זמר דורון
צילום: יחסי ציבור

מבאומן לליאו ברנט: זמר דורון תמונה לסמנכ"לית אסטרטגיה

לדורון 7 שנות ניסיון בענף הפרסום. ב-3 השנים האחרונות היא שימשה כמנהלת אסטרטגיה בבאומן בר ריבנאי וטיפלה בין השאר בשטראוס, ביטוח ישיר, פייסבוק, פרטנר ועוד
משה בנימין | (7)

חודשיים לאחר פרישתו של שי ניסנבוים מתפקיד סמנכ"ל האסטרטגיה של ליאו ברנט ומעברו למקאן תל אביב, משרד הפרסום בראשותו של אדם פולצ'ק שם את המפתחות בידיה של זמר דורון, שמגיעה מתוך קבוצת פובליסיס ישראל, ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי

 

לדורון 7 שנות ניסיון בענף הפרסום וב-3 השנים האחרונות היא שימשה כמנהלת אסטרטגיה בבאומן בר ריבנאי. המשרד בחן בחודשיים האחרונים מספר מועמדים ולבסוף דורון שטיפלה בבאומן בתקציבים כגון שטראוס (המטופלים גם בליאו), ספרייט, ביטוח ישיר, טיב טעם, פייסבוק, פרטנר ועוד, היא זו שתכנס לתפקיד, שיהיה עבורה הפעם הראשונה בדרגת סמנכ"ל.

דורון, בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה עם התמחות בתהליכי קבלת החלטות, החלה את דרכה כפלנרית ב-LEAD ובשנים האחרונות נחשבת לכוח עולה בקבוצת הפרסום פובליסיס. במסגרת עבודתה בקבוצה היא זו שהובילה את האמנה לייצוג מגוון בפרסום הישראלי יחד עם בית הנשיא ואיגוד הפרסום והשיווק.

"אחרי שנים נפלאות ומפתחות בבאומן, אני גאה להצטרף לליאו ברנט, שמצליח להפתיע את התעשייה קמפיין אחרי קמפיין כבר כמעט 4 שנים" כך לדברי דורון. "שמחתי מאוד לפגוש את האנשים שמובילים את המשרד, להכיר את פורטפוליו הלקוחות ואני מצפה ביותר לעבודה המשותפת. אני מאמינה שהיום יותר מתמיד, בתקופה של שינויים טכנולוגיים וחברתיים תדירים, למחלקת האסטרטגיה תפקיד דרמטי בחיזוק מערכות היחסים בין משרד ללקוח והבאת ערך אמיתי: עסקי ומותגי וזה בדיוק מה שאני רוצה להצליח לעשות בליאו".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    אחד שמכיר את זמר 09/06/2019 13:50
    הגב לתגובה זו
    זמר אדם מדהים בכל מישור.בהצלחה זמר יקרה
  • 6.
    פאורפוינט 02/06/2019 22:50
    הגב לתגובה זו
    חח... פלנינג בליאוברנט
  • 5.
    בהצלחה (ל"ת)
    אהרוני 31/05/2019 12:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אסטרטגיה בליאו? 30/05/2019 19:45
    הגב לתגובה זו
    שיהיה לך בהצלחה בזוגיות מול עמי ואדם פלנינג זה הדבר האחרון שמענין אותם
  • 3.
    מלכה! זכיחתם בענק! (ל"ת)
    אוה 30/05/2019 16:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דניאלה 30/05/2019 16:09
    הגב לתגובה זו
    זמר יא אלופה!! תענוג לעבוד איתך, מקצועית ומקסימה
  • 1.
    אלופה! (ל"ת)
    רונה 30/05/2019 11:55
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.