וואווי
צילום: iStock

קניבל מדיה תנהל את הפעילות הדיגיטלית של וואווי בישראל

הבחירה בקניבל מדיה נעשתה באופן ישיר על ידי נציגיה הסיניים של החברה שקיימו בארץ פגישות עם מספר משרדים. המשרד יעבוד ישירות מול מנהלת השיווק אנה ליפניק-לוי
משה בנימין | (2)

הישג מרשים למשרד הפרסום קניבל מדיה בבעלותם של רוית בכמן ורז אבן צור עם קבלת תקציב הפרסום לפעילות הדיגיטל של מותג הסלולר וואווי (Huawei) בישראל - כך נודע לאייס.

המותג הסיני המצליח, שמשיק בימים אלו את הדגם החדש P30 בכיכובה של הפרזנטורית גל גדות, חזר לפעילות מלאה בישראל עם הקמת נציגות מקומית והסכמי הפצה עם רשתות מובילות, לאחר הנתק שנוצר בעקבות המחלוקת עם היבואנית הקודמת אלקטרה, שהוביל למחסור במכשירי החברה בישראל.

הבחירה בקניבל מדיה נעשתה באופן ישיר על ידי נציגיה הסיניים של החברה שקיימו בארץ פגישות עם מספר משרדים עד שבחרו בקניבל. הנציגות הישראלית כיום מנוהלת על ידי המנכ"ל חוזה גנג ומנהלת השיווק אנה ליפניק לוי, לשעבר בסמסונג ישראל.

וואווי משקיעה משאבים רבים בפעילות הדיגיטלית שלה בעולם ושמה דגש על הפקות תוכן לצד עבודה עם משפיעני רשת ויוצרי תוכן מקומיים. קניבל מדיה תוביל את האסטרטגיה הדיגיטלית ואת פעילות הסושיאל בישראל ויעבדו ישירות מול ליפניק-לוי, מנהלת השיווק והדמות הבכירה ביותר במערך השיווק והמכירות המקומי.

מבחינת קניבל מדיה מדובר בצעד נוסף לבניית המשרד והפיכתו לשחקן בולט בשוק הדיגיטל המקומי. בשנה האחרונה גייס המשרד לשורותיו את תקציבי הפרסום של קבוצת H&O הכוללים גם את מותג בגדי הילדים הבינלאומי Carter's ומותג האופנה הבינלאומי Reserved ועוד.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מברוק רז ורוית. תותחים (ל"ת)
    מניהו 08/04/2019 09:36
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סחטיין הם ליגה אחת מעל כולם (ל"ת)
    היודע 07/04/2019 11:51
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.