לפני יום הזיכרון והעצמאות: קמפיין דיגיטל להשבת גולדין ושאול
משפחת גולדין משיקה היום (יום א'), בתקופה שלקראת יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות, קמפיין באנרים באפליקציות ובאתרי החדשות והכלכלה, תחת הכותרת "יזכור עם ישראל להשיב את הדר גולדין ואורון שאול". במסגרת הקמפיין מקימה משפחת גולדין יחד עם 'המטה להשבת הדר' בראשות אל"מ (במיל') ארז וינר, את "מסדר הדר". מדובר במערך מתנדבים שייזום, יארגן וינהל פעילות במרחב הציבורי בארץ ובחו"ל להשבתם של חיילי צה"ל סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול זכרם לברכה.
הקמפיין יפורסם במהלך השבועיים הקרובים בבאנרים מתחלפים באפליקציות ובעמודי הבית של ynet, ישראל היום, וואלה, mako, רשת, כלכליסט, TheMarker, גלובס, ידיעות אחרונות, מעריב, ערוץ עשר, JPost, כיפה, ספורט 1 והארץ. הקמפיין הושק בהתנדבות מלאה על ידי משרד הייעוץ התקשורתי פרו אסטרטגיה, משרד הפרסום חברון זלצמן ומשרד הדיגיטל ספוט תקשורת.
הקמפיין
ממשפחת גולדין נמסר: "אנו מודים למערכות התקשורת על רוח ההתנדבות וההתגייסות. מדינת ישראל נערכת לחגיגות ה-70 לעצמאותנו, אבל החגיגה שלנו לא שלמה בלי אורון והדר. אנחנו כאן, והציבור הישראלי יחד איתנו, כדי להזכיר לראש הממשלה והשרים ש-2 חיילים קרביים שנשלחו להגן על המדינה במלחמת צוק איתן עדיין נמצאים בעזה בידי חמאס".
אין זה הקמפיין הראשון שיוזמת משפחת גולדין, שנאבקת להחזרת בנה הביתה. לפני כשנתיים כותרת הקמפיין הייתה "המלחמה לא נגמרה" והוא עלה במגוון אתרים ואפליקציות. גם אז ליוו את הקמפיין פרו אסטרטגיה וחברון זלצמן. לפני פחות משנה הושק קמפיין נוסף תחת הכותרת "מתים לקבר ישראל", שניהל חגי אורן ועלה בעיתונות הדתית לאומית.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.