
המבריקים, המרגשים והחדשניים: הקייס-סטאדיס המנצחים בקאן
שבוע לאחר סיומה של תחרות קאן ליונס 2019, שהייתה הטובה ביותר אי פעם של סוכנות ישראלית, מקאן תל אביב עם מהלך ThisAbles, מאז שאלו החלו להשתתף בתחרות, הגיע הזמן למנת ההשראה השנתית, שמסבירה בדרך הטובה ביותר מדוע תעשיית הפרסום העולמית עוצרת את נשימתה בכל שנה בחודש יוני. עם יותר מ-30 אלף הגשות מ-89 מדינות, העפלה לשלב הגמר בכל קטגוריה היא סיבה מספיק טובה לכל איש קריאייטיב להרגיש טוב עם עצמו. זכייה בארד או כסף, שלא לדבר על זהב היא משהו שרחוק מלהיות מובן מאליו בתחרות קשה וצפופה כל כך, ואילו זכייה בגראנד פרי היא כבר הישג נדיר שמיעוט של אנשי קריאייטיב מכל העולם יגיע אליו בקרייירה. מדי שנה התחרות מוכיחה כמה משתלם להיות אמיץ, בין אם מדובר בנקיטת עמדה מעוררת מחלוקת כגון נייקי עם Dream Crazy או האומץ ללכת עד הסוף עם רעיונות חדשניים כגון איקאה ThisAbles ועיצוב הקונסולות החדשני של XBOX ועוד. מכנה משותף נוסף שהיה בולט מתמיד השנה, היה במהלכים הומניים שמנסים לאזן את התמונה ולהיטיב את מצבם של בעלי מוגבלויות מסוגים שונים. לצד המהלכים "הגדולים מהחיים" שנועדו להשיג מטרות חברתיות נעלות התחרות גם מקדשת את רוח השטות המהנה, כגון זו של Burger King או סרטים חכמים ומרגשים כגון זה של John Lewis המבוסס על סיפור חייו של אלטון ג'ון. לאחר עבודת איסוף מדוקדקת ריכזנו עבורכם את המהלכים המובילים ממגוון הקטגוריות המשתתפות בתחרות. חלקם זוכי גראנד פרי, חלקם בזהב וכסף וכן הלאה, אבל בכולם תוכלו למצוא דפוסי חשיבה יצירתיים על שיווק, הבנת המדיה, יצירת שיח ויחסי ציבור ויראליים ומקומו של המותג, באשר הוא, בחיינו. STREET VET CHANGING THE GAME THE BLANK EDITION PERUSSIAN PRICES MY LIFE AS A NPC NO NEED TO FLY - AROUND THE WORLD IN GERMANY NIKE DREAM CRAZY THE WHOPPER DETOUR PAVING FOR PIZZA THE UNBREAKABLE RAINBOW THE LIFT THE BOY AND THE PIANO STORYSIGN THE BUS THE LAST EVER ISSUE VIVA LA VULVA KEEPING FORTNIGHT FRESH
- 2.נייקי, ללא ספק (ל"ת)ג'ורג' 01/07/2019 13:52הגב לתגובה זו
- 1.נטשתי בגלל הפרסומות 30/06/2019 10:04הגב לתגובה זונטשתי בגלל הפרסומות