יצחק מירילשווילי השקיע עוד 5 מיליון שקל בערוץ 20
ערוץ 20 עובר דירה: הבעלים החדש של ערוץ 20, איש העסקים יצחק מירלשווילי, השקיע 5 מיליון שקל במעבר אולפני הערוץ לירושלים, תחת אולפני חדשות 13. סכום לא מבוטל זה הושקע לבד מ-5 מיליון שקל נוספים שהזרים מיראלשווילי לשכירות והקמת אולפנים חדשים לערוץ בבירה מאלי עזור, בעלי קבוצת ג'רוזלם פוסט.
הערוץ חתם על הסכם שכירות לאולפנים לשלוש השנים הקרובות, עם אופציה לשלוש שנים נוספות. חדשות 13 ינדדו אף הם לאולפנים בנווה אילן, לא רחוק מאולפני החדשות 12.
ערוץ 20 שידר בשנים האחרונות מאולפני מימד ברחוב הברזל שבתל אביב, והמעבר לבירה נעשה בשל החוק המחייב העברת הפעילות החדשותית לירושלים. על רקע סבב בחירות שלישי שעתיד להתקיים במרץ, מתכנן הערוץ לשפר את מערך החדשות לקראת משדרים אינטנסיביים.
נזכיר כי ערוץ 20 פרש מהוועדה למידרוג בפברואר 2019. במכתב הפרישה נמסר כי מאז הצטרפות ערוץ 20 לוועדה, לא ניתן מענה אמיתי לשורה ארוכה של טענות שהועלו ובעיקרן, שהמדידה כפי שהתבצעה אינה משקפת את המציאות ופוגעת באופן בלתי הפיך בהכנסות הערוץ.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
