קניבל מדיה. רוית בכמן ורז אבן צור
צילום: יח"צ

קניבליזם: 'קניבל מדיה' תטפל בסושיאל של אופטיקה הלפרין

קניבל מדיה יהיו אחראים על התוויית אסטרטגיית התוכן השנתית, ניהול הסושיאל, מדיה תומכת והפקות ווידאו המתוכננות לאורך כל השנה
משה בנימין | (1)

לאחר שנה וחצי באקליפטוס, תקציב הסושיאל של אופטיקה הלפרין עובר למשרד הפרסום קניבל מדיה, בבעלותם של רז אבן צור ורוית בכמן. רשת המשקפיים בבעלות משפחת הלפרין פעילה מאוד בתחום הדיגיטל ובהתאם תקציב הסושיאל שלה עומד על כ-2 מיליון שקלים.

אופטיקה הלפרין, בבעלות יעקב הלפרין, מפעילה היום 140 סניפים ברחבי הארץ עם למעלה מ- 600 אנשי צוות, כאשר הדגש השנה הוא על פסגת האופטיקה ברמת החדשנות המוצרית, התחזקות בגזרה המקצועית וזאת לצד הבשורה הוותיקה והמוכרת של מחירים משתלמים.

בשנים האחרונות, ממשיכה הרשת את מגמת התחזקות הדיגיטל ומעבירה יותר ויותר תקציבים לעולמות התוכן והמדיה הפרוגרמטית, זאת "מתוך ראיית הצרכים השונים של מרכיבי המשקפיים בישראל והיכולת לפנות לכל אחד מהם באופן פרסונאלי וממוקד". קניבל מדיה יהיו אחראים על התוויית אסטרטגיית התוכן השנתית, ניהול הסושיאל, מדיה תומכת והפקות ווידאו המתוכננות לאורך כל השנה.

רוית בכמן, מנכ"לית משותפת בקניבל מדיה: "גילינו שותף אמיתי לאהבה לחדשנות שיווקית ולהבנה ביכולותיו האדירות של תוכן על כל צורותיו. כיף גדול, כבוד גדול".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלופים (ל"ת)
    YES 15/05/2017 16:46
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.