147 אלף חשיפות למהלך התמיכה של ארטימדיה במחאת הנשים
כאות הזדהות עם מחאת הנשים, חברת ארטימדיה המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו עצרה אתמול (יום ג') מ-19:30, מועד תחילת ההפגנה הגדולה בכיכר רבין, את הקמפיינים בווידאו באתרים עמם היא עובדת. למשך שעה הופיעה שקופית במקום פרירול פרסומי, בה נכתב "עצרנו אתכם כדי שתיקחו רגע ותחשבו על אלימות נגד נשים".
בין האתרים בהם הופיעה השקופית, אפשר למנות את וואלה, ערוץ הספורט, ONE, אתרי קבוצת הארץ, MAKO של קשת, אתר רשת, ערוץ עשר, וגם ביזפורטל ואייס מקבוצת קו מנחה. לאייס נודע כי באותה שעה, רשמה השקופית של ארטימדיה 147 אלף חשיפות.
במכתב שהועבר מוקדם יותר אתמול לאתרים, הסבירו בארטימדיה כי "כחברה המובילה את הפרסום באינטרנט בישראל, יש לנו אחריות להוביל את השיח באינטרנט תוך דאגה לשיח ערכי ולהתנהגות הולמת. כאות הזדהות עם מחאת הנשים המתקיימת בימים אלו, ומתוך תקווה לשינוי אמיתי שיבוא, החלטנו, ביחד עם אתרי התוכן הישראלים, לתמוך במאבק הנשים ולהעביר לכלל הגולשים ברשת הישראלית את מסר המאבק של מחאת הנשים".
בחברה אומרים כי המטרה היא "לגרום לכל עם ישראל לעצור רגע ולחשוב על מעשי האלימות כנגד נשים. אנו בטוחים כי כולכם מתחברים לחשיבות המחאה ותקבלו בהבנה את העצירה הזמנית בהגשת הפרסום".
- 2.וואו הציניות 05/12/2018 15:02הגב לתגובה זומה נסגר עם החברה הזאת
- 1.כחברה מובילה בהגשת 7 פרסומות על תוכן של 3 שניות... (ל"ת)וייס 05/12/2018 11:00הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
