חדשות 2 בקשת הפגיזה עם 17.6% - בפער עצום מרשת
רצינו לפתוח את אייטם הרייטינג עם נתוני הצפייה של הסופר קלאסיקו בו הביסה ברצלונה את ריאל מדריד 5:1 – לראשונה ללא 2 כוכבי העל הגדולים בעולם (מסי הפצוע בשורות ברצלונה, ורונאלדו שעבר מריאל ליובנטוס), אבל אז הגיעו נתוני הצפייה של מהדורת חדשות 2, וכל התכניות השתנו.
בחישוב מצרפי מהדורת חדשות 2 רשמה שיא מאז חודש אפריל האחרון – 25.1% במגזר היהודי ו-633 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, וזה בהחלט יפה, אבל החלוקה הפנימית מרתקת: המהדורה בקשת הניבה נתון מדהים של 17.6% (440K), ובפער עצום (וכנראה גם פער שיא) מאותה מהדורה ברשת עם 7.5% (193K), כלומר פער של 10 נקודות רייטינג.
חדשות עשר הסתפקה ב-6.7% (196K), 'חדשות הערב' (כאן 11) עם נתון נמוך מאד של 2.9% (83K), וחדשות ערוץ 20 עם 1.2%.
ועכשיו נעבור לסופר קלאסיקו, שהחל ב-17:15: המשחק ניפק 6.6% לערוץ ONE - רייטינג נאה עבור ערוץ נישה ושעת שידור בעייתית.
בפריים טיים - MKR המטבח המנצח (קשת 12) הניבה 15.5% (366K), משחקי השף קונדיטור (רשת 13) קיבלה 8.7% (243K), 2 פרקים בשידור חוזר של חברות (ערוץ עשר) רשמו 5% (150K) ו-4.6% (131K), הדרבי התל אביבי בו קרעה מכבי את הפועל בכדורסל (ערוץ הספורט) הניב 3%, שידור חוזר של המרדף (כאן 11) הסתפק ב-2.8% (80K), והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.7%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 8.9%, 'נקסט' (קשת 12) - 6%, 'הצנרת' (רשת 13) - 5.9%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 3.5%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 2.7%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.9%, 'עד כאן' (כאן 11) - 2.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) 2.2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.3%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.9% נאים מאד,
חדשות הבוקר (קשת 12) חזקה אף היא עם 4.1%,
בוקר אור (ערוץ עשר) ניפקה 1.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10.6%, ואחריה נתון מעולה ל'תכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 14.7%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 6.6%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) ניפקה 3.5%,
'העולם היום' (כאן 11) רשמה 2.1%,
ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.9%.
- 7.נעשה חשבון פשוט 30/10/2018 09:05הגב לתגובה זוכאן - תקציב ציבורי 700 מיליון + חסויות וכ"ו 20 - תקציב פנימי בלבד 10 מיליון כולל פרסומות, חסויות וכ"ו אותו רייטינג !
- 6.התאגיד ז"ל הי"ד (ל"ת)חנזי 29/10/2018 20:05הגב לתגובה זו
- 5.gri 29/10/2018 17:46הגב לתגובה זולא קוראים למשחק הזה "סופר קלאסיקו", אלא "קלאסיקו". מתי פעם אחת תצליח לכתוב כתבה נטולת שגיאה כלשהי?
- 4.צופה ובוכה 29/10/2018 17:39הגב לתגובה זובכל פעם כשקצת עצוב לי, אני מסתכל בנתוני הרייטינג הנמוכים של ערוץ רשעים , שדומים לערוץ קהילתי של באר טוביה,ומתנחם. על זה נאמר : "בנפול רשעים- רינה"!
- 3.עם נסלי ברדה תוכנית הבוקר של קשת על הפנים . (ל"ת)דויד 29/10/2018 12:34הגב לתגובה זו
- 2.רינה 29/10/2018 10:01הגב לתגובה זועם תוצאות כאלה לא פלא שכולם עוזבים אותם. אבל הבזבוז הזה עולה לנו מיליארד ש"ח בשנה. פשוט ביזיון.
- 1.חחחח 29/10/2018 09:54הגב לתגובה זומהדורה צנועה מול מפלצת של מאות מליונים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
