נתיבי איילון
צילום: מתוך אתר החברה

חברת 'נתיבי איילון' יוצאת למכרז על תקציב רכש ותכנון המדיה

בתנאי הסף דורשת החברה רקורד של הענקת שירותי מדיה בהיקף של 3 מיליון שקל ל-3 גופים לפחות, לכל אחד
משה בנימין | (1)

החברה הממשלתית, חברת נתיבי איילון, מוציאה למכרז את תקציב תכנון ורכש המדיה שלה - כך נודע לאייס. החברה הפכה לממשלתית בבעלות מלאה של המדינה ב-2016 ומאז הורחבו תחומי פעילותה בהתאם. 

במסמכי המכרז, מצוין כי "בימים אלה, החברה מצויה, במקביל לניהול פעילותה השוטפת, בעיצומו של הליך שינוי מבני רחב היקף, ובכלל זה מיתוג החברה מחדש, הרחבת והתאמת המבנה הארגוני בה, התאמת תהליכי העבודה, בידול ומיצוב החברה בהתאם לייעודה ולמטרותיה, גיבוש תכניות אסטרטגיות, לרבות אסטרטגיות שיווקיות ותקשורתיות וכיו"ב".

הזוכה במכרז יעניק לנתיבי איילון שירותי תכנון ורכש מדיה וירכוש עבורה שטחי פרסום ו/או זמני שידור באמצעים תקשורתיים ודיגיטליים. ההתקשרות עם הזוכה תהא לשנה עם אופציה להארכה השמורה לנתיבי איילון עד ל-5 שנים מקסימום. 

בתנאי הסף הנדרשים להתמודדות במכרז דורשת חברת נתיבי איילון ניסיון של 5 שנים בתחום המדיה, ומאז ינואר 2017, רקורד של הענקת שירותי מדיה בהיקף של 3 מיליון שקל ל-3 גופים לפחות, לכל אחד. בנוסף נדר בתנאי הסף הענקת שירותי תכנון ורכש מדיה בדיגיטל בהיקף של לפחות חצי מיליון שקל ל-3 גופים לפחות, לכל אחד. 

עוד בתנאים: שירותי רכש המדיה כללו רכש מדיה בלפחות 2 ערוצי מדיה מבין ערוצי המדיה הבאים: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שילוט; מעסיק בעצמו ביחסי עובד-מעביד או לחילופין קשור בהסכם התקשרות, עם מנהל לקוח בזמינות מלאה, בעל ניסיון של 3 שנים לפחות, החל מינואר 2009 ועד למועד האחרון להגשת הצעות, במתן שירותי רכישת מדיה בהיקף כספי של 10 מיליון שקל. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    גשר הירקון??? (ל"ת)
    ooferdesade 06/06/2019 09:13
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.