טור

סקירת קריאייטיב: ניסוי חדש ל-Dove עם גברים, נשים ודופק

Dove מעלה את הדופק, הילדים שולטים בהורים וחבילות הדואר בשוויץ שמגיעות אשכרה עד אליכם

לירון בן יעקב |
נושאים בכתבה DOVE לירון בן יעקב

1. מותג היופי והטיפוח DOVE ממשיך במהלכי הניסוי תחת הקונספט "מהו יופי אמיתי?". בנוף סטרילי שמזכיר מאוד את ניסוי Dove Sketches, ערכה החברה ניסוי על קבוצת גברים רנדומלית ובדקה את מצב הדופק שלהם לנוכח תמונותיהן המתחלפות של דוגמניות סקסיות בעלות יופי סטראוטיפי. כמה הדופק עלה, למה ומתי? גלו בעצמכם.

כמה זה עולה לנו? צפו בניסוי

2. רבות דובר על האופן שבו ילדים "שולטים" בהורים שלהם ומסובבים אותם על האצבע. עכשיו השליטה עולה שלב כאשר הילדים שולטים בהורים שלהם ממש באופן פיזי. קבלו את "Piggyback helmet " - הקסדה שכל אבא לא צריך. הילד "רוכב" על האבא, מאותת לו לאן לפנות, באיזו מהירות לרוץ וכמובן גם מצפצף כדי שיפנו לו את הדרך. הפתרון האולטימטיבי לסכנת הקורקינט? כנראה שלא.

תופסים טרמפ על אבא// צפו בניסוי האמיתי

 

3. מהי הדרך הטובה ביותר להעביר את המסר "חבילת הדואר שהזמנת תגיע עד אליך" - דא, להביא אותה עד אליך. לצורך המחשה הוציאה חברת הדואר השוויצרית שליחי דואר קטנטנים ומלאי מרץ שנשלטו על ידי שלט רחוק והחביאו בתוכם מלא מתנות קטנות ומפנקות שהגיעו ממש עד לעוברי האורח השונים. אז אם גם אתם מחכים כבר חודשים לחבילה, אולי שווה שתשקלו לעבור לשוויץ. ואולי גם בלי קשר אפשר לשקול את זה.

הדואר שמגיע עד אליך

*** הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.