גיא קמחי
צילום: יח"צ

קמחי עובד: עוף טוב מעבירה את הדיגיטל לראובני פרידן

ראובני פרידן מעביר אליו את חלק הדיגיטל של עוף טוב, תקציב שמטופל במשרד מאז 2009
משה בנימין | (4)

תקציב הפרסום הדיגיטלי של קבוצת עוף טוב עובר ממשרד הפרסום לראובני פרידן. בכך עוף טוב מרכזת למעשה את כל פעילות הפרסום שלה באותו משרד שמטפל גם בפעילות האופליין. במשרד מציינים כי בחודשים האחרונים נוספו למערך הדיגיטל שלו מחלקת תוכן וסושיאל. 

 

תקציב הפרסום של עוף טוב הוא מהוותיקי ראובני פרידן ומטופל במשרד מאז 2009. לדברי ענבל טרופ-קירש סמנכ"לית השיווק של קבוצת עוף טוב, "קבוצת עוף טוב מחזיקה בתפיסת עולם דיגיטלית רחבה. החיבור לדיגיטל בראובני פרידן מאפשר לנו לעבוד בצורה אפקטיבית מול כל אחד ואחת באפשרויות העולם הדיגיטלי ובכך ליצור עבודה פרסומית הוליסטית מלאה יחד עם האופליין ולהשתמש בכל היכולות שהמשרד מציע".

כזכור, בספטמבר 2016 שב לראובני פרידן גיא קמחי ששימש בו בעבר כסמנכ"ל לקוחות בין 2013 ל-2014. קמחי נכנס לתפקיד ה-Chief Digital Officer, ראש מחלקת הדיגיטל ומטבע הדברים היה אחד מהגורמים שעזרו לראובני פרידן להעביר אליהם את חלק הדיגיטל.  

היום (יום ד') עלתה לאוויר הפעילות הראשונה של ראובני פרידן הרשומה תחת הדיגיטל של עוף טוב, בסרטון רשת שבו מככב דני קמושביץ' עובד המשרד ואושיית סושיאל מוכרת. 

 

קמחי אומר כי "אנחנו שמחים שהפוקוס הדיגיטלי של ראובני פרידן נושא פרי, ושהלקוחות מביעים אמון ביכולות הקריאיטיב והמדיה שלנו בדיגיטל. השנה נוספה למחלקת ה-PPC הותיקה שלנו, שפועלת בתוך המשרד, גם מחלקת תוכן המרחיבה את סל השירותים הדיגיטלי שלנו. במקביל המשרד מתמקד בפרסום דיגיטלי מפולח, עם מסרים שונים לקהלים שונים, ובקנייה פרוגרמטית מתקדמת".

ובכלל, יכולים במשרד הפרסום ראובני פרידן להיות מרוצים מהרבעון הראשון של 2017. בחודשים האחרונים המשרד צירף אליו גם את תקציבי מכללת בית ברל והאקדמית תל אביב יפו. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מירב 27/03/2017 21:29
    הגב לתגובה זו
    הלקוחות יהיו מרוצים ;) סחתיין!
  • 3.
    ארז 26/03/2017 08:41
    הגב לתגובה זו
    אין ספק שמרגישים שראובני נכנסו לעידן חדש
  • 2.
    ניר 10/03/2017 20:22
    הגב לתגובה זו
    תותח
  • 1.
    שוקו נומדר 08/03/2017 16:47
    הגב לתגובה זו
    משרד שחזק ב-TV, ויחד עם זאת מורגש ששמים דגש בדיגיטל לאחרונה. בהצלחה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.