נטפליקס שלט צפייה בטלוויזיה
צילום: Istock

מסע השופינג של yes: במו"מ לשילוב נטפליקס בחשבונית

שנים אחרי פרטנר, ושבוע לאחר ש-yes חתמה על עסקת ענק עם דיסני פלוס, החברה רוצה לסלוק גם את נטפליקס. טרם סוכמה האפשרות להנחה ללקוחות שישלבו גם את שירות נטפליקס
אלכסנדר כץ |

חברות הטלוויזיה הישראליות עושות הכל כדי להעשיר את היצע התוכן שלהן ללקוח, במסגרת המלחמה המסעירה שמתחוללת על השוק הישראלי. אחרי שכבר סיכמה עם דיסני פלוס כי תשווק אותה בישראל, כעת מקיימת yes מגעים עם NETFLIX לגבי סליקת השירותים של ענקית הסטרימינג האמריקאית, בחשבונית של חברת הטלוויזיה המקומית.

בין הצדדים עדיין מתקיימים דיונים לגבי גודלו של שיתוף הפעולה שיתבסס על שירות הסטרימינג yes פלוס. בין היתר נידונות האפשרות להעניק הנחה על נטפליקס למנוי yes שיבקשו לשלב את השירות הזה.

הראשונה שחתמה על שיתוף פעולה כולל עם נטפליקס, הייתה פרטנר TV – עם השקת השירות ביולי 2017. החברה הציעה בחשבונית אחת חבילת טלוויזיה שכוללת גם את שירות נטפליקס. בהמשך גם HOT החלה לסלוק את נטפליקס. לנטפליקס כמיליון לקוחות בישראל, וניתן לרכוש את שירותיה גם באופן עצמאי.

אם העסקה תיחתם, תוכל yes פלוס להציע ללקוחות, בנוסף להיצע שלה שכולל ערוצים ארציים, ספורט, ילדים, חדשות ולייף סטייל, גם את שירותי הסטרימינג של נטפליקס ודיסני פלוס, בתשלום אחד, עם אפשרות לקבל הנחה על החבילות – שלקוחות שירכשו את חבילות נטפליקס ודיסני פלוס עצמאית, לא יוכלו אולי לקבל.

החודש חתמה yes על עסקה עם WALT DISNEY  במסגרתו היא תשלם עבור הסכם השותפות כ-150 מיליון שקל לשלוש שנים, ותחדיר את דיסני פלוס על גבי yes פלוס כבר מהקיץ הקרוב.

עבור yes מדובר בהישג גדול בזכות שיתוף הפעולה עם שירות הסטרימינג מהגדולים בעולם, שצבר בשנתיים וחצי מאז שהוקם, כ-118 מיליון מנויים. ל-yes יש כ-560 אלף מנויים, מהם כ-213 אלף מנויי סטרימינג של yes פלוס, לפי דיווחי בזק לבורסה, ומהלך כזה עשוי למשוך לא מעט לקוחות. yes היא למעשה חברת הטלוויזיה הרב-ערוצים השנייה בגודלה אחריHOT , ומספר מנויי שירות הסטרימינג שלה מתקרב לאלה של סלקום ופרטנר (250 אלף ו-226 אלף בהתאמה, א"כ).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה