עין
צילום: FREEPIK

ביטוח בריאות - כיצד לבחור ביטוח שיכסה את מה שאתם באמת צריכים

החיים מזמנים לנו לא מעט הפתעות – חלקן חיוביות וחלקן פחות. חשוב מאוד לעשות הכל על מנת להיות מוכנים למצבים מאתגרים מבחינה בריאותית בצורה יעילה שתחסוך לנו זמן, כסף ולחץ. זה הזמן לשמוע על המלצה על ביטוח בריאות שיציל אתכם ברגע האמת! בכל הנוגע לבעיות בריאותיות שיכולות לקרות חלילה בפתאומיות באמצע החיים, אתם רוצים להיות מוכנים ולמזער את הנזק בצורה הכי אפקטיבית שניתן. לשם כך כדאי מאוד להצטייד בביטוח בריאות פרטי שיכסה עבורכם את כל ההוצאות על טיפולים, ניתוחים ופרוצדורות רפואיות שונות.

כתיבת המומחים |
נושאים בכתבה ביטוח בריאות

מעוניינים לשמוע המלצה על ביטוח בריאות? לעשות הרמת עפעפיים, הליך שיחזיר לעור הפנים את המראה הטבעי שלכם? הגדלת חזה או ניתוח קוסמטי אחר? זה הזמן לעשות השוואה חכמה ולבדוק איזה ביטוח בריאות פרטי הכי משתלם!

השתתפות משמעותית בהוצאות על ניתוחים

ביטוח בריאות הוא למעשה דבר שיסייע לכם מבחינה כלכלית לממן טיפולים וניתוחים בזמנים שאתם צריכים. ניתוחים וטיפולים, הן בשל מחלות רקע או תאונות והן בצרכים קוסמטיים כמו ניתוחים פלסטיים ואחרים – יכולים לעלות הון תועפות. גם במדינת ישראל הידועה במערכת בריאות ממלכתית והשתתפות המדינה בטיפולים בריאותיים, יש לא מעט פרוצדורות רפואיות שהעלות שלהן היא גדולה מאוד, וכאלה שלא ניתן לעשות בארץ כי אם בחו"ל שם האמצעים הרפואיים מתקדמים יותר. ביטוח בריאות פרטי יכול להציל אתכם ממש, תרתי משמע, אם חלילה תצטרכו לעשות ניתוחים מצילי חיים אחרי תאונת דרכים, שיקום ארוך טווח, שיקום עור הפנים אחרי כביות וכדומה.

נהוג לסווג את ביטוחי הבריאות השונים הקיימים בישראל לשלוש קטגוריות – ביטוח בריאות ממלכתי, ביטוח בריאות פרטי וביטוח משלים.

ביטוח בריאות ממלכתי – ביטוח שהוא חובה לכולם!

ביטוח בריאות ממלכתי הוא ביטוח אותו כולנו חייבים לשלם. מדובר בביטוח חובה על כל אדם שעובד ולמעשה מנוכה אוטומטית מתלוש המשכורת שלכם מבלי שתצטרכו לעשות דבר אלא רק לבחור בקופה האחראית אליו. הביטוח הזה למעשה מקנה לנו את היכולת לפנות לאחת מארבעת קופות החולים בישראל– כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית. הקופות הללו מעניקות שירותי רפואת משפחה, ילדים, מרשמים וטיפולים בסיסיים שונים. מדובר בביטוח שעלותו מינימלית ביותר, ולא עולה על 5% מהשכר החודשי של המבוטח.

ביטוח משלים – תוספת נאותה לסל הקיים

ביטוח בריאות משלים הוא תוסף נרחב למסגרת ביטוח החובה של אותה קופת חולים בה אתם מבוטחים, ומקנה למבוטחים מגוון רחב של אפשרויות להשתתפות בטיפולים שונים. הביטוח הזה מקנה הנחות משמעותיות בניתוחים וטיפולים במיוחד למי שיש לו רקע בריאותי המצריך פיקוח והתערבות, היריון, היסטוריה גנטית במשפחה ועוד. התשלום על ביטוח משלים גבוה הרבה יותר מביטוח החובה, אך נמוך בהרבה מביטוח בריאות פרטי.

ביטוח בריאות פרטי – מתאים לצרכים שלכם

ביטוח בריאות פרטי מהווה מסגרת מיוחדת מטעם חברות ביטוח שונות. הן רבות ומגוונות ביותר בהתאם לסוג הטיפולים והשירותים בהם המבוטח מעוניין. אנשים שיש להם סיכוי משמעותי ללקות במחלה על רקע גנטי משפחתי, אנשים שנכנסים לגיל השלישי, אנשים שמתעסקים בפעילות מסוכנת כחלק מאורח החיים המקצועי או הפרטי שלהם וגם מי שמעוניינת לעבור טיפולים קוסמטיים כמו הרמת עפעפיים והגדלות חזה, יכולים לראות בביטוח בריאות פרטי אופציה ריאלית משתלמת במיוחד. על מנת לבטח את עצמכם באופן פרטי בפוליסת ביטוח ספציפית, תוכלו לפנות באופן עצמאי אל מי שמספק את זה או לברר אם במקום העבודה שלכם ישנה אפשרות כזו.

ביטוח בריאות בMIOK מלווה בסוכן ביטוח ועורך דין רמי שלום - ותק של מעל ל30 שנים בעולם הביטוח, מומחה בעולם ביטוחי בריאות וחיים, בעל תואר ראשון ושני במשפטים וכרגע חוקר את נושא הפרשנות ורגולציה בתחום הביטוח.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.