"בזהות בדויה" צבי יחזקאלי בג'יהאד יום הדין
צילום: יח"צ
רייטינג

עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה' מול 18.2% לגמר X פקטור

סדרת הדוקו של צביקה יחזקאלי רשמה נתון שיא לעשר מאז הפיצול. גמר X פקטור עם נתון נאה מאד. 'הם גדולים' של קשת עם 9%, ופחות מאחוז לפריים של כאן
אלכסנדר כץ | (2)

ערב מטורף לערוץ עשר בזכות צביקה יחזקאלי – גם בפריים-טיים וגם בחדשות. השקת סדרת הדוקו בזהות בדויה (ערוץ עשר) הניבה 15.1%, שיא רייטינג לערוץ מאז הפיצול ונתון גבוה גם במונחים של עידן ערוץ 2 מול ערוץ 10.

 

מנגד קיבל X פקטור (רשת 13) 18.2% סבירים, בעיקר לנוכח הרייטינג הנמוך מאד של חצי הגמר יומיים לפני כן - 11%. בקשת אמורים היו להשיק את העונה השנייה של בייק-אוף, אולם בשל התחרות העדיפו להציב את הפילר של אלי יצפאן - הם גדולים שהסתפק ב-9%.

 

בלב הפריים-טיים, ברצועה הראשונה, מקבלת תכנית של כאן 11 רייטינג של 0.7%. מדובר בפרק מעקב של זמן אמת, וכנראה ברייטינג הנמוך ביותר של ערוץ ארצי אי-פעם.

משדר 'X פקטור - המנצחים' (רשת 13) הניב 14%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) עם רייטינג מאז השקתה בפורמט החדש - 9.5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 7.1%, 'הראדר' (ערוץ עשר) קיבלה 5.9%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) זכתה ב-5.2%, 'הלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) עם נתון שפל של 4.6%, 'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 3.2%, 'נקסט' (קשת 12) זכתה ב-2.6%, ו'פגישה עם רוני קובן' (כאן 11) שאירחה את אורלי וילנאי - קיבלה 1.5%.

 

בגזרת הבוקר:

'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 3.3% מובילה ברצועה,

כשעקפה את 'העולם הבוקר' (רשת 13) עם 3.1%.

'חדשות הבוקר' (קשת 12) ניפקה 2.1%.

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.4%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.5%.

מנגד ניפקה 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) 6.8%.

לקראת גמר X פקטור, משדר 'השטיח האדום' (רשת 13) רשם 4.3%,

'העולם היום' (כאן 11) 1.8% ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.4%.

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 11.7%,

בפער קטן מחדשות עשר עם 11.3% ושיא מאז הפיצול ואף רחוק מכך – מאז אפריל שעבר.

חדשות 2 ברשת הניבה 9.5%,

'חדשות הערב' (כאן 11) עם 2.8%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אלדד 31/01/2018 14:01
    הגב לתגובה זו
    מה אתם רוצים??!!!! איך היה לתאגיד כאן סיכוי לעזאזל כשהם מתחרים מול גמר תוכנית ריאליטי, השקת סדרה מטורפת של דאע"ש בערוץ 10 ועוד תוכנית בידור מצחיקה בקשת של ילדים חמודים???? תירגעו ומהר תאגיד כאן יפרח ויעלה עם הזמן חכו למונדיאל זה כל כך קרוב סך הכול ביוני 4 חודשים בלבד!!! ואז כולכם תסתכלו על הרצפה ותתביישו לכם על הכפשותכם לתאגיד המצוין. תאגיד כאן יצליח וינסוק , להתראות לכם.
  • 1.
    אחת שיודעת 31/01/2018 10:52
    הגב לתגובה זו
    הסתפק? את רציני, זה הערב הנמוך ביותר מאז הפיצול שלהם ופותחת פריים הנמוכה ביותר שלהם אבר אתה בושה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״