בר רפאלי גב האומה ליאור שליין
צילום: עדי שחם
רייטינג

בר ב'גב האומה' Vs אסף גרניט ב'מהפכה במטבח': מי ניצח?

מהפכה במטבח' של אסף גרניט רשמה נתון נאה של 27%, מול 10.4% ל'גב האומה'. יום ו': 8.7% ל'שי בשידור'. יום ה': הסרט על אמיר פיי גוטמן ניפק 13.5%

אלכסנדר כץ | (2)

מהפכה במטבח עם אסף גרניט ממשיכה לשמור על יציבות עם נתוני צפייה נעים. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של רשת רשמה אמש (מוצ"ש) 27%, כמה עשיריות האחוז פחות מהפרקים האחרונים.

בפרומואים של ערוץ 10 נאמר כי הם מקווים כי השתתפותו של בר רפאלי בגב האומה תתרום לרייטינג. אז התכנית רשמה 10.4%, לא גבוה בצורה משמעותית מהפרקים האחרונים. 

'בנות הזהב' (ערוץ 10) קיבלה 4.6%, ואחריה שידור חוזר של 'הרוסים' (ערוץ 10) עם 3.5%. 

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) הניבה 9.7%, ואחריה 'הקול שלי' (רשת, ערוץ 2) עם 9.5%. מנגד קיבלה 'המטה' (ערוץ 10) 8.5%. 

בגזרת החדשות: 'חדשות השבת' (חדשות 2) קיבלה 23.3% מול 10.5% ל'המגזין' (ערוץ 10). 'חדשות השבת' (ערוץ 1) ניפקה 3.9%, ואחריה 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 4.9%. 

יום ו'

 

הטוב מכולם (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11.8%, ואחריה 'סלבריישן' (רשת, ערוץ 2) עם 8.8%, בערב פושר לערוץ 2 מנגד רשמה שי בשידור (ערוץ 10) 8.7%, ואחריה הסדרה הרוסים (ערוץ 10) עם 3.6%. הסרט 'נ.ב אני אוהב אותך' (ערוץ 10) הסתפק ב-1.3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: המהדורה המוקדמת של 'אולפן שישי' הניבה 10.6% מול 6.9% לזו של 'שישי' (ערוץ 10).

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) הניבה 14.2% מול 9.3% ל'שישי' (ערוץ 10) ו'יומן' (ערוץ 1) שהסתפקה ב-2.1%. 

 

יום ה'

 

הסרט התיעודי 'ההמתנה לחיים' (ערוץ 10) על סיפורו של אמיר פרישר גוטמן הניב 13.5%, הנתון הגבוה ביותר לסרט דוקו בערוץ 10 מאז חודש פברואר השנה. ממול הניבה המערכת (רשת, ערוץ 2) 19.2%, נקודת רייטינג פחות מהתכנית שבוע לפני כן.  

 

התכנית 6 אמהות (רשת, ערוץ 2) רשמה 12.2%, 'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 9.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 6.9%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) זכתה ב-5.9% ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) הניבה 10%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 11.6%. מנגד ניפקה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 6.6%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 19.5% מול 10.8% ל'חדשות 10' ו-4% ל'מבט' (ערוץ 1).

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    איציק 23/11/2016 08:02
    הגב לתגובה זו
    אני צופה מושבע של התוכנית שלכם .הפעם נמנעתי לצפות בתוכנית.
  • 1.
    ראיתי את בר ב-BAR IN PORNO- חומר למחשבה ופיסול. (ל"ת)
    מירי 20/11/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״