לפני יום הזיכרון והעצמאות: קמפיין דיגיטל להשבת גולדין ושאול

הדר גולדין ואורון שאול נהרגו בצוק איתן ומאז מנהלות משפחותיהם מאבק להשבתם מעזה. באמצעות פרו אסטרטגיה, חברון זלצמן וספוט תקשורת, יעלה קמפיין באתרים ובאפליקציות
אלכסנדר כץ |

משפחת גולדין משיקה היום (יום א'), בתקופה שלקראת יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות, קמפיין באנרים באפליקציות ובאתרי החדשות והכלכלה, תחת הכותרת "יזכור עם ישראל להשיב את הדר גולדין ואורון שאול". במסגרת הקמפיין מקימה משפחת גולדין יחד עם 'המטה להשבת הדר' בראשות אל"מ (במיל') ארז וינר, את "מסדר הדר". מדובר במערך מתנדבים שייזום, יארגן וינהל פעילות במרחב הציבורי בארץ ובחו"ל להשבתם של חיילי צה"ל סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול זכרם לברכה.

 

הקמפיין יפורסם במהלך השבועיים הקרובים בבאנרים מתחלפים באפליקציות ובעמודי הבית של ynet, ישראל היום, וואלה, mako, רשת, כלכליסט, TheMarker, גלובס, ידיעות אחרונות, מעריב, ערוץ עשר, JPost, כיפה, ספורט 1 והארץ. הקמפיין הושק בהתנדבות מלאה על ידי משרד הייעוץ התקשורתי פרו אסטרטגיה, משרד הפרסום חברון זלצמן ומשרד הדיגיטל ספוט תקשורת.

הקמפיין

ממשפחת גולדין נמסר: "אנו מודים למערכות התקשורת על רוח ההתנדבות וההתגייסות. מדינת ישראל נערכת לחגיגות ה-70 לעצמאותנו, אבל החגיגה שלנו לא שלמה בלי אורון והדר. אנחנו כאן, והציבור הישראלי יחד איתנו, כדי להזכיר לראש הממשלה והשרים ש-2 חיילים קרביים שנשלחו להגן על המדינה במלחמת צוק איתן עדיין נמצאים בעזה בידי חמאס".

 

אין זה הקמפיין הראשון שיוזמת משפחת גולדין, שנאבקת להחזרת בנה הביתה. לפני כשנתיים כותרת הקמפיין הייתה "המלחמה לא נגמרה" והוא עלה במגוון אתרים ואפליקציות. גם אז ליוו את הקמפיין פרו אסטרטגיה וחברון זלצמן. לפני פחות משנה הושק קמפיין נוסף תחת הכותרת "מתים לקבר ישראל", שניהל חגי אורן ועלה בעיתונות הדתית לאומית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.