גל תורג'מן
צילום: יח"צ

אחרי הפרידה מ-ynet: ארטימדיה מצרפת את קבוצת הארץ

ארטימדיה גם תספק לאתרי הארץ נגני וידיאו ותשתית להפצת תכני הווידאו בנכסיה
משה בנימין | (2)

חברת הגשת פרסומות הוידאו הפרוגרמטית ארטימדיה מפצה על הפרידה מאתר ynet עם צירופה של קבוצת הארץ לשורותיה. יחד עם כניסת הארץ לרשימת האתרים שארטימדיה מנהלת את הגשת פרסומות הוידאו שלהם, החברה גם תספק לאתרי הארץ נגני וידיאו ותשתית להפצת תכני הווידאו בנכסיה.

 

כאמור, רק לאחרונה נפרדה ארטימדיה מאתר ynet בטונים צורמים. כעת הרשת המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו מנהלת את מלאי הוידאו של: מאקו, וואלה, רשת, ערוץ 10, אתרי החדשות, ספורט, כלכלה,  הארץ, דה מרקר ועכבר העיר. היצע הוידאו של קבוצת 'הארץ' לא עומד בקנה אחד עם אתרי התוכן הגדולים בישראל, אך מנגד היתרון שלה מבוסס על תוכן איכותי לקהל יעד שנחשב מבוקש ובעל כוח קנייה.

 

ארטימדיה שרואה לנגד עיניה את יוטיוב כיריבה המרכזית וגם הצביעה עליה כאשמה המרכזית בפרידה מ-ynet, מחזירה מהלומה לכיוון ענקית האינטרנט שעד עתה, היתה זו שסיפקה לאתרי קבוצת "הארץ" נגנים ותשתית להפצת תכני הווידאו. כעת, כחלק מההסכם בין "הארץ" לארטימדיה, הנובע מרצון הקבוצה לשפר ולהרחיב את תחום הפרסום בוידאו, תספק ארטימדיה לקבוצה נגנים ותשתית להפצת התוכן דרך ה-CDN של ארטימדיה במקומה של יוטיוב.

 

יניב בן, סמנכ"ל מסחר דיגיטל קבוצת הארץ: "הפרסום בוידאו מהווה נדבך מרכזי ומשמעותי למפרסם תוכן איכותי. קבוצת הארץ, על כלל אתריה, מספקת כבר שנים רבות את התוכן הטוב בישראל, ועל כן, אני בטוח כי שיתוף הפעולה החדש עם ארטימדיה, ייצר תוצאות טובות למפרסמים באתרי הקבוצה".

 

גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה: "אנו מברכים על הצטרפותם של אתרי קבוצת הארץ לרשת ארטימדיה. כידוע, שמנו לעצמנו כמטרה לחזק את אתרי התוכן המקומיים, מתוך כוונה לאפשר לאתרים לגדול ולהיות בתחרות הוגנת מול גוגל ופייסבוק בתחום הפרסום בווידאו בדיגיטל . הצטרפות קבוצת הארץ לשורותינו הינה הוכחה נוספת להצלחה של הרשת ולשיתוף הפעולה ההדוק עם אתרי התוכן בישראל. אנו מצדנו נמשיך לעשות את המירב על מנת להעניק לאתרים ולמפרסמים את הכלים הטובים והמתקדמים ביותר למקסום אפקטיביות הפרסום בוידאו בדיגיטל".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אחת שיודעת 03/07/2017 19:25
    הגב לתגובה זו
    בברנזה יודעים מי הוא מנהל שיווק מצייצים שבגללו ארטימדיה כבר לא בynet.
  • 1.
    איש 03/07/2017 16:22
    הגב לתגובה זו
    מה הצעד הבא, במקום מאקו NRG
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.