קניבל מדיה משיק פלטפורמת תוכן בבעלותו עבור הלקוחות
תוכן, תוכן, תוכן, כולם יודעים שצריך להשקיע בתוכן, לקדם את התוכן ולתת לתוכן למשוך אליך את הלקוחות. משרד הפרסום קניבל מדיה לוקח את הנושא צעד אחד קדימה ומשיק פלטפורמות תוכן משלו וובעלותו עבור לקוחות המשרד.
קניבל מדיה בבעלותם של רז אבן צור ורוית בכמן פועל בגזרת השיווק הדיגיטלי והסושיאל ומנסה לבדל עצמו משאר המתחרים בשוק על ידי המהלך הנוכחי שיאפשר להם להחזיק בפעילות הלקוח משני הכיוונים - הן מצד התוכן והן מצד המדיה - הזירה שבה יופיע התוכן. הפלטפורמה שהיא למעשה אתר תוכן לכל דבר תפעל תחת שם המותג OK.
בחודש האחרון עלתה לאוויר בשם הסנונית הראשונה תחת השם Ok.Life והיא עוסקת בספורט, תזונה, רפואה משלימה ואקסטרים. לאחריה צפויים לעלות Ok.House בתחום הנדל"ן ו-Ok.Travel בתחום התיירות.
לדברי רוית בכמן, מנכ"לית משותפת קניבל מדיה: "זיהינו צורך מצד לקוחותינו, בזירה נייטרלית, שמצד אחד לא תהיה באתר המותג כדי לא להיות "שיווקיים באופן מובהק" כשגולש נכנס לקרוא ומצד שני, שלא תדרוש השקעה של אלפי שקלים ברכישת משבצת באחד מהאתרים המציעים היום תוכן שיווקי עבור כל כתבה וכתבה. תוסיפו לזה את העובדה שלצערי חלק מהתכנים המותגיים נכתבים באופן המריח מתוכן שיווקי מ-5 ק"מ והחלטנו להרים את הכפפה. כמובן שאנחנו רק בהתחלה ויש עוד הרבה מה לשפר ברמת הנראות והתכנות, עובדים על זה כל יום, אבל במעט זמן שזה באוויר, כבר יש בזירה לא מעט פעילות ומהלכי קמפיין פעילים".
בכמן מסבירה עוד, כי "עד היום, לקחנו חלק בייצור התכנים, בהפצתם ובהגעה לקהל המתאים, אבל בכל הנוגע לרכישת מדיה, משרדי הפרסום הם כמו מתווכי דירות בין המשאבים של הלקוח לבין גופי המדיה כמו אתרי תוכן שונים, פייסבוק וגוגל. החלטנו שבמקום לתווך, אנחנו רוצים להיות בעלי הבניין. הבעלות על הבניין מאפשרת לנו לשלוט בצורה בלעדית בתוכן, להטמיע פיקסלים ולצבוע גולשים במסגרת קמפיינים בצורה שאנו מאמינים שהכי נכונה ללקוח ואנו לא תלויים באף אחד. אם אני משרד שיודע לייצר תוכן וגם יודע להפיץ אותו במדיה הנכונים, אני יכולה לסגור מעגל שלם".
"האתר", אומרת בכמן, "מתנהל כמו כל אתר תוכן קיים. יש עורכת ראשית, יש כתבים, יש שיתופי פעולה ויש אפילו הפקות וידאו מתוכננות לחודש הבא". היחס בין תכנים מקוריים, נייטרליים, לתכנים עבור לקוחות עומד על 80% מול 20%, בהתאמה. אלו יקודמו בכלי Performance מבוסס תוכן. אנשי התוכן הם כמובן עובדי קניבל מדיה שלמעשה מקבל אחיזה מלאה על כל גזרת התוכן וחשוב מכך, מקבלים אחיזה על הדאטה הנאגר, מידע שלעתים נשמר בידיו של האתר ולא עובר לידי הלקוח.
החוליה החלשה בתכנית של קניבל מדיה די ברורה לעין. להצליח להגיע לקהל הגולשים בתוך אוקיינוס המידע הקיים ברשת עם אתר שהחל את דרכו אתמול, בצוות מצומצם של כותבים עם תכנים מסחריים וחצי מסחריים ו/או נישתיים זו משימה לא קלה בכלל, אם בכלל. מנגד, במקרים רבים לקוחות רק מחפשים את הצוהר שיאפשר להם לשים את התוכן בחוץ, באתר כלשהו, גם אם בקוביית תוכן שיווקי נידחת ובלבד שתהיה בידיהם ההזדמנות לקדם תכנים באמצעות SEO ולצבוע קהלים ואם אפשר לעשות זאת עם הנחה של עשרות אחוזים בפלטפורמת תוכן של משרד הפרסום שלך, מה טוב.
- 4.דונה 18/07/2017 16:42הגב לתגובה זוכמה שטויות נאמרו פה. יהיו לאתר הזה 20 קוראים וכל המאמץ לשוא. אם לא ישימו כסף על קידום לא יהיה להם טראפיק. בסוף כמו תמיד מי שמרוויח זה גוגל פייסבוק...
- 3.מבסוט עליהם (ל"ת)נותנים בראש 13/07/2017 09:25הגב לתגובה זו
- 2.עידן 12/07/2017 16:32הגב לתגובה זוכל הכבוד להם, הגיע הזמן שמישהו כבר יעשה את זה. שיהיה המון בהצלחה!
- 1.חזק (ל"ת)מכר 12/07/2017 16:08הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
