המבריקים, המרגשים והחדשניים: הקייס-סטאדיס המנצחים בקאן
שבוע לאחר סיומה של תחרות קאן ליונס 2019, שהייתה הטובה ביותר אי פעם של סוכנות ישראלית, מקאן תל אביב עם מהלך ThisAbles, מאז שאלו החלו להשתתף בתחרות, הגיע הזמן למנת ההשראה השנתית, שמסבירה בדרך הטובה ביותר מדוע תעשיית הפרסום העולמית עוצרת את נשימתה בכל שנה בחודש יוני.
עם יותר מ-30 אלף הגשות מ-89 מדינות, העפלה לשלב הגמר בכל קטגוריה היא סיבה מספיק טובה לכל איש קריאייטיב להרגיש טוב עם עצמו. זכייה בארד או כסף, שלא לדבר על זהב היא משהו שרחוק מלהיות מובן מאליו בתחרות קשה וצפופה כל כך, ואילו זכייה בגראנד פרי היא כבר הישג נדיר שמיעוט של אנשי קריאייטיב מכל העולם יגיע אליו בקרייירה.
מדי שנה התחרות מוכיחה כמה משתלם להיות אמיץ, בין אם מדובר בנקיטת עמדה מעוררת מחלוקת כגון נייקי עם Dream Crazy או האומץ ללכת עד הסוף עם רעיונות חדשניים כגון איקאה ThisAbles ועיצוב הקונסולות החדשני של XBOX ועוד. מכנה משותף נוסף שהיה בולט מתמיד השנה, היה במהלכים הומניים שמנסים לאזן את התמונה ולהיטיב את מצבם של בעלי מוגבלויות מסוגים שונים. לצד המהלכים "הגדולים מהחיים" שנועדו להשיג מטרות חברתיות נעלות התחרות גם מקדשת את רוח השטות המהנה, כגון זו של Burger King או סרטים חכמים ומרגשים כגון זה של John Lewis המבוסס על סיפור חייו של אלטון ג'ון.
לאחר עבודת איסוף מדוקדקת ריכזנו עבורכם את המהלכים המובילים ממגוון הקטגוריות המשתתפות בתחרות. חלקם זוכי גראנד פרי, חלקם בזהב וכסף וכן הלאה, אבל בכולם תוכלו למצוא דפוסי חשיבה יצירתיים על שיווק, הבנת המדיה, יצירת שיח ויחסי ציבור ויראליים ומקומו של המותג, באשר הוא, בחיינו.
STREET VET
CHANGING THE GAME
THE BLANK EDITION
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
PERUSSIAN PRICES
MY LIFE AS A NPC
NO NEED TO FLY - AROUND THE WORLD IN GERMANY
NIKE DREAM CRAZY
THE WHOPPER DETOUR
PAVING FOR PIZZA
THE UNBREAKABLE RAINBOW
THE LIFT
THE BOY AND THE PIANO
STORYSIGN
THE BUS
THE LAST EVER ISSUE
VIVA LA VULVA
KEEPING FORTNIGHT FRESH
- 2.נייקי, ללא ספק (ל"ת)ג'ורג' 01/07/2019 13:52הגב לתגובה זו
- 1.נטשתי בגלל הפרסומות 30/06/2019 10:04הגב לתגובה זונטשתי בגלל הפרסומות
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
