קידום אתרים
צילום: CXM

כמה עולה קידום אתרים בשנת 2024?

הכירו את חברת השיווק הדיגיטלי שתעניק לכם קידום אתרים אפקטיבי ויעיל, חוויית לקוח מעולה, פתרונות טכנולוגיים ותכנון אסטרטגיית שיווק שיזניקו את העסק שלכם מעל  המתחרים
נושאים בכתבה קידום אתרים

 

צילום: CXM

צילום: CXM

אתר עסקי או חנות איקומרס לא יוכלו להצליח ללא קידום אתרים איכותי ויעיל. קידום אתרים כולל בדרך כלל קידום אתרים ממומן בגוגל, קידום אתרים אורגני SEO ושיווק ברשתות החברתיות, כאשר הקמת אתר אופטימלי ואפילו אפליקציה ייעודית יכולים לתרום רבות לנראות ולחווית המשתמש של הלקוחות שלכם.

בניית אסטרטגיה שיווקית על פי סוג העסק וקהל היעד גם היא צעד חשוב מאוד להצלחת קידום האתר שלכם, ואם ניתן לעשות את כל זה במקום אחד ובמחירים ידועים מראש ומשתלמים, זה יכול להיות מושלם.

הכירו את CXM  - ניהול חווית לקוח, חברה לשיווק דיגיטלי שמעניקה לכם קידום אתרים אפקטיבי ויעיל, חווית לקוח מעולה, פתרונות טכנולוגיים שנתפרים בהתאם לצרכים שלכם ותכנון אסטרטגיית שיווק שתזניק את העסק שלכם גבוה מעל כל המתחרים.

 

מהו קידום אתרים ולמה הוא כל כך חשוב?

תקופת הקורונה שינתה את העולם בדרכים רבות. אחד הדברים שהשתנה ללא היכר הוא הרגלי הקנייה שלנו.

אם בעבר רוב הקניות בוצעו באמצעות ביקור בחנויות, כיום רוב הקניות נערכות דרך אתרי איקומרס או אתרים עסקיים שהפכו יותר ויותר אוטומטיים, במיוחד עם שילוב אפליקציה ייעודית. בנוסף, תקופת הקורונה חייבה עסקים רבים להצטמצם ולהתחיל לעבוד מהבית, מה שהפך את התלות באתר עסקי לגדולה אף יותר, בהיעדר חנות פיזית.

מן הסיבות הללו, ומסיבות רבות נוספות, שונו ללא היכר הרגלי העבודה והקנייה שלנו. כיום רבים מנהלים כמעט את כל הרכישות שלהם ומזמינים שירותים שונים דרך האינטרנט מהטלפון הנייד על הספה בסלון.

לכן חשוב מאוד שגם האתר העסקי שלכם יהיה בולט, מרשים ובעל חווית לקוח נעימה וטובה. והכי חשוב – ממוקם גבוה ככל הניתן בתוצאות החיפוש ובעל נוכחות גבוהה ברשתות החברתיות, וזאת על מנת להרחיב כל העת את מעגל הלקוחות שלכם, לשמר לקוחות נאמנים וליהנות מהזמנות חוזרות לעיתים קרובות.

זוהי הדרך הטובה והמועילה ביותר לקידום העסק שלכם, לשיפור חווית לקוח לפריחה ולשיגשוג כלכלי.

אך אם אתם חוששים כי יהיה עליכם לשלם עבור קידום אתרים מחיר  גבוה, אולי אפילו מעבר ליכולת שלכם, כדאי שתחשבו שוב. כיום גם לפרסום ממומן בפייסבוק מחיר משתלם ביותר, במיוחד כאשר חברה לשיווק דיגיטלי איכותית מטפלת בכך עבורכם.

 

איך מתבצע קידום אתרים?

קידום אתרים מתבצע באמצעות שלוש דרכים עיקריות אותן ניתן לשלב זו עם זו, או להתמקד באחת מהן, הכל תלוי בצורכי בית העסק, בתקציב או ברצונות שלכם:
  • בניית אתר הבית / חנות איקומרס –אתר הבית הוא חלון הראווה הדיגיטלי של בית העסק שלכם.

    במידה ואתם מוכרים מוצרים, חשוב שגם יהיה לכם אתר קטלוגי או חנות דיגיטלית ממנה ניתן יהיה להזמין באופן עצמאי.

