40under40 חוגג כבר 4: המליצו לנו על מועמדים לפרויקט
פרויקט 40under40 של אתר אייס חוגג כבר את השנה הרביעית, וגם הפעם אנחנו רוצים לקבל מכם המלצות למועמדים מתאימים שידליקו את התעשייה. הפרויקט בחסות רשת הפרסום הפרוגרמטי בווידאו באינטרנט ארטימדיה, יפורסם בסוף השנה האזרחית, ויכלול 40 כוכבים שחשוב לדעתנו לשים אליהם לב.
ב-40under40 יופיעו אנשי המקצוע ועשייה צעירים מגיל 40, חלקם טאלנטים נחשקים עם קילומטרז' מאחוריהם, ואחרים – שאנחנו מעריכים שעשויים לפרוץ אל קדמת הבמה. חלק מאותה רשימת ה-40 הצליחו לשרוד מתחת לרדאר ובאנונימיות מפתיעה, ואחרים העסיקו אותנו ואת הקולגות שלנו לא מעט.
בקישור המצורף (לחצו כאן), אתם – גולשי אייס הנאמנים – מוזמנים להמליץ לנו על אלה שאתם חושבים שמתאימים לקחת חלק בפרויקט, כמובן מתחומי הסיקור של אייס: פרסום ושיווק, מדיה וטלוויזיה, יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, ודיגיטל וטכנולוגיה.
אחרי שנקבל את שלל שמות המומלצים, נצרף אליהם שמות שאנחנו חושבים שמתאימים לקחת חלק, ומתוך הרשימה הארוכה והמכובדת הזו – נבחר את 40 הכוכבים של 40under40 – שיזכו לתהילת עולם, ויוזמנו לצילומי וידאו אצלנו באייס – הבית של הברנז'ה.
אגב, על איזו תהילת עולם אנחנו מדברים? הנה 2 דוגמאות על קצה המזלג: לפני 3 שנים לא יכולנו להתעלם מכוכבת סרטונים צעירה שרק התקבלה לחטיבת הדיגיטל של תאגיד השידור הציבורי כאן. עכשיו כולם כבר מכירים את לוסי איוב שכבשה את אירופה בשידורי האירוויזיון שנערך בתל אביב. השני הוא אלירן בן יהודה למשל, ששודרג ממנהל טאבולה ישראל - למנהל הגלובלי.
* ל-40under40 הראשון ב-2016 - לחצו כאן
* ל-40under40 של 2017 - לחצו כאן
* ל-40under40 של 2018 - לחצו כאן
קרדיטים:
עורך ראשי: אלכסנדר כץ
ייעוץ מקצועי: אלכסנדר כץ ומשה בנימין
גרפיקה: אפרת אור
חסות: ארטימדיה
* שכחתם להמליץ? לחצו כאן
- 6.יזם בשוק ההודי 05/09/2019 13:17הגב לתגובה זודיברו על עסקה עם Eros, דיברו על 350 מיליון דולר, אני עובד עם inmobi, אני יודע שלא היה ולא נברא. רק בישראל חברה שמשקרת לכולם (ארטימדיה) יכולה עדיין לעשות פרויקט כזה שאנשים אשכרה יסכימו לתת את השם שלהם. ממש מביך אבל בשוק הישראלי נראה שכולם רוצים לגנוב היום, כמו ענבל אור נתמודד אחר כך עם אלו שיבואו בתלונות חחחחחח
- 5.וייס מממן כזה דבר? נחמד (ל"ת)שמוליק 04/09/2019 16:40הגב לתגובה זו
- 4.מדיה פלנר חחח 04/09/2019 15:50הגב לתגובה זואנשים יקרים, כולנו כבר שמענו שארטימדיה בדרך לקריסה כשכל מותג שמכבד את עצמו כבר לא עולה שם. לא יעזור לפרסם תגובות מביכות על טכנולוגיה ונגד גוגל ופייסבוק, רק עושה רע לחברה שהשם הרע שיצא לה הוא כבר לא אפשרי לתיקון. בהצלחה עם 4 המותגים שעדיין לא מבינים שצוחקים על מחלקת השיווק שלהם.
- 3.מדיה פלנר 04/09/2019 14:39הגב לתגובה זואיפה תמצאו מערכת כל כך טובה עם דאטה שמנצחת את גוגל ופייסבוק.... רק ארטימדיה. הטכנולוגיה תנצח.
- 2.כמה עולה השנה להיכנס לרשימה ? (ל"ת)פסגות 03/09/2019 17:04הגב לתגובה זו
- לפי מחירון יוניברסל. (ל"ת)אמיר 03/09/2019 18:37הגב לתגובה זו
- 1.אריק 03/09/2019 14:41הגב לתגובה זואם אתם רוצים להפוך את הרשימה הזאת להרבה יותר עסיסית נתניהו הבן יעשה את העבודה. אולי הוא אפילו יקלל אתכם או יתבע אתכם ואז זה בכלל יהיה שמח. אני מקווה שעד שזה יתפרסם הטייטל שלו יהיה "בנו של ראש הממשלה לשעבר"

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.