אורן ציבלין ואודי לבנון
צילום: צילום ציבלין גרופ

אודי לבון מונה למנכ"ל קבוצת הפרסום "ציבלין"

פרסום ראשון: אורן ציבלין יעזוב את כיסא המנכ"ל לאחר 22 שנה וימונה ליו"ר הקבוצה. לבון שיחליף אותו, הצטרף לפני 3 שנים ל"ציבלין" והקים את זרוע הסקטור הציבורי בקבוצה
אלכסנדר כץ |

אורן ציבלין, מייסד משרד הפרסום ציבלין ומי שישמש מאז הקמתו כמנכ"ל הקבוצה, עוזב את התפקיד - כך נודע ל"ביז מדיה". את מקומו כמנכ"ל "ציבלין גרופ" יתפוס אודי לבון. ציבלין ימונה ליו"ר הקבוצה.

ציבלין הוקם בשנת 2000 על ידי אורן ציבלין ותוך זמן קצר נחשב למשרד הפרסום הגדול בישראל לצעירים, למשפחה ולעולמות הפנאי. במהלך השנים התפתח המשרד והוביל לקוחות בתחומים נוספים. בין לקוחותיו הבולטים: וורנר בראדרס, יוניברסל, דרימוורקס, המצפה התת ימי, פיפלביז, שסטוביץ', רשת בתי קולנוע לב, סרטי נטפליקס, כפר השעשועים, עידן 2000, מנה חמה, האגודה למלחמה בסרטן, פוקימון-נינטנדו ופדקס.

ב-2018 הצטרף לחברה לבון, ששימש בעבר כמנהל התקשורת וההסברה בעיריית רמת גן ומנהל השיווק והפרסום של תנועת הצופים. לבון (42) הקים בציבלין את "ציבלין פאבליק" המתמחה בסקטור הציבורי. כיום פעילות זו מונה עשרות לקוחות, בהם משרד החדשות, המדע והטכנולוגיה, מטה ישראל דיגיטלית, עיריית ירושלים, החברה למתנ"סים, משרד הרווחה, משרד האוצר, מכללת אורנים וסוכנות החלל.

לאחר שלוש שנות פעילות בפאבליק, החליטו בעלי החברה, ציבלין ורז אלון, לקדם את לבון לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. הקבוצה סיימה את 2021 עם חמש חברות: בנוסך ל"פאבליק", יש את "ציבלין מוביז" המתמחה בסרטים ופנאי, "ציבלין טווינס" המתמחה בצעירים ובמשפחה, "ציבלין בוטיק" המתמחה בקמעונאות, הייטק ועסקים, ו"ציבלין הוצאה לאור" המוציאה לאור את "מעריב לנוער" ו"זבנג", "מסע אחר", "הורים וילדים" ועוד. בנוסף, הרחיבה את פעילותה בתחום הדיגיטל, סושיאל והפרפורמנס וכיום מנהלת תקציבים גדולים של לקוחותיה בתחום זה.

"ציבלין גרופ" מונה כ-40 עובדים ובקבוצה אומרים כי היא צפויה לשלש את היקף פעילותה בהתאם למכרזים והסכמים שנחתמו לאחרונה.

"תכלס, כמה אפשר לצמוח לבד", מתבדח ציבלין. "בשביל זה צריך מנכ"ל מוכשר שיודע את העבודה ויאפשר לי להשקיע יותר זמן בפיתוח מיזמים ופורמטים, שיניעו את פעילות הקבוצה בשנים הבאות".

לבון אמר: "כבר בפגישת ההיכרות במשרדי ציבלין ניכר היה שתפיסות העולם המקצועיות שלנו עשויות לייצר קרקע מפרה מאוד לצמיחת החברה, ואנחנו מוכיחים זאת כל חודש מחדש, גם בתקופה מאתגרת זו. אני שמח על האמון שאורן ורז נתנו בי ומתכוון להמשיך להציב לעצמי ולחברה יעדים גבוהים- ולכבוש אותם, כשלצידי צוות מוכשר ומקצועי".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.