    בדרך כלל כדי לדאוג לקידום אופטימלי של העסק שלכם נהוג לבנות באמצעות חברה לשיווק דיגיטלי אתרי וורדפרס איכותיים, אשר מעבר להיותם נוחים מאד להקמה ועיצוב חווית לקוח, מנוע החיפוש של גוגל מאוד אוהב אותם כיוון שנוח וקל לו לקרוא ולהבין אותם.

    בנייה אופטימלית של אתר בית עם תוכן איכותי ונראות ויזואלית נאה ונעימה לעין תתרום רבות לבחירה בכם לרכישת מוצר או הזמנת שירות. ניתן יהיה גם לשלב את אתר הבית עם אפליקציה לנייד. 

 
  • קידום אתרים SEO – במילים פשוטות, SEO הינו שיווק באמצעות מנוע החיפוש של גוגל.

    הלקוח הפוטנציאלי שלכם מחפש שירות או מוצב על ידי הקשת מילות חיפוש כגון 'מסעדה בחיפה' או 'עורך דין בירושלים' ומקבל את התוצאות המתאימות ביותר לחיפוש שלו.

    אם אתם נמצאים בין שלוש התוצאות הראשונות, הסיכוי שיבחרו בכם הינו גדול מאד.

    ניתן לעשות זאת על ידי קידום אורגני שפירושו צמיחה איטית והדרגתית של קהילה נאמנה של צרכנים, או קידום ממומן שיזניק אתכם למעלה במהירות רבה.

 

מחיר שיווק דיגיטלי נקבע על פי התקציב שלכם ויש בו גמישות רבה.

לכן חשוב לפנות אל חברה לשיווק דיגיטלי איכותית לניהול מיטבי בתקציב שעומד לרשותכם.

 

  • שיווק באמצעות רשתות חברתיות – פייסבוק, X ( טוויטר לשעבר ) טיק טוק, יו טיוב, אינסטגרם, טאמבלר ועוד, כל אלו הינן זירות שאסור להזניח גם אם אתם באופן אישי לא ממש מתחברים.

    ניתן להעזר בהן על ידי כתיבת פוסטים, צילומי מוצרים או פרוייקטים שסיימתם, סיפורים אישיים, סרטונים קצרים ועוד דרכים מגוונות ומעניינות.

ככל שתהיו מעניינים יותר, כך תמשכו יותר ויותר לקוחות אליכם.

ניתן לעשות זאת באמצעות קידום אורגני הכולל פרסום תכוף של תכנים, או על ידי קידום ממומן שמפיץ אתכם בצורה נרחבת ומעניק לכם יתרון.

באמצעות פנייה אל חברה לשיווק דיגיטלי תוכלו לקבל הצעת מחיר שיווק דיגיטלי, כמו למשל מחיר של פרסום ממומן בפייסבוק, מחיר לפרסום ממומן באינסטגרם ועוד.

 

CXM -  ניהול חווית לקוח

חברת CXM הינה חברה לשיווק דיגיטלי אשר הוקמה על ידי אנדריי קומורוב, מנהל שיווק ומכירות וסלבה פירסטוב, מפתח בכיר.

החברה מבינה היטב את הצרכים והרצונות של בעלי עסקים שזקוקים לאתר עסקי או לחנות איקומרס שיעבדו בשבילם, ירחיבו את מעגל הלקוחות, ישמרו לקוחות קיימים ויאפשרו הזמנות חוזרות.

אכן, אתרים עסקיים איכותיים יכולים להמשיך לעבוד גם כשאתם מבלים בפארק עם הילדים, ולאפשר ללקוחות שלכם להזמין בעצמם מוצרים ושירותים באמצעות אוטומטיזציה ולהשאיר פרטים באמצעות דף יצירת קשר בכל שעה משעות היממה, כך שלעולם לא תאבדו לקוח.

ב – CXM תקבלו חבילת שירותים הכוללת הכל החל מהקמת האתר, חנות האיקומרס או האפליקציה ( או כולם ביחד, כמובן ) בחירת אסטרטגיה שיווקית לרבות קביעת מחיר שיווק דיגיטלי, פרסום ממומן בפייסבוק במחיר העומד בתקציב, ובנוסף גם ניהול חווית לקוח ושיפור שביעות הרצון על ידי הבנת קהל היעד שלכם. כל אלו יביאו לבניית קהילת צרכנים ההולכת ומתרחבת המגלה נאמנות למוצר או לשירות שאתם מעניקים ותמיד יעדיפו אתכם על פני המתחרים.

 

היתרונות של CXM עבורכם

כלקוחות שלנו, תוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים של חברת  -  CXM ניהול חווית לקוח:
  • חישוב מהיר של הערכת מחיר - באתר הבית שלנו תוכלו למצוא מחשבונים לחישוב הערכת מחיר מהירה בחמש דקות בלבד כמו למשל מהו מחיר שיווק דיגיטלי, או פרסום ממומן בפייסבוק במחיר משתלם. באופן זה תוכלו לדעת בדיוק כמה זה יעלה לכם ולקבוע את התקציב שלכם בלי לבזבז זמן. בנוסף, באמצעות מחירון קידום אתרים המעודכן לשנת 2024 תוכלו להשוות בקלות ובנוחות מחירים של שירותים שונים, כולל  מחירון פרסום בפייסבוק ורשתות אחרות. כך תוכלו לדעת בדיוק כמה זה יעלה לכם בשקיפות מלאה.
 
  • שירות אדיב ויעיל – אנו מקפידים מאוד על חווית שירות נעימה תוך מתן פתרונות יצירתיים לכל צורך או רצון שיש לכם. ברור לנו שלכל בית עסק יש את ה'דרך' והסגנון שלו, ואנו נעשה הכל כדי לבנות אתר בית ההולם אתכם ואת הסטייל שלכם ולתכנן את האסטרטגיה השיווקית המתאימה ביותר בשבילכם. אצלנו, כל לקוח מקבל שירות 'הוט קוטור' התפור בדיוק למידות שלו.
 
  • מחירים משתלמים – חשוב לנו שתקבלו שירות מעולה בלי לקרוע את הכיס. ספרו לנו על התקציב שלכם ואנחנו נתאים את השירות שלנו בהתאם, נצמח יחד איתכם, ונעניק לכם את האסטרטגיה השיווקית המנצחת שתעזור לכם לפרוץ קדימה, לפרוח ולשגשג.
 

לסיכום

על מנת שגם בית העסק שלכם יפרוץ קדימה, יתעלה על המתחרים ויזניק את הקריירה שלכם, חשוב שיהיה לכם גב שיווקי חזק ויעיל.

חברת CXM – ניהול חווית לקוח, הינה חברה לשיווק דיגיטלי אשר תעניק לכם את כל מה שבית העסק שלכם צריך מהשלב הראשוני ביותר ועד לשלבים מתקדמים.

אנו נישאר זמינים לכל שאלה ופתרון כל בעיה גם לאחר מכן,  נלווה את בית העסק שלכם החל מבניית האתר ועד לשיווק דיגיטלי יעיל ואיכותי, וכל זאת באמצעות שירות אדיב, נסיון רב ויצירת אפיקי הכנסות מהדיגיטל מה שבעצם אומר שתקבלו יותר לידים, וכתוצאה מכך גם יותר מכירות ולקוחות משלמים.

לאתר של CXM - ניהול חווית לקוח

 cxm.co.il

לשיחה מהירה התקשרו: 0543053084

או שילחו וואצפ

או צרו קשר במייל:  [email protected]

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: STG Digital Marketing Agencyצילום: STG Digital Marketing Agency

5 דרכים להפוך משרד קר למרחב נעים ומעורר השראה

הקפדה על תאורה נכונה, שימוש בחומרים טבעיים והכנסת צמחייה מלאכותית לשטחי העבודה הם בין האמצעים שיסייעו לכם לייצר מרחב חם ומזמין

נושאים בכתבה עיצוב משרד

בעידן שבו העבודה ההיברידית הפכה לנורמה, המשרד כבר איננו רק מקום לביצוע משימות – הוא מרחב חיים, מפגש, השראה ויצירתיות. עובדים מבלים בו שעות ארוכות, והאווירה שבו משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה, על תחושת השייכות ועל הפרודוקטיביות. לא פלא שעיצוב סביבת העבודה הפך לאחד הכלים המרכזיים ביצירת תרבות ארגונית מודרנית.
אז איך הופכים חלל משרדי קר וסטנדרטי למקום שמרגיש חם, מזמין ומעורר השראה? הנה חמש דרכים שכדאי להכיר.

1. משחק באור – התאורה כגורם רגשי

אור משפיע על מצב הרוח לא פחות מאשר על הראייה. תאורה פלואורסנטית קרה יוצרת תחושת ניכור ועייפות, בעוד שתאורה רכה ובגוונים חמים משרה שלווה וריכוז. שילוב של אור טבעי עם גופי תאורה מעוצבים ומודולריים מאפשר לשנות את האווירה בהתאם לשעות היום או לאופי הפעילות. באזורים פתוחים מומלץ להוסיף מנורות תלויות שמגדירות אזור מבלי לסגור אותו, ואילו בחדרי ישיבות כדאי לשלב תאורה ממוקדת המעודדת תקשורת.

