אגד
צילום: יח"צ

לאחר 20 שנה בארד תקשורת: היח"צ של אגד עובר למשעל-ורניק

המשרד זכה בתום הליך מכרזי שהתנהל בשבועות האחרונים. הטריגר ליציאה למכרז הוא זכיית יובל ארד, בעלי ארד תקשורת בבחירות לראשות כוכב יאיר-צור יגאל שלמענה פרש
משה בנימין | (4)

לאחר כ-20 שנה שבהן עבדה עם משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי ארד תקשורת, תקציב יחסי הציבור של חברת אגד עובר למשעל-ורניק שזכה לאחרונה במכרז - כך נודע לאייס. 

המשרד, בבעלות יריב ורניק ויהונתן משעל, זכה בתקציב היח"צ והאסטרטגיה של מפעיל התחבורה הגדול בישראל בתום הליך מכרזי ממושך שהתנהל בשבועות האחרונים. הטריגר ליציאה למכרז הוא הזכייה של יובל ארד, בעליו של משרד יחסי הציבור בבחירות לראשות מועצת כוכב יאיר-צור יגאל שלמענה פרש מהמשרד. ההתקשרות עם יריב ורניק ויהונתן משעל מתבצעת בתקופה מאתגרת עבור אגד, שמצויה בעיצומו של תהליך השינוי המבני במסגרתו תהפוך מאגודה שיתופית לחברה.

דובר אגד, רון רטנר: "לאחר הליך בדיקה ארוך ומקצועי, בחרנו במשעל-ורניק ללוות את הטיפול התקשורתי והאסטרטגי של החברה. מדובר באחד המשרדים המבטיחים בתחום, שמשלב בין פירמה צעירה לשותפים מנוסים, וככזה הוא מתאים היטב ל-DNA הארגוני של אגד ולעמידה באתגרים העומדים בפניה בשנים הקרובות".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    כל פלוץ נהיה "יועץ" (ל"ת)
    אורן 05/02/2019 10:48
    הגב לתגובה זו
  • ואתה הפלוץ הראשי.. (ל"ת)
    צורי 05/02/2019 11:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זה הבן של ניסים משעל? (ל"ת)
    משעל 04/02/2019 17:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ארוך ומקצועי! (ל"ת)
    חח 04/02/2019 16:56
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.