח נסיעה חשמלי שמגיע ל-445 ק"מ (על פי תקן WTLP). בדומה לשתי רמות הגימור האחרות של ה-ZEEKR X בישראל, גם ה-BEYOND נהנית מציון 5 כוכבים, הציון המירבי ביותר של מבחן ה-EURO NCAP, ציון בטיחות 8 של משרד התחבורה – הציון הגבוה ביותר האפשרי בישראל, מערכת היגוי אקטיבית בזיהוי כלי רכב ולמניעת התנגשות צד ב'שטח מת', התראת שכחת ילדים אקטיבית, מעבר נתיב אוטומטי בהפעלת איתות ומערכות בטיחות נוספות שרובן פחות שכיחות בקטגוריה.

בכל הנוגע למערכות הבידור והמולטימדיה, מצויד ה-BEYOND בטכנולוגיה המתקדמת ביותר: החל מ-Android Auto  ו-Apple CarPlay, דרך אפליקציה מתקדמת לשליטה ברכב מרחוק, מקליט DVR ומערכת שמע של 13 רמקולים מבית ענקית הסאונד היפנית YAMAHA, ועד מפתח חכם (UWB + NFC), תצוגת עלית (HUD) של 24.3" ועוד.

האבזור של ה-ZEEKR X BEYOND כוללות בין היתר אוורור של מושב הנהג, חניה אוטומית, מראות צד ופנים נגד סנוור, גלגל הגה מחומם, תאורת אווירה ב-64 גוונים, קורות רכב חכמות כולל מסך חווי טעינה, גימור תקרה יוקרתי של מיקרופייבר, אופציה לפונקציית רטט למושבים הקדמיים ועוד.

עמית הראל, מנכ"ל ZEEKR ישראל: "אחרי כמעט שנה של פעילות מוצלחת של ZEEKR בישראל, אנו שמחים להציע ללקוחותינו את האבזור, הנוחות והטכנולוגיה המרביים שיש ל-ZEEKR להציע – גם בגרסת הנעה אחורית (RWD). כמו שניתן לראות, אנחנו לא נחים על זרי הדפנה ופועלים כל העת להעניק לציבור לקוחותינו אפשרויות חדשות ומשתלמות, תוך הקפדה ושיפור מתמיד של סטנדרט השירות הגבוה אליו אנחנו מחויבים."

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מה שינו כאן? (ל"ת)
    כלכלן 12/12/2024 12:43
    הגב לתגובה זו
ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יואב פולסג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יואב פולס

ג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים

בשבוע הבא תשיק כלמוביל את הג'אקו 8 PHEV - פלאג אין הייבריד. 

הג'אקו 8 PHEV חולק פלטפורמה עם הטיגו 9 של פריסבי.

פרשנות שלנו למחיר ולתחרות המתפתחת - הטיגו 9 תומחר גבוה מדי, הג'אקו 8 עשוי להיות זול ממנו. 

יואב פולס |
נושאים בכתבה כלמוביל ג'אקו 8

אין רגע דל אצל קונצרן צ'רי על שלל מותגיו, וספציפית מותגי ג'אקו ואומודה. ג'אקו, מותג שאף אחד לא הכיר בישראל לפני שנה, עם דגם יחיד עד לאחרונה כבש בסערה את ליבם של הצרכנים הישראלים והג'אקו 7 הפך לרכב הנמכר ביותר בישראל. אליו הצטרף לאחרונה הג'אקו 5 שטרם הצליח לשכפל את ההצלחה של אחיו הגדול, ובשבוע הבא יושק בישראל הג'אקו 8 הגדול שבהינתן שמחירו יהיה מעל 200,000 ₪ לא אמור לשכפל את הצלחת הג'אקו 7.

בשבוע שעבר הציגו ג'אקו ואומודה מגוון דגמים חדשים לכ – 3000 נציגים מ – 80 מדינות, ואחד הדגמים המעניינים שהוצגו הוא הג'אקו 8, קרוסאובר 7 מקומות גדול שכאמור יושק בישראל בשבוע הבא.

