ענת בוגנר דלתא מותגים
צילום: שי פרנקו
דוחות

דלתא מותגים: ההכנסות טיפסו ב-19%; עלויות ההובלה העיבו על הרווח

קמעונאית מוצרי ההלבשה מסיימת את הרבעון הרבעון הרביעי עם הכנסות של 377 מיליון שקל אך שחיקה ברווחיות הגולמית והתפעולית, בשל העלייה בעלויות ההובלה והפיחות של השקל מול הדולר, הביאו לירידה של כ-6% ברווח הנקי שעמד על כ-64 מיליון שקל.

איתן גרסטנפלד | (2)

דלתא מותגים דלתא מותגים -5.68%  מסיימת את הרבעון הרביעי של השנה עם צמיחה של 19% בהכנסות שעמדו על כ-377 מיליון שקל. עם זאת, שחיקה ברווחיות הגולמית והתפעולית, בשל העלייה בעלויות ההובלה והפיחות של השקל מול הדולר, הביאו לירידה של כ-6% ברווח הנקי שעמד על כ-64 מיליון שקל.


הכנסות החברה ברבעון הרביעי עמדו על כ-377 מיליון שקל, צמיחה של כ-19% לעומת כ-317.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נבעה בעיקרה מגידול במכירות החנויות הזהות וכלל ערוצי ההפצה של מותגי החברה בתחום פעילות "מותגים בבעלות" וכן, מתוספת המכירות של רשתות המותגים Victoria`s Secret ו- Bath & Body Works ואתר האונליין של המותג Bath & Body Works שהחל לפעול בחודש אפריל 2024.


בשורה התחתונה, רשמה החברה החברה רווח נקי של כ-60.6 מיליון שקל, ירידה של כ-6% לעומת רווח נקי של כ-64.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.


המכירות בחנויות זהות (202 חנויות) כולל אתרי האונליין האורגניים גדלו בשיעור של כ-10% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ללא אתרי האונליין המכירות בחנויות זהות צמחו בכ-9.1%. מכירות האינטרנט של החברה הסתכמו בכ-66 מיליון שקל, גידול של כ-19% לעומת כ-55.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מכירות האינטרנט, למעט המותג Bath & Body Works שהושק באפריל 2024, גדלו בכ-13.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.


ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "אנו מסכמים את שנת 2024 עם תוצאות עסקיות מצוינות בכל קנה מידה, שיא בהיקף המכירות של כ-1.2 מיליארד ש"ח, שנובע מגידול כ-19.1% במכירות החנויות הזהות של כלל המותגים כולל אתרי הסחר המקוון האורגניים, רווח תפעולי שצמח בכ-40% לעומת שנת 2023, רווח נקי בסך כ-158.7 מיליון ש"ח וגידול בתזרים מפעילות שוטפת. התוצאות משקפות את מימוש האסטרטגיה שלנו בהרחבת פעילות מותגי החברה ותמהיל מוצרים מגוון, תוך שמירה על פרמטרים תפעוליים מצוינים.

 

המומנטום החזק בפעילות ניכר ביתר שאת בשנת 2024 הן בפעילות המותגים בבעלות והן לאור ההצלחה הגדולה לה זכו המותגים Victoria's Secret עם 4 חנויות שנפתחו באפריל השנה ו-6 חנויות של מותג האווירה והטיפוח Bath & Body Works שהושק גם הוא באפריל 2024, כולל אתר אונליין. בכוונתנו להמשיך להתרחב ולפתוח כ- 24 חנויות של כלל המותגים שלנו במהלך שנת 2025".


שחיקה ברווחיות הגולמית והתפעולית

הרווח הגולמי הסתכם בכ-226.6 מיליון שקל (60.1% מההכנסות), עליה של כ-15% לעומת כ-197.9 מיליון שקל (62.4% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נבע בעיקר מהגידול במכירות, בעוד השחיקה בשיעור הרווח הושפעה מהעלייה בעלויות ההובלה ומהשפעת הפיחות בשער החליפין של השקל מול הדולר, שקוזז בחלקו "מדיוק תמהיל המוצרים וביקושים שתרם למכירתם בשיעורי הנחה מופחתים".

קיראו עוד ב"שוק ההון"

 

הרווח התפעולי עלה בכ-1% והסתכם בכ-81.8 מיליון שקל (21.7% מההכנסות), לעומת כ-80.8 מיליון שקל (25.5% מההכנסות) ברבעון המקביל בשנת 2023. ושיעורו מההכנסות עמד על כ-21.7% לעומת כ-25.5% ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בשיעור הרווח התפעולי נובע בעיקר מצמצום הוצאות הפרסום ברבעון המקביל אשתקד בשל השפעת המלחמה.


דלתא מותגים פועלת בתחום מכירת מוצרי הלבשה תחת המותגים דלתא, פיקס, פנטה ריי והמותגים הבינלאומיים ויקטוריה סיקרט ו-Bath & Body Works. החברה הוקמה כחלק משינוי ארגוני בחברה הציבורית דלתא גליל, ובמרץ 2021 השלימה הנפקה ראשונית בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל. מתחילת השנה עלתה מנית החברה בכ-16% תוך שהיא משלימה זינוק של כ-90% בשנה האחרונה, והיא נסחרת הבוקר לפי שווי שוק של כ-1.8 מיליארד שקל.


