zimer
צילום: יח"צ

צימרים בצפון – כל מה שרציתם לדעת על האפשרויות, המחיר והיתרונות

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה צימר צפון

במקום להתלבט לאיפה לנסוע, צאו לחופש קצר ומפנק עם בני הזוג שלכם בצימרים בצפון. בכתבה תמצאו את כל היתרונות של צימרים בצפון וגם איך מוצאים אותם בקלות!

 

 

צימרים בצפון

ממש חייבים לנסוע לחופש ולא יודעים איפה להתחיל? רוצים לנסוע לבד עם בן / בת הזוג או עם כמה חברים? אין צורך לחשוב פעמיים. ריכזנו בעבורכם את אתרי החופשות הטובים ביותר בצפון, במחירים הגיוניים, זמינות גבוהה ואיכות ברמה בין לאומית.

למה דווקא צימרים ולא בית מלון?

צימרים הם הגרסה הטובה, הספונטנית והאינטימית יותר של בתי מלון. במקום לעמוד בתור לכל דבר, ולהרגיש שאתם מתארחים במקום שלא מאפשר לכם לעשות דבר שאינו מאושר או עולה כסף, תוכלו לבחור את האווירה ואת השירות בצורה שמותאמת בדיוק למידות שלכם.

האווירה מושלמת, כפרית, לא מעונבת, גורמת להרגיש בבית. לרוב השירות הוא עצמי או חצי עצמי, הנוף עוצר נשימה, ויש את כל האבזור שיסייע לכם להרגיש רומנטיים, או שובבים. צימר איכותי מגיע מאובזר לגמרי, מפנק ועם כל השירותים כמו ג'קוזי, או בריכה, מטבח מאובזר, ושירותים צמודים. ישנם צימרים מכל הגדלים והסוגים: כאלו שנמצאים במקום מבודד, כאלו שנמצאים בחצר של מישהו, כאלו שצמודים לצימרים אחרים. ישנם צימרים שיכולים להכיל זוג אחד בלבד, וכאלו גם שיכולים להכיל 5-6 זוגות, לדוגמה, למטרת מסיבת רווקים.

700 צימרים מומלצים בצפון -הכנסו

כמה עולים צימרים?

צימרים בצפון עולים בדרך כלל בהתאם לביקוש, לאבזור / גודל החדר, ולעיר / אזור שבהם הם ממוקמים. דבר נוסף שמשנה את המחיר הוא האטרקציות הקרובות למקום הצימר, וגם אם אפשר או אי אפשר להוסיף שירותים כמו סדנאות שוקולד, סדנאות עיסוי, סקסולוג, מסז'ים ועוד. כמובן שאם הצימר ממוקם באזור שיש בו בארים, מסעדות שף ועוד – המחיר עולה. הממוצע של המחירים, כמובן בלי לקחת בחשבון מקרי קיצון הוא בין 700 שקל ללילה עד 3000 שקלים באמצע השבוע, ובסוף שבוע הממוצע הוא 1000-4500 שקלים ללילה. כמובן שאם מדובר בצימר שמכיל הרבה אורחים, אז המחיר עולה, אבל גם משתלם כי הוא מתחלק בין מספר גדול של אנשים.

כיום אפשר לבחור בעיקר בין שני סוגים של צימרים: כאלו פשוטים יותר, המציעים נוף וקרבה לאטרקציות ועולים פחות, או צימרים יוקרתיים, מקצועיים ממש, עם חדר כושר, סאונה ועוד – שעולים כמו לילה בבית מלון יוקרתי בצפון. ההבדל, כאמור, הוא באווירה.

למה דווקא צפון הארץ?

האווירה בצפון הארץ מושלמת עבור כל זוג, קבוצת זוגות או חברים. אוכל מדהים, נוף מוריק של עצים, ים, בעלי חיים, מקורות מים וכמובן הרבה אטרקציות שמתאימות לזוגות רומנטיים, זוגות חברים וגם קבוצות. המחירים נוחים יותר מאשר במרכז הארץ, ואפשר לשהות במקומות קסומים כמו מושב דלתון, חיפה, הכנרת ועוד.

על השירותים והאתר שלנו

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.