קניבליזם: 'קניבל מדיה' תטפל בסושיאל של אופטיקה הלפרין
לאחר שנה וחצי באקליפטוס, תקציב הסושיאל של אופטיקה הלפרין עובר למשרד הפרסום קניבל מדיה, בבעלותם של רז אבן צור ורוית בכמן. רשת המשקפיים בבעלות משפחת הלפרין פעילה מאוד בתחום הדיגיטל ובהתאם תקציב הסושיאל שלה עומד על כ-2 מיליון שקלים.
אופטיקה הלפרין, בבעלות יעקב הלפרין, מפעילה היום 140 סניפים ברחבי הארץ עם למעלה מ- 600 אנשי צוות, כאשר הדגש השנה הוא על פסגת האופטיקה ברמת החדשנות המוצרית, התחזקות בגזרה המקצועית וזאת לצד הבשורה הוותיקה והמוכרת של מחירים משתלמים.
בשנים האחרונות, ממשיכה הרשת את מגמת התחזקות הדיגיטל ומעבירה יותר ויותר תקציבים לעולמות התוכן והמדיה הפרוגרמטית, זאת "מתוך ראיית הצרכים השונים של מרכיבי המשקפיים בישראל והיכולת לפנות לכל אחד מהם באופן פרסונאלי וממוקד". קניבל מדיה יהיו אחראים על התוויית אסטרטגיית התוכן השנתית, ניהול הסושיאל, מדיה תומכת והפקות ווידאו המתוכננות לאורך כל השנה.
רוית בכמן, מנכ"לית משותפת בקניבל מדיה: "גילינו שותף אמיתי לאהבה לחדשנות שיווקית ולהבנה ביכולותיו האדירות של תוכן על כל צורותיו. כיף גדול, כבוד גדול".
- 1.אלופים (ל"ת)YES 15/05/2017 16:46הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.