מטוס אל על
צילום: wikimedia

בעקבות הקורונה: גם אל על תאפשר ביטול טיסות

בתחילת השבוע יצאה ישראייר בקמפיין המאפשר לבטל טיסות עד שבוע לפני הטיסה. כעת גם אל על מצטרפת עם אפשרות לבטל עד שש שעות לפני מועד ההמראה
אייס |

אחרי הקמפיין של ישראייר שהבטיח ביטולי טיסה עד שבוע לפני היציאה, כעת גם אל על מצטרפת: החברה הודיעה היום (יום ד') כי תאפשר לבטל כרטיסי טיסה לאירופה או לשנותם ללא עלות עד 6 שעות לפני ההמראה.

בשל התפרצות וירוס הקורונה, מספר חברות ביטוח עצרו את מתן הכיסוי הביטוחי במקרה של ביטול טיסה. הדבר הוביל לכך שלקוחות פוטנציאליים רבים נרתעו מהזמנת טיסות ליעדים שונים וחלה האטה בתחום, ואל על אף דיווחה על ירידה משוערת של 30 מיליון דולר בהכנסות לרבעון. על כן, מצאו כמה מחברות התעופה המקומיות פתרון לטווח הקצר, המבטיח למזמיני טיסות בשבועות הקרובים כי כספם יוחזר במקרה של ביטול.

כך, בתחילת השבוע יצאה ישראייר בקמפיין המזכיר לציבור הנוסעים כי מטוסיה אינם מגיעים למזרח הרחוק והבטיחה, כאמור, להחזיר את הסכום במלואו עד שבוע לפני הטיסה (וביולי-אוגוסט עד שבועיים לפני הטיסה). אלא שבמקרה של אל על מדובר בתמריץ קצר מועד במיוחד, וההבטחה להחזר במקרה של ביטול היא עד לסוף חודש פברואר בלבד. יחד עם זה מדובר על כל היעדים של החברה לאירופה להזמת טיסות בשנה הקרובה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.