רוצים קהל דתי: ידיעות מפרסם בשבועון בית כנסת פופולרי
מצב הרוח, כמו עיתונים רבים מסוגו, לא מוכרים לחילוניים, אבל מדובר בעיתון המופץ ב-80 אלף עותקים בכל שבוע, ונהנה גם מ-126 אלף קוראים רשומים למהדורה הדיגיטלית שלו. תכניו מופצים בפייסבוק וגם בקבוצות וואטסאפ דתיות. מבדיקה שביצעו בעיתון בעבר, עולה הערכה העיתון נהנה מ-300 עד 500 אלף חשיפות מדי שבוע, ובחגים החשיפה אף עולה. מו"ל מצב הרוח, אלי עציון, סיפר לאייס כי "התכנית עם ידיעות אחרונות זה שיהיו עוד פרסומים בעתיד. המטרה שלהם היא כנראה לחדור לציבור הדתי לאומי, אחרי שנחלשו בעבר בגלל כניסתו של ישראל היום לשוק". 'מצב הרוח' שייך לקבוצת אשדיר, המחזיקה גם במשרד פרסום הפונה למגזר הדתי-לאומי, ובעוד עיתונים נוספים. לפני 3 שנים הגישה הצעה לרכישת מקור ראשון, אולם בסופו של דבר זכתה הצעתה של קבוצת ישראל היום. המשרדים הממוקמים בפתח תקווה, כוללים את משרד הפרסום, בסמוך לו מערכת 'מצב הרוח', ולידם - מערכת העיתון בשבע של דודו סעדה, גם הוא שבועון חינמון למגזר הדתי לאומי. "אנחנו הקומה השולטת של המגזר", אומר בחיוך עציון. -האם פרסום כזה יביא מפרסמים נוספים דומים, כמו עיתונים אחרים - מעריב למשל או הארץ? "עם מעריב היו לנו שיחות בזמנו לפרסום אצלנו, כאשר הם נרכשו על ידי אלי עזור. ג'רוזלם פוסט פרסם אצלנו. אין לי גם בעיה לפרסם את הארץ, כי הדעות הפוליטיות שלו לגיטמיות מבחינתי. אשמח שכמה שיותר יפרסמו אצלי, אבל לא אאשר פרסומות של גופים לא ציוניים או אנטי-דתיים. גם מתחרים ישירים יכולה להיות לי טיפה בעיה לפרסם, כמו מקור ראשון או בשבע. אבל צריך לזכור, יש לנו משרד פרסום, אז בדרך אחרת אנחנו גם מפרנסים יפה מאד את מקור ראשון ובשבע".הציבור הרחב לא שמע אולי על 'מצב הרוח', אבל מדובר בשבועון פופולרי שמחולק בבית כנסת. השבוע מופיעה בו מודעת כפולת עמודים של @YediotAhronot pic.twitter.com/FzjJGV88Wh
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 25 במאי 2017
- 3.משה מרגליות 29/05/2017 13:44הגב לתגובה זואבל בסוף, המגזר שימשיך לקרוא פרינט גם שהוא ימות סופית יהיה המגזר הדתי שאוהב לצרוך תוכן ולקרוא, ובשבת הדבר היחיד שיש להם לקרוא בבתי הכנסת אלו עלוני השבת ועיתוני סופ"ש, בעיקר מקור ראשון וישראל היום שקל להם כמגזר להזדהות איתם יותר מהאחרים. המגזר הדתי - על כל קטביו, דתיים יותר ודתיים פחות, ימשיכו לצרוף מדיה מודפסת . דיגיטל קילד דה פרינט סטאר..
- 2.יוסי בן דוד 28/05/2017 05:12הגב לתגובה זוגם לשקר צריך לדעת 45000 עותקים הפכו ל 80000 בכתבה. אם רוצים להיות רציניים צריך לבדוק לפני שכותבים.
- 1.עולם קטן 25/05/2017 14:19הגב לתגובה זועציון מה נסגר איתך? לא הכל צריך למכור בשביל כסף

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.