טורנדו מסירה את התביעה - רותם סלע תמשיך לפרסם אותה
אחרי שנחשפו תנאי שכרה של סלע בתביעה שהגישה נגדה טורנדו, הגיעו הצדדים לפשרה וסלע תמשיך לשמש כפרזנטורית של החברה, במקביל לתחילת עבודתה עם דיסקונט
הרבה דם רע נשפך בשבועות האחרונים בין חברת המזגנים טורנדו לבין הפרזנטורית שלה בשש השנים האחרונות רותם סלע. ואולם, הצדדים הגיעו להסכמות "ברוח טובה" והתביעה שהגישה טורנדו נגד סלע הוסרה. במקביל, תמשיך סלע לשמש כפרזנטורית של החברה גם במהלך השנה הנוכחית. הפשרה בין הצדדים התקבלה לפני קיומו היום (יום ה') של דיון בתביעה בבית המשפט המחוזי בתל אביב.
בהודעה המשותפת שפרסמו הצדדים, נכתב: "הצדדים הגיעו להסכמה ברוח טובה ומחוץ לכותלי בית המשפט. טורנדו מסירה את התביעה שהגישה. רותם סלע היא הפרזנטורית של טורנדו בשש שנים האחרונות והשניים הולכים יחד דרך ארוכה, פורה ומשגשגת. רותם תמשיך לייצג את טורנדו גם בשנת 2022 והצדדים שמחים על שיתוף הפעולה גם בשנה זו. טורנדו וסלע מצרים על הטונים הצורמים שהוחלפו בין עורכי הדין של הצדדים ושמים זאת מאחוריהם".
שודרגה בשכר, אבל אז קיבלה הצעת מיליונים
סלע משמשת כפרזנטורית של טורנדו מאז 2016, וכיכבה בסדרה של פרסומות מוצלחות של החברה מאז. באפריל 2021 היא אף חתמה על חוזה להארכת העבודה המשותפת בין הצדדים עד לסיום 2022.
ואולם לאחרונה קיבלה סלע הצעה שקשה לסרב לה מבנק דיסקונט, עם שכר של כ-2.5 מיליון שקל לשנה ודרישה לבלעדיות. מדובר ככל הנראה בשכר הטאלנט הגבוה ביותר בישראל. בשל כך הודיעה סלע לטורנדו על סיום ההתקשרות בין הצדדים, והבהירה כי לא ניתן יהיה לעשות שימוש בחומרים הכוללים אותה, מתחילת 2022.
- אלומה מוכרת 38% מאסקו לפי שווי של 160 מיליון שקל: דיסקונט קפיטל נכנסת כשותפה
- "הארנק הירוק" של דיסקונט - מה הוא נותן לכם?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההודעה של סלע תפסה את טורנדו בהפתעה, וזו החליטה לתבוע את הדוגמנית והשחקנית, ולדרוש כי לא תתחייב לבלעדיות לבנק דיסקונט, כך שתחויב להמשיך לעבוד עם חברת המזגנים עד תום החוזה בין הצדדים בסוף 2022.
טורנדו חשפה את תנאי השכר של הפרזנטורית
במסגרת הליך התביעה, חשפה טורנדו את שכרה של סלע בצעד יוצא דופן. כך התברר כי על פי החוזה שחתמה סלע ב-2021, שכרה יעמוד על 850 אלף שקלים עבור שלושה ימי צילומים, שכל יום צילומים שכזה נמשך עד 12 שעות. במידה ויום הצילומים מתארך, אמורה הייתה סלע לקבל 24 אלף שקלים עבור כל שעה נוספת. עבור יום צילומים נוסף, נקבע בחוזה, אמורה הייתה סלע לקבל 102 אלף שקלים. על כך יש להוסיף כי כל הקלטה של תשדיר רדיו ועד שעתיים עבודה, אמורים היו להכניס לסלע עוד 30 אלף שקלים.
בעקבות ההחלטה לחשוף את שכרה של סלע, אמר עורך דינה שי אליאס: "לא ברור כיצד טורנדו רוצה שרותם סלע תמשיך לשמש הפרזנטורית שלהם לאחר שהכפישו אותה בכול מקום אפשרי וכינו אותה בכינויי גנאי". אליאס הוסיף כי "טורנדו פועלת באופן כוחני וברוטאלי 'לאנוס' את סלע להמשיך ולשמש כפרזנטורית שלה".
- 1.מודאג 09/01/2022 11:35הגב לתגובה זומי מתייחס לפרזנטורית הזו. למה לשלם סכומי עתק לפירסומת שלא שווה
- אם משלמים להם 31/01/2022 08:26הגב לתגובה זויש יפות ממנה, אולם היא מושכת יותר מהן, כי היא מופיעה בתוכניות שונות בטלויזיה, ומוכרת יותר. היא היתה צריכה להפסיק את החוזה עם טורנדו, לשלם להם קנס גבוה, ולעבור הלאה.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
