2019 Under 40
צילום: אייס

40under40 חוגג כבר 4: המליצו לנו על מועמדים לפרויקט

הפרויקט של אייס בחסות ארטימדיה, חושף 40 צעירים מעולמות הפרסום, המדיה, הייעוץ התקשורתי והדיגיטל, שכבר כבשו את הברנז'ה או בדרך לעשות זאת. כאן אתם נכנסים לתמונה
אייס | (7)

פרויקט 40under40 של אתר אייס חוגג כבר את השנה הרביעית, וגם הפעם אנחנו רוצים לקבל מכם המלצות למועמדים מתאימים שידליקו את התעשייה. הפרויקט בחסות רשת הפרסום הפרוגרמטי בווידאו באינטרנט ארטימדיה, יפורסם בסוף השנה האזרחית, ויכלול 40 כוכבים שחשוב לדעתנו לשים אליהם לב.

 

ב-40under40 יופיעו אנשי המקצוע ועשייה צעירים מגיל 40, חלקם טאלנטים נחשקים עם קילומטרז' מאחוריהם, ואחרים – שאנחנו מעריכים שעשויים לפרוץ אל קדמת הבמה. חלק מאותה רשימת ה-40 הצליחו לשרוד מתחת לרדאר ובאנונימיות מפתיעה, ואחרים העסיקו אותנו ואת הקולגות שלנו לא מעט.

 

בקישור המצורף (לחצו כאן), אתם – גולשי אייס הנאמנים – מוזמנים להמליץ לנו על אלה שאתם חושבים שמתאימים לקחת חלק בפרויקט, כמובן מתחומי הסיקור של אייס: פרסום ושיווק, מדיה וטלוויזיה, יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, ודיגיטל וטכנולוגיה.

 

אחרי שנקבל את שלל שמות המומלצים, נצרף אליהם שמות שאנחנו חושבים שמתאימים לקחת חלק, ומתוך הרשימה הארוכה והמכובדת הזו – נבחר את 40 הכוכבים של  40under40 – שיזכו לתהילת עולם, ויוזמנו לצילומי וידאו אצלנו באייס – הבית של הברנז'ה.

 

אגב, על איזו תהילת עולם אנחנו מדברים? הנה 2 דוגמאות על קצה המזלג: לפני 3 שנים לא יכולנו להתעלם מכוכבת סרטונים צעירה שרק התקבלה לחטיבת הדיגיטל של תאגיד השידור הציבורי כאן. עכשיו כולם כבר מכירים את לוסי איוב שכבשה את אירופה בשידורי האירוויזיון שנערך בתל אביב. השני הוא אלירן בן יהודה למשל, ששודרג ממנהל טאבולה ישראל - למנהל הגלובלי. 

* ל-40under40 הראשון ב-2016 - לחצו כאן

* ל-40under40 של 2017 - לחצו כאן

* ל-40under40 של 2018 - לחצו כאן

קרדיטים:

עורך ראשי: אלכסנדר כץ

ייעוץ מקצועי: אלכסנדר כץ ומשה בנימין

גרפיקה: אפרת אור

חסות: ארטימדיה

 

* שכחתם להמליץ? לחצו כאן

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    יזם בשוק ההודי 05/09/2019 13:17
    הגב לתגובה זו
    דיברו על עסקה עם Eros, דיברו על 350 מיליון דולר, אני עובד עם inmobi, אני יודע שלא היה ולא נברא. רק בישראל חברה שמשקרת לכולם (ארטימדיה) יכולה עדיין לעשות פרויקט כזה שאנשים אשכרה יסכימו לתת את השם שלהם. ממש מביך אבל בשוק הישראלי נראה שכולם רוצים לגנוב היום, כמו ענבל אור נתמודד אחר כך עם אלו שיבואו בתלונות חחחחחח
  • 5.
    וייס מממן כזה דבר? נחמד (ל"ת)
    שמוליק 04/09/2019 16:40
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מדיה פלנר חחח 04/09/2019 15:50
    הגב לתגובה זו
    אנשים יקרים, כולנו כבר שמענו שארטימדיה בדרך לקריסה כשכל מותג שמכבד את עצמו כבר לא עולה שם. לא יעזור לפרסם תגובות מביכות על טכנולוגיה ונגד גוגל ופייסבוק, רק עושה רע לחברה שהשם הרע שיצא לה הוא כבר לא אפשרי לתיקון. בהצלחה עם 4 המותגים שעדיין לא מבינים שצוחקים על מחלקת השיווק שלהם.
  • 3.
    מדיה פלנר 04/09/2019 14:39
    הגב לתגובה זו
    איפה תמצאו מערכת כל כך טובה עם דאטה שמנצחת את גוגל ופייסבוק.... רק ארטימדיה. הטכנולוגיה תנצח.
  • 2.
    כמה עולה השנה להיכנס לרשימה ? (ל"ת)
    פסגות 03/09/2019 17:04
    הגב לתגובה זו
  • לפי מחירון יוניברסל. (ל"ת)
    אמיר 03/09/2019 18:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אריק 03/09/2019 14:41
    הגב לתגובה זו
    אם אתם רוצים להפוך את הרשימה הזאת להרבה יותר עסיסית נתניהו הבן יעשה את העבודה. אולי הוא אפילו יקלל אתכם או יתבע אתכם ואז זה בכלל יהיה שמח. אני מקווה שעד שזה יתפרסם הטייטל שלו יהיה "בנו של ראש הממשלה לשעבר"
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.