אסתי לאודר, באומן בר ריבנאי וזר פור יו
צילום: יח"צ/ יוטיוב

אסתי לאודר ובאומן עם הפרח שישלח אתכם להיבדק

המהלך בשיתוף זר פור יו - לקראת חודש המאבק בסרטן השד, בהחלט מצליח לפרוץ דרך בחשיבה יצירתית לניצול נפלאות הטבע. הפרח יזכיר לקהל היעד שהגיע זמן הבדיקה השנתית
משה בנימין | (1)

לפעמים צריך פשוט לא להתערב בטבע, אלא להתבונן ולתת לו למצוא את הפתרון הטוב ביותר. אמנם אי אפשר לקחת כל בריף ולרדת אותו לדשא מתחת לבניין, אבל המהלך החדש של אסתי לאודר ובאומן בר ריבנאי בשיתוף רשת זר פור יו בהחלט מצליח לפרוץ דרך בחשיבה יצירתית לניצול נפלאות הטבע. 

לקראת חודש המודעות לסרטן השד יוצאת חברת הקוסמטיקה אסתי לאודר במהלך להעלאת הנושא על סדר היום, במטרה לשלוח כמה שיותר גברים ונשים להיבדק.

בקמפיין שנקרא Plant a note מוזמנים הצרכנים לרכוש את  פרח האמריליס - שמתהדר בתופעה ייחודית שרק הוא מאופיין בה - פריחה חד שנתית רק בחודש אוקטובר - בדיוק בחודש המודעות לסרטן השד. כל קצוות הרעיון מתחברים סופית על רקע העבודה שצבעו של הפרח הוא ורוד, כצבעו של הקמפיין המזוהה עם סרטן השד.  

הבדיקה השנתית במקרה של סרטן השד עשויה להציל חיים ולחסוך טיפולים ארוכים. גילוי מוקדם של המחלה מעלה את סיכויי הריפוי לכ-90% ויותר. הקמפיין קורא לצרכנים לשתול את הפרח שיזכיר להם ללכת להבדק. במקביל, ההכנסות ממכירת הפרח בעלות של 20 שקלים ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן. 

 

קרדיטים

מנכ"ל: Yossi Lubaton

מנהל קריאייטיב ראשי: Jonathan Lang

סמנכ"ל קריאייטיב: Eran Nir

קריאייטיב: טל אבוגוב ועודד נדיר

סמנכ"לית לקוחות: Maya Salomon

סופרוויזרית: Stav Eldor

תקציבאות: Olga Kushnir Ronny Chaikin Nachmias

סמנכ"ל אסטרטגיה: Shai Nissenboim

סופרוויזרית אסטרטגיה: Lora Goichman

פלנרית: Moran Nurok

מנהל קריאייטיב דיגיטל: Idan Kligerman

קרייאטיב דיגיטל: Gal Mamalya

מדיה חברתית: Dana Tzanani

תכנות: Roy Zoaretz Omry Levy ונסיאל

מנהל סטודיו דיגיטל: Michael Shely

מעצב דיגיטל: Yossi Tayeb

מאייר: Ido Hirshberg

מנהל סטודיו אופליין: Yaron Keinan

סטודיו atl: Yaniv Shahar Zehava Gonen Greenberg Idan Marelli Idan MarelliElina Schwartz

סמנכ"לית הפקה: Dorit Gvili

מפיקה: Maya Palmon Eran Harel

עורך הבית: Dan Deutsch

מדיה: זניט – לימור דהן, מאיה פסטרנק, עדי אייכלר, תמי גבע

טראפיק: רונית דואניס Avia Ben Ishay

סטודיו דיגיטל וסטודיו ATL

מיתוג מארז: Fireworks by Baumann Ber Rivnay 

מנכ"ל ומנהל קראייטיב ראשי: Yariv Twig

מעצבת מיתוג: Noa Nizzani

מנהלת סטודיו: Livnat Tasa

זה שהיה שם בשבילנו בכל קרייסיס: Dani Beiralas

שלומי סגל - מגדל האמריליסים בישראל ומשווק פרחי אמריליס פורחים היחיד בעולם. 

M.Sc דורית סנדלר-זיו - חוקרת במחלקה לצמחי נוי וביוטכנולוגיה חקלאית למדעי הצמח, במכון וולקני. 

עורך אופליין: דדן עוזיאל 

ארטל פוסט: בית פוסט

מיילס אוף מיוזיק מוסיקה: 

סאונד: סאונדהאוס

שרון מילר- לשכת הדובר, עיריית ת"א

מיכל נהרי- אגרונומית, עיריית ת"א

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    gotcha 28/09/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    הנושא חשוב אבל זה לא אומר שלא צריך להיות מקוריים. הנה הויז׳ואל: https://www.youtube.com/watch?v=RHBPSb0PTx0 הנה הסאונד: https://www.youtube.com/watch?v=tB54XUhA9_w
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.