אפליקציית רדיו ירושלים
צילום: יח"צ

אפליקציה חדשה לרדיו י-ם: במו"מ להטמעה ברכבים חדשים

גם הירושלמים רוצים להיכנס למערכות המולטימדיה במכוניות החדשות, מה שייתר את מגבלת המיקום הרגולטורית. כ-25 אלף הורדות נרשמו בשבועיים האחרונים לאפליקציה החדשה
אלכסנדר כץ | (4)

כ-25 אלף הורדות היו עד כה לאפליקציה החדשה של רדיו ירושלים, שהושקה לפני כשבועיים – כך נודע לאייס השקה היא חלק ממהלך גדול יותר של התחנה בניסיון להגיל את החשיפה לתכניה שלא באמצעות ה-FM. כפי שעשתה תחנת רדיו תל אביב, גם אצל הירושלמים רוצים להיכנס לתוך מערכות המולטימדיה הדיגיטליות ברכבים החדשים, ומנהלי התחנה נמצאים במגעים עם מספר יבואני רכב כדי להטמיע את האפליקציה שלה במערכות המולטימדיה.

 

כזכור, בשבוע שעבר הכריזה רדיו תל אביב על שת"פ עם חברת כלמוביל, במסגרתו לראשונה בישראל ניתן יהיה להאזין לרדיו באמצעות חיבור אינטרנט מובנה ברכבי יונדאי ומיצובישי. המהלך יאפשר לקבל את התכנים החיים הרגילים, אבל גם תחנות משנה דיגיטליות נוספות ותוכן מקורי, כגון התכניות של טייכר וזרחוביץ', או ארז טל, ופודקאסטים.

בהמשך השיקה גם תחנת רדיוס אפליקציה בשיתוף עם כלמוביל, במסגרתה ניתן להאזין ל-20 ערוצים, והיא מותקנת בכ-100 אלף רכבי יונדאי, מיצובישי ומרצדס. באפליקציית התחנה המיועדת לסלולר, יש עוד 30 ערוצים נוספים, ובתוך שבועיים מאז הושקה, התקינו אותה מעל 50 אלף איש. 

 

האפליקציה החדשה של רדיו ירושלים מאפשרת כרגיל להאזין בשידור חי לשידורי התחנה, להאזין לקטעי ארכיון ולקבל קישורים לאינסטגרם ולפייסבוק שלה. האזנה לשידורים לא נקטעת גם בשימוש רגיל במכשיר הנייד, אלא עם קבלת שיחות. בעוד כחודש צפויה התחנה הירושלמית להשיק 15 ערוצי מוזיקה יעודים, בדומה למהלך שהושק לפני שנה וחצי על ידי רדיו eco99fm.

 

כאמור, הבשורה הגדולה היא הרצון להטמיע את האפליקציה החדשה ברכבים החדשים, מה שפותר את מגבלת המיקום הפיזי – כי הרי התחנות האזוריות הפועלות ברישיון הרשות השנייה, מחויבות רגולטורית לשדר ב-FM באזורים גיאוגרפיים מוגדרים מראש. כבר בשנים האחרונות מגבלה זו החלה להיפרם עם תחילת שידורי התחנות בפלטפורמות הרב ערוצים HOT ו-yes.

 

בשיחה עם אייס, אומר גדי קסטיאל, מנכ"ל רדיו ירושלים, כי "הרלוונטיות של הרגולציה היא יותר לגבי תכנים שמתאימים לקהל המאזינים באזור הזיכיון שלך, אבל לגבי רדיוס השידורים והקליטה, רדיו ירושלים כבר מספר שנים נהנה מהמון מאזינים בכל הארץ באמצעות HOT ו-yes".

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שמשון 06/12/2016 01:18
    הגב לתגובה זו
    ולא להיות מובל ומשתרך מאחור... לא חידשת את אמריקה, עשו זאת לפניך וכאן בישראל.
  • 3.
    איתי 05/12/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    זו אפליקציה חדשה? אין בה כלום ונראית כמו משהו משנת 2006 שידור חי - ברור לכולם יש את זה לוח שידורים - חובה וזהו, אין עוד שום דבר מלבד לינק לפייסבוק ואינסטרגם גאון מי שחשב על האפליקציה הזו :)
  • 2.
    חסוי 04/12/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    זה מיושן וארכאי הגיע הזמן לשידורי רדיו דיגיטלי ובעידן פלוס
  • 1.
    כל הכבוד לרדיו ירושלים...אלופים (ל"ת)
    לילך 04/12/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״