גרף מניית החברה מאז ההנפקה

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אנונימי 11/02/2025 20:01
    הגב לתגובה זו
    לקנות פיגאמה... אז הם מחלקים את הפיגאמה ל 2 חלקים ... מכנס וחולצה.. כל אחד במחיר של מעל 100 שח .. מה קיבלנו בין 200 ל 270 שקל לכולה פיגאמה ...לגבי תחתונים .. בכלל שערוריה...כמה עולה לייצר תחתון או גופיה בסין
  • 1.
    עוד חברת פח אשפה (ל"ת)
    חחח 11/02/2025 13:17
    הגב לתגובה זו
ניר כהן מנכל הראל
צילום: טל שחר
דוחות

הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%

הראל רושמת רבעון חזק, הודות לרווחי שוק ההון; סך הנכסים המנוהלים חצה 500 מיליארד שקל עבור מבוטחים ועמיתים

תמיר חכמוף |
נושאים בכתבה הראל ביטוח

חברת הביטוח הראל הראל השקעות -3.77%  היא הראשונה מחברות הביטוח הגדולות לדווח, ומציגה תשואה גבוהה מאוד על ההון וזינוק ברווח הנקי.

הרבעון השלישי של 2025 היה חזק עבור קבוצת הראל השקעות, עם עלייה של 33% ברווח הכולל ל-840 מיליון שקל ותשואה להון של 30%, לעומת 26% ברבעון המקביל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה מסתכם הרווח הכולל ב-2.17 מיליארד שקל, גידול של 65% לעומת התקופה המקבילה, וברמה שכבר חוצה את יעד הרווח שקבעה החברה לשנת 2026. על רקע השיפור המתמשך בתוצאות מודיעה הראל כי בכוונתה לעדכן את היעדים בחודשים הקרובים.

הגידול ברווח משקף שיפור רחב ברוב מנועי הפעילות: הרווח מעסקי הביטוח ברבעון צמח ב-40% והגיע ל-1.12 מיליארד שקל, ובתקופת הדוח כולה עלה ל-2.8 מיליארד שקל, עלייה של 73% לעומת תשעת החודשים הראשונים של 2024. הגידול נובע הן משיפור חיתומי בכל תחומי הביטוח, הן מתרומה חיובית של רווחי השקעה ומימון והן מעלייה ברווחי תחומי ניהול הנכסים והאשראי. במקביל, התשואה להון בתשעת החודשים עלתה ל-27%, לעומת כ-19% בלבד בתקופה המקבילה.

ברמת המגזרים, התמונה מעורבת אך חיובית בסך הכול. בביטוח חיים הרווח הכולל לפני מס ברבעון ירד ל-244 מיליון שקל לעומת 320 מיליון שקל ברבעון המקביל, אך בתשעת החודשים הרווח זינק ל-792 מיליון שקל לעומת 299 מיליון בלבד אשתקד, בעיקר בזכות המשך הגידול במוצרי סיכונים. בביטוח בריאות נרשם רבעון חזק במיוחד: הרווח הכולל לפני מס עלה ל-605 מיליון שקל לעומת 321 מיליון שקל ברבעון המקביל, ובתקופה כולה ל-1.16 מיליארד שקל. הרווח החיתומי בבריאות הגיע ל-324 מיליון שקל ברבעון ו-807 מיליון שקל בתשעת החודשים, והחברה מדווחת על המשך שיפור במגמה זו. בביטוח כללי הרווח לפני מס עלה ל-278 מיליון שקל ברבעון ולעומת 176 מיליון שקל ברבעון המקביל, ול-858 מיליון שקל בתקופה כולה, שיפור משמעותי שנובע בעיקר מענפי רכב רכוש ורכוש וחבויות.

תחום ניהול הנכסים (פנסיה, גמל, חוזי השקעה ופיננסים) מציג גם הוא שיפור. הרווח הכולל לפני מס מניהול נכסים ברבעון הגיע ל-102 מיליון שקל, לעומת הפסד של 68 מיליון שקל ברבעון המקביל, ובתשעת החודשים ל-240 מיליון שקל לעומת 191 מיליון שקל. נכסי ניהול הנכסים לבדם עלו ל-435 מיליארד שקל, בעוד שהיקף הנכסים המנוהלים הכולל של הקבוצה, כולל פנסיה, גמל, קרנות נאמנות, תיקים ונוסטרו, טיפס ל-570.7 מיליארד שקל, לעומת 492.3 מיליארד שקל בסוף הרבעון השלישי אשתקד.

לוגו "קשרי תעופה"
צילום: יח"צ
דוחות

קשרי תעופה: התאוששות בתחום התיירות

קשרי תעופה מסכמת את הרבעון השלישי עם רווח נקי של 5 מיליון דולר לעומת 3 מיליון דולר אשתקד, עלייה בהכנסות ושיפור בפעילות הקרקע והשייט. לצד זאת החברה מרחיבה את פעילות הנדל"ן לתיירות, כאשר פרויקטים בקפריסין ובלפלנד מתחילים להתקרב להכרה בהכנסות

תמיר חכמוף |
נושאים בכתבה קשרי תעופה

קשרי תעופה קשרי תעופה 0%  פרסמה הערב את הדוחות לרבעון השלישי של 2025, ומציגה שיפור ברוב הפרמטרים ביחס לשנה שעברה.

ההכנסות לרבעון השלישי של 2025 הסתכמו בסך של כ- 88.7  מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ- 62.5 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההכנסות לתשעת החודשים הראשונים של 2025 הסתכמו בסך של כ- 164.4 מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ-109.9 מיליון דולר בתקופה מקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי לרבעון השלישי הסתכם בסך של כ- 13 מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ- 9 מיליון דולר אשתקד. הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של 2025 הסתכם בסך של כ-22.5 מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ-16 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי  הסתכם בסך של כ- 5.7 מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ- 3.8  מיליון דולר אשתקד. הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של 2025 הסתכם בסך של כ-5.2 מיליון דולר, בהשוואה לסך של  של כ- 3.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בסך של כ-5 מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ- 3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.  הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2025 הסתכם בסך של כ -4.7 מיליון דולר, בהשוואה לסך  של כ- 3.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.