בלי אלכוהול: טהוניה רובל חושפת היריון ראשון עם בירה

במהלך שחרך את הרשת הבוקר, העלתה הדוגמנית והמגישה פוסט שבישר על ההיריון הראשון שלה, בשיתוף פעולה עם קרלסברג ישראל להשקת הבירה החדשה ללא אלכוהול
אייס | (1)
זה החל כפוסט באינסטגרם - והפך במהרה לכותרת. מדובר בקמפיין להשקת הבירה החדשה "קרלסברג 0.0% ללא אלכוהול" של קרלסברג ישראל, במסגרתו הדוגמנית טהוניה רובל בישרה על הריונה הטרי תוך שהיא אוחזת בבקבוק הבירה ללא אלכוהול ומספרת כי "עתה אני שותה בשביל שניים".  
 
זו אינה הבירה-ללא-אלכוהול הראשונה שמשווקת בישראל (לדוגמה, בירה בק'ס ללא אלכוהול מככבת כבר שנים בברים נבחרים בארץ), אך העברת המסר כי מדובר בבירה שאינה מכילה אלכוהול הצליחה בצורה אופטימלית: כאמור, הדוגמנית שנבחרה בהיריון, וכידוע, נשים בהיריון אינן נוהגות לצרוך אלכוהול.  
מקרלסברג נמסר כי הבירה החדשה "מיוצרת מאותם חומרי גלם ובאותו תהליך בישול מוקפד כפי שבירה קרלסברג נעשית. היא מכילה 15 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל, ובכך יכולה להתאים לאלו השומרים על אורח חיים מאוזן". מאחורי היוזמה עומד אגף השיווק של קרלסברג ישראל, בניהולו של סמנכ"ל השיווק אלעד חורש ומנהל השיווק עמית ינאי, יחד עם משרד היח"צ דני לוי תקשורת ואשת התוכן סימונה שרם. אלעד חורש, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה בינלאומיות מסר לאייס: "השקת הבירה ללא אלכוהול קרלסברג 0.0% נותנת מענה לאנשים שאוהבים את הבירה אך לא יכולים לשתות אותה מסיבות שונות. לשמחתנו גם טהוניה אהבה את המשקה ואנו מברכים על שיתוף הפעולה המוצלח איתה בהשקה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מיכאל 20/02/2020 19:44
    הגב לתגובה זו
    "לשמחתנו גם טהוניה אהבה את המשקה ואנו מברכים על שיתוף הפעולה המוצלח איתה בהשקה" - הרי ברור שהיא קיבלה 7,500 שחפלוס מעמ על ה "האהבה"הזו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.