המלצה: אפיקים 10 ו-22 יוחשכו לחודשיים; והנה הלוגו של 'עשר'
ורשבסקי אמר: "אמנם אנחנו לא תחת איום קיומי כפי שהיינו עד לפני 3 שנים, אבל אנחנו מאותגרים באתגר מסוג אחר. אחרי שרשת וקשת קנו ב-33 מיליון שקלים את האפיקים 12 ו-13 הם משקיעים סכום גדול אף יותר בפרסום ושיווק ... לוח השידורים שלהם יהיה נוצץ וגרנדיוזי. אנחנו החלטנו להתנהל במשמעת תקציבית נוקשה, לא להיגרר למדרון החלקלק של תחרות חסרת אחריות, ולהישאר ערוץ עשר. בגלל המדיניות הזאת, כלפי חוץ, נראה אולי שאיבדנו חלק מנכסינו, אלא שמתברר שבנינו יחד מותג חזק, הרבה יותר ממה שחשבנו. סיון כהן עם 'הכל כלול בשבע', 'הצינור עם טל ברמן', ו'הרדאר' עם סיון קליין ואריאל מרגלית מוכיחים זאת יום יום ... לוח ששונה משמעותית מקשת ורשת. בסוג כזה של לוח, הצלחנו להעביר את הערוץ אחרי 13 שנות דימום נורא ל-3 שנים רצופות של רווח תפעולי". מנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז, הוסיף: "גם השנה, אולי ביתר שאת השנה, היה מי שניסה להחליש את כוחה של העיתונות ולקעקע את הלגיטימציה שלה... ודווקא בשנה המורכבת הזו הגיעה חדשות עשר לשיא עשייתה העיתונאית-תחקירית: היו כל כך הרבה ערבים בשנה החולפת, כמה דקות לפני השעה 20:00 שידעתי שבעוד דקות אחדות הארץ תרעש. לעיתים גם אני לא הצלחתי לשער עד כמה. קשה לחשוב על פרשייה מרכזית שעלתה לסדר היום הציבורי השנה, ולא נחשפה בחדשות עשר... כידוע, איננו יושבים על הפלטפורמה הטלוויזיונית החזקה ביותר בשוק. אבל אנחנו חברת החדשות הטובה והאמיצה ביותר שוק ... בשנים האחרונות שינינו את שפת החדשות במהדורה המרכזית, עם סדרות הכתבות והמוספים שהציגו חומר למחשבה לצופינו בתחומים שלא תמיד עמדו בראש סדר היום הציבורי החדשותי. אין הרבה כלי תקשורת שהיו מקדישים 15 דקות מידי ערב, שבוע שלם, לעיסוק ביוגוסלביה המפוררת. לא לחינם החליטו הערוצים המתחרים להציג מוצרים דומים במהדורות שלהם".מ-1 בנובמבר: לא ערוץ 10, אלא ערוץ עשר. והנה הסרטון pic.twitter.com/JzIHpvb2xN
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 18 בספטמבר 2017
- 7.אתם תעלמו בקרוב (ל"ת)ביי ביי ערוץ 10 27/09/2017 19:36הגב לתגובה זו
- 6.אחד שלא מבין פרסום 22/09/2017 23:51הגב לתגובה זואיך יכול להיות שחברות משלמות הון למיתוג מחדש ויותר שבהפרש של חודש שניהם מקבלים לוגו בצבעים זהים? מה היה מבצע שניים במחיר של אחד? שלא יעבדו עליכם ...
- 5.צופה 22/09/2017 05:00הגב לתגובה זוצריך לעשות מכרז חדש ולתת "צאנס" לזכיין חדש כמו טלעד שהועפה והייתה בסדר . כלומר ערוץ 14 החדש יהיה משותף ל2-או 3 זכיינים זה תחרותי ומגוון לצופה . וגם כלכלי . ערוץ 10 לא שילם את החובות והוא גם מתדרדר מאוד ברמה .
- יובל 23/09/2017 06:19הגב לתגובה זושמספיק זכיין אחד לערוץ מסחרי ולא שניים או שלוש זכיינים.זה מה שהיה פעם וזה לא מקובל כי שלושה זכיינים שמתנהלים ומתחרים אחד בשני באותו ערוץ זה לא מתאים ופוגע בתחרות.ערוץ 10 מתחילת דרכו ב-2002 שידר עם זכיין אחד בלבד ורצוי שכך יישאר המצב.חוץ מזה שטלעד היה הזכיין הכי משעמם בערוץ 2 וכשהורידו את מספר הזכיינים משלוש לשניים לא פלא שטלעד סולקה משם.
- 4.ערוץ 11 נשאר באותו אפיק (ל"ת)אפיק השידור הציבורי 18/09/2017 18:01הגב לתגובה זו
- 3.עובר ל-14 18/09/2017 12:57הגב לתגובה זו11 - כאן 12 - קשת 13 - רשת 14 - ערוץ 10
- 2.מרגיש לי ש-10 רק רוצים ראש מעל המים (ל"ת)עד המיזוג עם רשת 18/09/2017 12:39הגב לתגובה זו
- 1.אליהו 18/09/2017 12:21הגב לתגובה זולא מבינים תוכן בגרוש וחיין בסרט שהמעבר ממספפר לשם יעזור להם מיתוגית. הייתה להם הזדמנות להכניס שם, למתג מחדש אבל הם הלכו אחורה. המנכ"ל שלהם חושב שהתכניות המוזכרות טובות. היה צינור טוב והרסתם אותו עם פורמט גרוע (לא בגלל המגיש) והיה פינס והבאתם תוכנית מבולגנת ולא ברורה.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
