עופר חיון
צילום: שי פרנקו

השחקן עופר חיון נבחר לפרזנטור של יבואנית הרכב גזפרו

ל״ביז מדיה״ נודע כי כוכב הסדרות ״שעת נעילה״ ו״להיות איתה״ מצטרף לפרזנטורית הוותיקה של היבואנית, רוסלנה רודינה. היבואנית צפויה להשקיע השנה בפרסום כ-2-3 מיליון שקלים
אלכסנדר כץ |

השחקן עופר חיון נבחר לשמש כפרזנטור של יבואנית הרכב גזפרו - כך נודע ל״ביז מדיה״. חיון יוביל את המהלכים הפרסומיים הקרובים של היבואנית יחד עם הפרזנטורית הנוכחית, הדוגמנית רוסלנה רודינה, שהאריכה את החוזה שלה בשנה נוספת עם גזפרו.

על פי הערכות בשוק הפרסום, צפויה גזפרו להשקיע השנה כ-2-3 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום Market Master.

 

חיון (38) מככב כבר שנים בקולנוע, בטלוויזיה ובתיאטרון. הוא מזוהה בעיקר בזכות תפקידיו בלהיטים של כאן 11 ״שעת נעילה״ ו״מנאייכ״, כמו גם בסדרה של קשת וכמובן בסדרה ״להיות איתה״. בימים אלו מצלם סדרה חדשה בשם ״שישה אפסים״ שם יגלם אדם שזכה בפרס הראשון בלוטו. הוא גם עובד על התפקיד הראשי במחזמר ״קזבלן״ אותו יחלוק יחד עם הזמר איתי לוי. זהו הקמפיין השני של חיון, לאחר שהצטרף כפרזנטור לרשת האופנה פוקס.

 

את הקמפיין תמשיך להוביל רודינה (33), שמלווה את יבואנית הרכב מ-2021. במהלך השנה היא השתתפה בשלל פעילויות פרסומיות של יבואנית הרכב וכן לקחה חלק בימי המכירות שהתקיימו באולם התצוגה של החברה בעמק חפר.

 

גזפרו פועלת בתחום הרכב משנת 2005, והחל מ-2016 השתלבה בתחום יבוא הרכבים. החברה מתמחה ביבוא מקביל של דגמי רכב ייחודיים ממיטב היצרניות בעולם, ומציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות מימון.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.