2 לקוחות חדשים לקניבל מדיה - בהיקף של 4 מיליון ש'
משרד הפרסום קניבל מדיה בבעלותם של רז אבן צור ורוית בכמן ממשיך את מגמת הצמיחה ומצרף לשורותיו 2 תקציבים חדשים: תקציב הדיגיטל של קבוצת הרהיטים ויסמן - שמרת הזורע ותקציב הפרסום של מרכז עלית לספורט באוניברסיטת תל אביב.
קבוצת ויסמן בבעלות משפחת ויסמן כוללת את מותגי הריהוט: 'שמרת הזורע', 'שמרת הזורע Net collection', 'עין חרוד-ריהוט לחדרי ילדים', רהיטי 'Wissmann' ו'שמרת הזורע פרויקטים' ללקוחות מוסדיים. לאחרונה התקבלה בחברה החלטה להקטין את היקף הפרסום בעיתונות, טלוויזיה ושילוט ובמקום זאת לשים דגש פרסומי אסטרטגי במדיה הדיגיטלית לצד תהליך מיתוגי חדש שעברו מותגי הקבוצה.
קניבל מדיה יובילו את האסטרטגיה הדיגיטלית, פעילות התוכן השוטפת וכן את רכש וניהול המדיה. שווי התקציב השנתי הוא כ- 2.5 מיליון שקלים.
התקציב השני הוא של מרכז הספורט עלית של אוניברסיטת תל אביב שבשנה האחרונה, בהובלת מנהלת השיווק והמכירות הדר גלזר, הוסטה מרבית הפעילות השיווקית שלו לעולמות הדיגיטל, תוך התמקדות בקמפיינים מבוססי תוצאות לצד פעילות דאטה מתקדמת. התקציב השנתי של המרכז מוערך בכ-1.5 מיליון שקלים. קניבל מדיה ינהל הן את פעילות האונליין המתרחבת והן את פעילות האופליין הקיימת.
- 4.תקציבאי 24/07/2017 11:15הגב לתגובה זומביך
- 3.בהצלחה אנשים יקרים ומוכשרים (ל"ת)אליעד 24/07/2017 09:58הגב לתגובה זו
- 2.אין עליהם, מאחל להם עוד הרבה כאלה (ל"ת)קולגה 23/07/2017 20:15הגב לתגובה זו
- 1.תותחים אתם, תותחים! (ל"ת)לקוח קיים 23/07/2017 17:05הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
