לאחר 8 שנים: ישראל כהן עוזב את כיכר השבת לטובת קול ברמה
הפרשן החרדי ישראל כהן עוזב את אתר כיכר השבת לטובת רדיו קול ברמה - כך נודע לאייס. כהן ישמש כפרשן הפוליטי של התחנה החרדית, וגם יהיה ראש דסק חרדים.
כהן עובד בכיכר השבת כ-8 שנים, ובעבודתו סיקר כהן נושאים פנים-חרדים. כעת יעסוק גם בנושאים פוליטיים, ולא רק בהקשר החרדי. לצד עבודתו באתר, הוא שימש פרשן לעולם החרדי בתקשורת החילונית, והופיע תכופות ב'לונדון וקירנשבאום', 'הצנרת', פאנלים של תכניות בוקר ועוד. לא אחת כתב גם פרשנויות בנושאי תקשורת וחרדים עבור אתר אייס.
במונחים הפנים חרדיים, מדובר על דרמה: כהן מקורב מאד לבעלי כיכר השבת, מוטי לביא, שהיה בעבר גם מבכירי קול ברמה, עד שערק לקול חי, ויחסיו עם קול ברמה התערערו. כעת כהן עוזב את 'כיכר' לטובת קול ברמה.
בראיון לאייס בעבר, סיפר על רצונו לחשוף את המגזר החרדי לעולם החילוני. "אני עורך סיורים לקבוצות - בעיקר של חילונים - המבקשות להכיר את אורח החיים החרדי ואת התרבות השונה, לצד קבוצות של צעירים, אזרחים ו-ותיקים, מכל העדות והמגזרים בישראל", סיפר. "יש לי תחביב להכיר לסלבס ומובילי דעת קהל חילונים את העיר. בין האורחים הקבועים, ניתן למנות אפילו אנשים רחוקים מהדת, רינו צרור, נחמיה שטרסלר, איתן הבר, ששון גבאי, ג'ודי שלום ניר מוזס ועוד. כיף לראות איך רבים מהם מתפלאים להכיר מחדש עולם שלא ידעו עליו או יותר נכון ידעו אבל לא הכירו באמת, לעומק. עולם שנמצא מרחק נגיעה מתל אביב".
- תמונת הרב באירוע שבירת טלפונים פורסמה בלי אישור - הצלם יפוצה
- עיתונאי ופרשן, 'כיכר השבת'
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כהן אישר את הפרטים לאייס, ומסר: "אני מודה למשפחת כיכר השבת ובראשה לעורך חיים אילוז ולמוטי לביא (הבעלים, א"כ) על שנים של עבודה משותפת האימון הרב והגיבוי המלא. לעונג היה לי לעבוד לצד בכירי המדיה החרדית ולהתפתח למקום המקצועי בו אני נמצא כיום". כהן הוסיף כי ברצונו "להתמקד באפיקי עשייה חדשים ומגוונים אף הם בתחום התקשורת ולרתום לכך את כל הידע הניסיון שצברתי במשך שנות עבודתי הרבות לצד חשיפתי בכלי התקשורת הכלליים".
מרדיו קול ברמה נמסר: "אנו מברכים את העיתונאי המוכשר ישראל כהן על הצטרפותו למשפחת קול ברמה ולדסק האקטואליה בפרט. אין ספק שכישוריו הרבים לצד חריצותו וסקרנותו העיתונאית יבואו לידי ביטוי בצורה המיטבית ביותר ברדיו קול ברמה".
- 5.אבי 31/08/2018 00:50הגב לתגובה זויש אנשים יותר מוצלחים שיעשו את העבודה טוב יותר
- 4.מיכל 28/08/2018 11:05הגב לתגובה זוהאיש עילג ולא מייצג אף אחד חוץ מעצמו ואת רצון התקשורת החילונית ליצור תדמית של חרדי עילג ובכך היא מצליחה.
- 3.פעיל יחד. שיילך מאיתנו גם מקול ברמה (ל"ת)מיכל 27/08/2018 14:53הגב לתגובה זו
- 2.בהצלחה רבה לישראל המוכשר (ל"ת)נלי 26/08/2018 17:23הגב לתגובה זו
- חרדי 26/08/2018 21:45הגב לתגובה זוישראל כהן החליט שהוא מייצג את החרדים ורק עושה לנו שיימינג ( למשל בנושא יום הזכרון אצל החרדים רוב רובם של החרדים מתנגדים לדעה שלו, ועוד מכנים אותו בכיכר ילד קטן שמחפש צומי
- 1.משה. 26/08/2018 16:04הגב לתגובה זוכיכר השבב וקרקס השבת. חילונים בדמות חרדים. צבועים ושקרנים מחללי שם השם. דמויות נשים, רשעים, וגויים לרוב. מעודדי השכלת מנדלסון וטיולים לחו"ל נגד ההלכה. מסיתים נגד חרדים קנאים ומכנים אותם סיקריקים כשהם בעצמם שקים ריקים. והללו בית הכסא המצחין של הציבור החרדי.
- תוהה 27/08/2018 16:59הגב לתגובה זוזה מותר לכם?!?!?!

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.