קניבל מדיה תנהל את הפעילות הדיגיטלית של וואווי בישראל

הבחירה בקניבל מדיה נעשתה באופן ישיר על ידי נציגיה הסיניים של החברה שקיימו בארץ פגישות עם מספר משרדים. המשרד יעבוד ישירות מול מנהלת השיווק אנה ליפניק-לוי
משה בנימין | (2)

הישג מרשים למשרד הפרסום קניבל מדיה בבעלותם של רוית בכמן ורז אבן צור עם קבלת תקציב הפרסום לפעילות הדיגיטל של מותג הסלולר וואווי (Huawei) בישראל - כך נודע לאייס.

המותג הסיני המצליח, שמשיק בימים אלו את הדגם החדש P30 בכיכובה של הפרזנטורית גל גדות, חזר לפעילות מלאה בישראל עם הקמת נציגות מקומית והסכמי הפצה עם רשתות מובילות, לאחר הנתק שנוצר בעקבות המחלוקת עם היבואנית הקודמת אלקטרה, שהוביל למחסור במכשירי החברה בישראל.

הבחירה בקניבל מדיה נעשתה באופן ישיר על ידי נציגיה הסיניים של החברה שקיימו בארץ פגישות עם מספר משרדים עד שבחרו בקניבל. הנציגות הישראלית כיום מנוהלת על ידי המנכ"ל חוזה גנג ומנהלת השיווק אנה ליפניק לוי, לשעבר בסמסונג ישראל.

וואווי משקיעה משאבים רבים בפעילות הדיגיטלית שלה בעולם ושמה דגש על הפקות תוכן לצד עבודה עם משפיעני רשת ויוצרי תוכן מקומיים. קניבל מדיה תוביל את האסטרטגיה הדיגיטלית ואת פעילות הסושיאל בישראל ויעבדו ישירות מול ליפניק-לוי, מנהלת השיווק והדמות הבכירה ביותר במערך השיווק והמכירות המקומי.

מבחינת קניבל מדיה מדובר בצעד נוסף לבניית המשרד והפיכתו לשחקן בולט בשוק הדיגיטל המקומי. בשנה האחרונה גייס המשרד לשורותיו את תקציבי הפרסום של קבוצת H&O הכוללים גם את מותג בגדי הילדים הבינלאומי Carter's ומותג האופנה הבינלאומי Reserved ועוד.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מברוק רז ורוית. תותחים (ל"ת)
    מניהו 08/04/2019 09:36
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סחטיין הם ליגה אחת מעל כולם (ל"ת)
    היודע 07/04/2019 11:51
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.