עוד עקיצה לגדולות: גם סלקום TV תשדר את HBO - ובחינם
סלקום TV אומנם נחשבת עדיין למתחרה קטנה בשוק, עם נתח בתי אב של כמעט 8% בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית, אבל היא מצליחה לצמצם פערים מ-2 החברות הגדולות HOT ו-yes, בזכות דמי המנוי הזולים, והיצע התוכן שהולך וגדל. אל הספרייה שלה יצטרפו מחודש יוני גם תכני HBO, שיכללו סדרות ותכניות של הרשת האמריקאית, כולל הפקות עתיד שלה. השירות יינתן ללקוחות החברה ללא תופסת תשלום.
בין היתר מדובר על סדרות חדשות ועונות חדשות של מותגים מוכרים שיעלו לשידור בסמוך לשידורן בארה"ב כגון משחקי הכס, ויפ, Westworld, לא בטוחה, גירושים, עמק הסיליקון ועוד. גם המיני סדרה החדשה של הרשת - חפצים חדים המצטלמת בימים אלו, וסדרות מדוברות נוספות יעשו את דרכן לשירות של סלקום TV.
העסקה החדשה מביאה לסלקום TV גם את הקטלוג המלא של HBO הכולל את תכני הספרייה של המותג. ספרייה זו תכלול בין היתר את הפקות התעודה של HBO, סרטים ומיני סדרות שהפיקה וכמובן גם את סדרות הדגל שלה הסופרנוס, שקרים קטנים גדולים, אוז, עמוק באדמה, אימפריית הפשע, הסמויה ועוד.
מאז הושקה לפני כשנתיים וחצי, אוגרת סלקום TV תכנים חדשים, כולל ערוצי לייף-סטייל וסדרות. ההסכם עם ערוץ הספורט שבר תקרת זכוכית, ולפני מספר חודשים גם חתמה על הסכם עם צ'רלטון.
- האמי ה-74; "יורשים" עם 2 פרסים יוקרתיים ,"הלוטוס הלבן" עם 9 זכיות
- "אני בא מהיי-טק. נפל לי האסימון - אפשר לעשות כסף מתחום התוכן"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
על פי הדיווחים לבורסה, מספר בתי האב המנויים על שירות סלקום TV עומד על 122 אלף, גידול של 52 אלף בשנה. מאידך yes איבדה 21 אלף מנויים בשנה החולפת ומספר מנוייה עמד על 614 אלף. גם HOT איבדה לקוחות, אבל בצורה מתונה יותר - 811 אלף בסיום 2016 - ירידה של 13 אלף בתי אב. על השוק הזה נכנסת גם נטפליקס עם שירות מיועד לדוברי עברית, ובחודשים הקרובים גם שירות הטלוויזיה של פרטנר.
סמנכ"ל הטלויזיה בסלקום, יניב גרינוולד, מסר: "אנו שמחים להשיק את כל מגוון התכנים מבית התוכן המוביל HBO. סלקום תמשיך להביא את התכנים הטובים בעולם ולשמר את המחיר הנמוך ביותר בשיטת הכל כלול וללא תוספת מחיר".
- 6.חיים אבן 25/05/2017 15:49הגב לתגובה זוכולל תרגום?
- 5.דן חסכן 24/05/2017 15:31הגב לתגובה זוהייתי משלם בyes מעל 300 שח בחודש, להגיד לכם שכמות התכנים זהה- לא אבל מעבר לכך ובמיוחד אחרי השקת האפליקציה בsmart tv בהחלט שווה 99 שח בחודש. בעוד 40 שח עשיתי מנוי לnetflix ויש גם kodi כגיבוי. אין שום הצדקה למחירים של yes ו hot בסוף הם יבינו וייתישרו אין להם ברירה.
- 4.גר 22/05/2017 17:54הגב לתגובה זומרוב התרברבות על הרחבת ערוצי הצפיה של סלקום, שכח הכתב שההסכם עם צ'ררלטון עולה לצופה 67 ש"ח לחודש, ורק השבוע סגרה סלקום מ3 מתוך 5 ערוצי הספורט הכלולים בספורט-5 ודורשת 52 ש"ח לחודש עבורם. כרגיל, ישראבלוף..
- 3.יוסי 28/04/2017 08:08הגב לתגובה זובאופן כללי, נחמדים בהתחלה אבל אחר כך עושים ללקוחותיהם מניפולציות מכוערות כדי לסחוט מהם עוד כספים.
- 2.גידי 27/04/2017 09:46הגב לתגובה זוסלקום עקצה אותי במשך 20 שנה , לא נכנס לסלקום גם בחינם. כל ספק שדופק מחירים כי הוא יכול (וסלקום יכלה בזמנו) , שידע שאם הוא מתנהג כמו חזיר , יזכרו לו את זה , שנים. אני זוכר , אפילו שלכאורה עתה, סלקום נותנת פייט "לגדולים".
- 1.שכחתם התכנית הטובה מכולן- ג'ון אוליבר. (ל"ת)סלי סבג 20/04/2017 13:22הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
