אהבה בבוטיק: כך תצאו לחופשה הכי רומנטית שלכם השנה
אוגוסט מאחורינו וזה אומר שאם אתם מעוניינים לקחת פסק זמן זוגי בחופשה שקטה ואינטימית, עכשיו זה בדיוק הזמן. רשמו לעצמכם את כל מה שכדאי לבדוק מראש לקראת החיפוש המתבקש אחר מלונות בוטיק ומלונות ספא בישראל.
רשת פתאל מציגים:
לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן
אחד העקרונות החשובים שעליכם לבדוק בעת חיפוש המלון שלכם, הוא כמובן המיקום.
ישנם מגוון מלונות בוטיק או מלונות ספא שהלוקיישן שלהם הוא חלק מהייחודיות, ואין ספק שהעניין מעצים בכמה מידות את חוויית הנופש. כאשר תקראו אודות מלונות כאלו ואחרים, זכרו לחפש באופן ספציפי את התיאור בו מפורטים אזורי הבילוי והפנאי בסביבת המלון.
כדאי לחפש אחר מלונות הממוקמים בלב העניינים, בקרבת בתי קפה, מסעדות, ברים, גלריות, מוקדי תרבות ועוד, במיוחד אם החלטתם לצאת לחופשה אורבנית בתל אביב. נכון שהגעתם על מנת לחפש שקט ושלווה, אך זה כל היופי שבמלון האינטימי שלכם. את הרוגע תוכלו למצוא בכל פינה במלון, וכאשר תרצו לחוות את העיר ולצאת לבילוי רומנטי לילי, תוכלו לעשות זאת בהחלטה של הרגע ואפילו במרחק הליכה קצרה.
יוקרה ולייף סטייל
אל תוותרו על מלונות מעוצבים וייחודיים על מנת שתוכלו להתחבר לאווירה כבר מהכניסה למתחם.
ישנם מלונות בוטיק ומלונות ספא אשר חרטו על דגלם את העיצוב היוקרתי, החמים, הפסטורלי ועוד אינספור תיאורים שיהפכו את החופשה ליוצאת דופן מבחינה חזותית ומבחינת האנרגיה שהיא תשדר אליכם מבין הקירות.
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בהזדמנות זו, כדאי לקרוא קצת אודות המלונות ולבדוק מראש האם אתם מתחברים לסיפור העומד מאחוריהם. כמעט לרוב המלונות יש סיפור וההתחברות שלכם לקונספט תגדיל משמעותית את החוויה שלכם בעת החופשה. מלון עם סיפור הוא מלון אותנטי, נגיש ונעים. צריך לחוות כדי להבין.
ספא ושלווה
ישנם מלונות בוטיק המציעים מתחם ספא עם חדרי טיפולים וישנם מלונות ללא מתחם ספא מוגדר, אך בהחלט קיימת האפשרות להזמין טיפולים ועיסויים עד לחדר. העניין כמובן נתון לשיקולכם בעת החיפוש אחר המלון המועדף עליכם.
במלונות ספא למיניהם, כמובן שמתחם הספא הוא חלק מהרעיון ואי אפשר להתעלם ממנו.
במקרה שאתם מעדיפים לצאת לחופשה במלון ספא, וודאו כי המתחם מפואר ומרשים וכמובן מציע מגוון טיפולים ופינוקים.
חוויות קולינריות
נושא הקולינריה בהחלט חשוב ומשמעותי מאד כחלק מחוויית הנופש שלכם, ועל כן כדאי לוודא שבמלון שלכם מוגשות ארוחות עשירות ומגוונות. ישנם מלונות המציעים ארוחות משובחות הנעשות על ידי השף הפרטי שלהם והעניין מבטיח חגיגה קולינרית.
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
עניין הלוקיישן מגיע גם לכאן, במקרה שבחרתם מלון המציע ארוחת בוקר בלבד.
כדי שתוכלו ליהנות מארוחות צהריים וערב מעולות, כדאי לוודא שהמלון שלכם אכן ממוקם באזורים שוקקים, עם שלל בתי קפה ומסעדות. ואם אתם רוצים להתפנק עד הסוף, תוכלו לכוון את המיקום שלכם בקרבת מסעדות מפורסמות עם שפים ידועים.
רשת מלונות פתאל מציעה חבילת ספא מפנקת במבחר מלונות בוטיק מרשת פתאל ברחבי הארץ על בסיס אירוח לינה וארוחת בוקר. לפרטי החבילות היכנסו לאתר הבית.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.