טהוניה קרלסברג
צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של טהוניה

בלי אלכוהול: טהוניה רובל חושפת היריון ראשון עם בירה

במהלך שחרך את הרשת הבוקר, העלתה הדוגמנית והמגישה פוסט שבישר על ההיריון הראשון שלה, בשיתוף פעולה עם קרלסברג ישראל להשקת הבירה החדשה ללא אלכוהול
אייס | (1)
זה החל כפוסט באינסטגרם - והפך במהרה לכותרת. מדובר בקמפיין להשקת הבירה החדשה "קרלסברג 0.0% ללא אלכוהול" של קרלסברג ישראל, במסגרתו הדוגמנית טהוניה רובל בישרה על הריונה הטרי תוך שהיא אוחזת בבקבוק הבירה ללא אלכוהול ומספרת כי "עתה אני שותה בשביל שניים".  
 
זו אינה הבירה-ללא-אלכוהול הראשונה שמשווקת בישראל (לדוגמה, בירה בק'ס ללא אלכוהול מככבת כבר שנים בברים נבחרים בארץ), אך העברת המסר כי מדובר בבירה שאינה מכילה אלכוהול הצליחה בצורה אופטימלית: כאמור, הדוגמנית שנבחרה בהיריון, וכידוע, נשים בהיריון אינן נוהגות לצרוך אלכוהול.  
מקרלסברג נמסר כי הבירה החדשה "מיוצרת מאותם חומרי גלם ובאותו תהליך בישול מוקפד כפי שבירה קרלסברג נעשית. היא מכילה 15 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל, ובכך יכולה להתאים לאלו השומרים על אורח חיים מאוזן". מאחורי היוזמה עומד אגף השיווק של קרלסברג ישראל, בניהולו של סמנכ"ל השיווק אלעד חורש ומנהל השיווק עמית ינאי, יחד עם משרד היח"צ דני לוי תקשורת ואשת התוכן סימונה שרם. אלעד חורש, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה בינלאומיות מסר לאייס: "השקת הבירה ללא אלכוהול קרלסברג 0.0% נותנת מענה לאנשים שאוהבים את הבירה אך לא יכולים לשתות אותה מסיבות שונות. לשמחתנו גם טהוניה אהבה את המשקה ואנו מברכים על שיתוף הפעולה המוצלח איתה בהשקה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מיכאל 20/02/2020 19:44
    הגב לתגובה זו
    "לשמחתנו גם טהוניה אהבה את המשקה ואנו מברכים על שיתוף הפעולה המוצלח איתה בהשקה" - הרי ברור שהיא קיבלה 7,500 שחפלוס מעמ על ה "האהבה"הזו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.