לראשונה: ב-2019 יותר ממחצית הפרסום העולמי יופנה לדיגיטל
על פי דו"ח חדש של חברת המחקר eMarketer, בשנת 2019, לראשונה מחצית מהפרסום העולמי יופנה למדיה דיגיטלית. ההוצאה העולמית לפרסום בדיגיטל תעלה ב-17.6% ב-2019 ותגיע ל-333.25 מיליארד דולר.
על פי הדו"ח, בשנת 2019 קצב הצמיחה של הפרסום העולמי יהיה נמוך יותר מזה שהיה ב-2018, אולם הערכה זו אינה מעידה בהכרח על הקטנת תקציבי פרסום, אלא על הפניית התקציבים לפיתוח תחומים כגון אי-קומרס, דאטה ואד-טק, כחלק ממגמת הטרנספורמציה של תחום הפרסום.
התזוזה העקבית לכיוון הדיגיטל, על חשבון אמצעי המדיה המסורתיים, היא מגמה שכבר הגיעה למימוש במדינות מפותחות כגון בריטניה, סין, נורווגיה וקנדה, שם הדיגיטל כבר הפך למדיה שמחזיקה בנתח הפרסום הגבוה ביותר. ב-2019, צופים ב-eMarketer, גם השוק האמריקאי והההולנדי יצטרף לרשימה זו עם נתח פרסום של 54.2% ו-52.6%, בהתאמה.
גוגל צפויה להישאר הפלטפורמה המובילה בעולם לפרסום עם נתח של 31.1% מכל הפרסום העולמי ב-2019, המהווים כ-103.7 מליארד דולר. פייסבוק, במקום השני, תרכז בידיה 20% מהפרסום בעולם עם 67.3 מיליארד דולר ואחריהן במקום השלישי עליבאבא הסינית עם 29.2 מיליארד דולר. ההערכה היא שאמאזון, למרות כוחה בארה"ב, תישאר מאחור עם 14 מיליארד דולר, ועדיין, מדובר בפלטפורמת הפרסום הרביעית בגודלה בעולם.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.89% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
