
אחרי הפרידה מ-ynet: ארטימדיה מצרפת את קבוצת הארץ
חברת הגשת פרסומות הוידאו הפרוגרמטית ארטימדיה מפצה על הפרידה מאתר ynet עם צירופה של קבוצת הארץ לשורותיה. יחד עם כניסת הארץ לרשימת האתרים שארטימדיה מנהלת את הגשת פרסומות הוידאו שלהם, החברה גם תספק לאתרי הארץ נגני וידיאו ותשתית להפצת תכני הווידאו בנכסיה. כאמור, רק לאחרונה נפרדה ארטימדיה מאתר ynet בטונים צורמים. כעת הרשת המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו מנהלת את מלאי הוידאו של: מאקו, וואלה, רשת, ערוץ 10, אתרי החדשות, ספורט, כלכלה, הארץ, דה מרקר ועכבר העיר. היצע הוידאו של קבוצת 'הארץ' לא עומד בקנה אחד עם אתרי התוכן הגדולים בישראל, אך מנגד היתרון שלה מבוסס על תוכן איכותי לקהל יעד שנחשב מבוקש ובעל כוח קנייה. ארטימדיה שרואה לנגד עיניה את יוטיוב כיריבה המרכזית וגם הצביעה עליה כאשמה המרכזית בפרידה מ-ynet, מחזירה מהלומה לכיוון ענקית האינטרנט שעד עתה, היתה זו שסיפקה לאתרי קבוצת "הארץ" נגנים ותשתית להפצת תכני הווידאו. כעת, כחלק מההסכם בין "הארץ" לארטימדיה, הנובע מרצון הקבוצה לשפר ולהרחיב את תחום הפרסום בוידאו, תספק ארטימדיה לקבוצה נגנים ותשתית להפצת התוכן דרך ה-CDN של ארטימדיה במקומה של יוטיוב. יניב בן, סמנכ"ל מסחר דיגיטל קבוצת הארץ: "הפרסום בוידאו מהווה נדבך מרכזי ומשמעותי למפרסם תוכן איכותי. קבוצת הארץ, על כלל אתריה, מספקת כבר שנים רבות את התוכן הטוב בישראל, ועל כן, אני בטוח כי שיתוף הפעולה החדש עם ארטימדיה, ייצר תוצאות טובות למפרסמים באתרי הקבוצה". גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה: "אנו מברכים על הצטרפותם של אתרי קבוצת הארץ לרשת ארטימדיה. כידוע, שמנו לעצמנו כמטרה לחזק את אתרי התוכן המקומיים, מתוך כוונה לאפשר לאתרים לגדול ולהיות בתחרות הוגנת מול גוגל ופייסבוק בתחום הפרסום בווידאו בדיגיטל . הצטרפות קבוצת הארץ לשורותינו הינה הוכחה נוספת להצלחה של הרשת ולשיתוף הפעולה ההדוק עם אתרי התוכן בישראל. אנו מצדנו נמשיך לעשות את המירב על מנת להעניק לאתרים ולמפרסמים את הכלים הטובים והמתקדמים ביותר למקסום אפקטיביות הפרסום בוידאו בדיגיטל".
- 2.אחת שיודעת 03/07/2017 19:25הגב לתגובה זובברנזה יודעים מי הוא מנהל שיווק מצייצים שבגללו ארטימדיה כבר לא בynet.
- 1.איש 03/07/2017 16:22הגב לתגובה זומה הצעד הבא, במקום מאקו NRG