2. חומרים טבעיים וטקסטורות נעימות

אחד האתגרים בעיצוב משרדים מודרניים הוא האיזון בין מראה נקי ומינימליסטי לבין חמימות אנושית. שימוש בעץ, באבן, בבדים רכים או באלמנטים בעלי טקסטורה טבעית שוברת את הקרירות של המתכות והזכוכית. רצפת פרקט, שולחן עץ גולמי או אפילו חיפוי קיר בטון מוחלק – כולם יוצרים חיבור רגשי לחלל. לא מדובר רק באסתטיקה אלא גם בהשפעה תחושתית: החומריות גורמת לנו להרגיש קרובים יותר לטבע וליציבות.

3. צבע ככלי למצב רוח

הצבעים שאנחנו רואים משפיעים על רמת האנרגיה שלנו. משרד שכולו בגוונים אפורים או לבנים עשוי לשדר מקצועיות, אך גם ניכור. שילוב נועז של צבעים – נגיעות של ירוק, חרדל, כחול עמוק או טרקוטה – מעניק אופי ואנרגיה חדשה. חשוב למצוא את האיזון בין צבעוניות שמרימה את המורל לבין עומס ויזואלי. אפשר להתחיל בפריטים קטנים: קיר דגש אחד, כיסאות צבעוניים בחדר הישיבות או הדפסים אמנותיים שמוסיפים עניין.

4. הטבע נכנס למשרד

בעולם שבו רבים עובדים בתוך מבנים סגורים במשך רוב שעות היום, יש צורך אמיתי בקשר עם אלמנטים טבעיים. הכנסת ירוק לחלל העבודה תורמת לריכוז, למצב הרוח ולתחושת רווחה כללית. צמחיה מלאכותית איכותית מאפשרת ליהנות מהמראה המרענן של הצמחים מבלי להתמודד עם תחזוקה, השקיה או תאורה טבעית. כיום ניתן למצוא פתרונות עיצוביים מגוונים – החל מעציצים בודדים ועד קירות ירוקים שלמים – שמעניקים תחושת חיים ורוגע גם בחללים תעשייתיים וסגורים.

חברת ואלורה נדל"ן. צילום: ואלורהחברת ואלורה נדל"ן. צילום: ואלורה

הדרך החכמה להשקיע בנדל"ן - עם ביטחון ושקט נפשי

בין אם אתם משקיעים מתחילים או מנוסים בתחום הנדל"ן, הכירו את החברה שמזמינה אתכם לגלות דרך חדשה להשקיע - עם ביטחון, שקיפות ומשמעות אמיתית

נושאים בכתבה נדל"ן

החברה שמביאה לישראל שפה חדשה בעולם השקעות הקרקע.

בעשור שבו מחירי הדיור ממשיכים לשבור שיאים והציבור מחפש דרכים חכמות להיכנס לעולם הנדל״ן, חברת ואלורה נדל״ן מצליחה לבלוט בזכות דרך אחת: שקיפות, מקצועיות וראייה קדימה. מדובר באחת החברות הבודדות בישראל שמתמחות בהשקעות בקרקעות עם פוטנציאל השבחה אמיתי, ומלוות את המשקיע הפרטי מרגע הייעוץ הראשוני - ועד לרישום הקרקע בטאבו.

בעולם שבו רבים מבטיחים "הזדמנות נדל״ן של פעם בחיים", ואלורה נדל״ן מוכיחה שעם ניסיון, ידע ויושרה - אפשר באמת לזהות את הפוטנציאל לפני כולם.

חזון ברור: להפוך הזדמנויות לקרקעות מניבות

החזון של חברת ואלורה פשוט אך חזק - להנגיש לציבור הרחב השקעות איכותיות ובטוחות, גם למי שעד היום חשב שתחום הקרקעות שייך רק ליזמים גדולים.

החברה מתמקדת באיתור קרקעות פרטיות בתהליכי הפשרה מתקדמים, במוקדים עירוניים מתפתחים, שבהם סבירות גבוהה לשינוי ייעוד – ויחד איתה, פוטנציאל תשואה של עשרות ואף מאות אחוזים.

הגישה הזו הפכה את VALORA לאחת השחקניות המשמעותיות בתחום, בזכות שילוב נדיר בין ראייה תכנונית ארוכת טווח, הבנה משפטית וכלכלית עמוקה, ויכולת לזהות מוקדם אזורים שיהפכו למוקדי ביקוש עתידיים.