תקציבים חדשים בגיל-עד תקשורת: אקרשטיין והייסנס
משרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית ותקשורת מקבוצת G-group, פותח את 2017 עם שני תקציבים חדשים: קבוצת אקרשטיין וחברת הייסנס ישראל.
אקרשטיין, בראשות היו"ר גיורא אקרשטיין ממוקמת בישראל ופעילה בשוק המקומי. בבעלות החברה גם חברת בת בשם Ackerstone הממוקמת בארצות הברית, עם מפעלים בקליפורניה ובאריזונה. החברה הוקמה בשנת 1925 על ידי צבי אקרשטיין, והחלה את פעילותה בחולות הדרומיים של העיר תל אביב.
הייסנס ישראל היא הסניף המקומי של חברת הייסנס שהוקמה על ידי הממשל הסיני בשנת 1969 כמפעל רדיו קטן. עם השנים החברה גדלה לקונצרן עולמי עם כוח עבודה של מעל 75,000 איש ברחבי העולם. להייסנס 14 מרכזי ייצור ו-11 מרכזי מו"פ ברחבי העולם. המותג נכנס לישראל בשנת 2007 על ידי אקזיט אלקטרוניקס.
אורן פלדמן, מנכ"ל החברה: "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול לפתוח את 2017 עם שני לקוחות גדולים ומכובדים, ומאושרים על שבחרו בנו לניהול מערך היח"צ והדוברות שלהם. אנו בטוחים כי התפיסה החדשנית שלנו הכוללת את אסטרטגיית "הקונברסיישן", ומתכללת את המסרים השיווקיים לכדי שיח בפלטפורמות השונות תתרום להמשך היותם חברות מובילות במשק הישראלי".
- 1.ציון 08/02/2017 22:24הגב לתגובה זובהצלחה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