מגבלות רגולטוריות מנעו מאיתנו לנהוג בג'אקו 8 על כבישים ציבוריים, אבל טעימה קטנה במסלול סגור בהחלט התאפשרה, ונתנה הצצה קטנה למה שצפוי להיות מתחרה מעניין בשוק המקומי.

צ'רי כיצרנית משתמשת בפלטפורמות ומכלולי הנעה זהים למגוון גדמים של מותגים שונים, כשהיא מאפשרת למותג עצמו לעצב את המרכב, תא הנוסעים ועוד, בהתאם לרוח של כל מותג בפני עצמו. כך הג'אקו 7 הוא אח תאום לצ'רי טיגו 7 והם חולקים מכלולים ורכיבים. הג'אקו 8 הוא אח תאום לצ'רי טיגו 9 שעל תחילת שיווקו הודיעה פריסבי לפני כעשרה ימים. לג'אקו אין כרגע מקביל לטיגו 8. 


ג'אקו 8 PHEV - ישר ממסלול הסלאלום הבוצי משהו. צילום יואב פולס

הג'אקו 8 הוא רכב גדול יחסית עם אורך של 4.82 מטר, רוחב של 1.93 מ', גובה 1.71מ' ובסיס גלגלים של 2.82 מטר, מה שמכניס אותו ישר לסגמנט של D-Suv.

עיצוב חיצוני ופנימי

רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

ענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם

השיח בנושא רווחיות בענף הרכב לוקה בפופוליזם זול, מידע שגוי, Kill The Rich קלאסי - כזה שלא נותן לעובדות לבלבל אותו.

המידע הרשום לא נועד להגן על יבואני הרכב, אלא כדי לסייע לקורא הנבון לגבש דעה ולא להיות מוטה למניפולציות של 'קליק בייט' למיניהן. 

על אף כל האמור, הנסיון להבין מה הרווחיות של יבואן רכב מכל מכונית שהוא מוכר נדון לכישלון, גם שלי, גם של כותבים אחרים.

יואב פולס |
נושאים בכתבה ענף הרכב

אין כיף גדול יותר מאשר לחבוט ביבואני הרכב, כמה שיותר חזק יותר טוב. אם אפשר להוסיף גם שמות של הבעלים או מנהלים כחלק מהניים-דרופינג שיוכיח כמה הכותב מכיר את הענף – מה טוב. כבונוס גם להצטייר כאביר הצרכנים שנלחם בתאגידים הגדולים והרשעים ולא מפחד, זה כמו לשלוח לוטו ולזכות גם במספר הנוסף (אני מניח שיש איזה תכנית כזו של הגרלה עם הכפלת הזכייה).

מצטער, אני לא מכוון להצטרף לתזמורת המטופשת הזו. מטופשת כי אם הכותבים השונים היו מחפשים את האמת ולא את הכותרות, או את ה'קילק-בייט' הכל-כך אהוב על מערכות התקשורת השונות, זה היה הורס את החגיגה.

אומר מראש, אין לי כוונה להגן על יבואני הרכב בישראל, או על אף גורם עסקי אחר. יש לי כוונה לפתוח לקוראי ביזפורטל צוהר, בעצם חלון, או אולי דלת כפולה, דרכה הם יוכלו לקבל מידע שאין בו כוונה או רצון להטות דעה לכאן או לכאן, אלא רק לשקף את המצב. הקורא האינטיליגנטי ישקלל את המידע המוצג לו בכל המדיות השונות, ועם כל גיוון המידע, יגבש לעצמו את דעתו האישית.

Revers Accounting

כותרות של רווחיות של עשרות אלפי שקלים על כל רכב. כל קורא יכול לעשות Revers Accounting שזה בדיוק כמו רוורס אנג'נירינג רק עם מספרים. עשיתי את זה עבורכם.

ניקח רכב ממוצע שנמכר בישראל במחיר של 200,000 ₪. דבר ראשון נפחית מע"מ של 18%. מי מכם שעשה 18%X200,000 שיחזור לכיתה ד' בבקשה. המספר הנכון הוא 200,000/1.18, מה שמביא אותנו למחיר של 169,491 ₪. זה מחיר הרכב אחרי מיסים, לפני מע"מ.