אסתי לאודר ובאומן עם הפרח שישלח אתכם להיבדק
לפעמים צריך פשוט לא להתערב בטבע, אלא להתבונן ולתת לו למצוא את הפתרון הטוב ביותר. אמנם אי אפשר לקחת כל בריף ולרדת אותו לדשא מתחת לבניין, אבל המהלך החדש של אסתי לאודר ובאומן בר ריבנאי בשיתוף רשת זר פור יו בהחלט מצליח לפרוץ דרך בחשיבה יצירתית לניצול נפלאות הטבע.
לקראת חודש המודעות לסרטן השד יוצאת חברת הקוסמטיקה אסתי לאודר במהלך להעלאת הנושא על סדר היום, במטרה לשלוח כמה שיותר גברים ונשים להיבדק.
בקמפיין שנקרא Plant a note מוזמנים הצרכנים לרכוש את פרח האמריליס - שמתהדר בתופעה ייחודית שרק הוא מאופיין בה - פריחה חד שנתית רק בחודש אוקטובר - בדיוק בחודש המודעות לסרטן השד. כל קצוות הרעיון מתחברים סופית על רקע העבודה שצבעו של הפרח הוא ורוד, כצבעו של הקמפיין המזוהה עם סרטן השד.
הבדיקה השנתית במקרה של סרטן השד עשויה להציל חיים ולחסוך טיפולים ארוכים. גילוי מוקדם של המחלה מעלה את סיכויי הריפוי לכ-90% ויותר. הקמפיין קורא לצרכנים לשתול את הפרח שיזכיר להם ללכת להבדק. במקביל, ההכנסות ממכירת הפרח בעלות של 20 שקלים ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן.
קרדיטים
מנכ"ל: Yossi Lubaton
מנהל קריאייטיב ראשי: Jonathan Lang
סמנכ"ל קריאייטיב: Eran Nir
קריאייטיב: טל אבוגוב ועודד נדיר
סמנכ"לית לקוחות: Maya Salomon
סופרוויזרית: Stav Eldor
תקציבאות: Olga Kushnir Ronny Chaikin Nachmias
סמנכ"ל אסטרטגיה: Shai Nissenboim
סופרוויזרית אסטרטגיה: Lora Goichman
פלנרית: Moran Nurok
מנהל קריאייטיב דיגיטל: Idan Kligerman
קרייאטיב דיגיטל: Gal Mamalya
מדיה חברתית: Dana Tzanani
תכנות: Roy Zoaretz Omry Levy ונסיאל
מנהל סטודיו דיגיטל: Michael Shely
מעצב דיגיטל: Yossi Tayeb
מאייר: Ido Hirshberg
מנהל סטודיו אופליין: Yaron Keinan
סטודיו atl: Yaniv Shahar Zehava Gonen Greenberg Idan Marelli Idan MarelliElina Schwartz
סמנכ"לית הפקה: Dorit Gvili
מפיקה: Maya Palmon Eran Harel
עורך הבית: Dan Deutsch
מדיה: זניט – לימור דהן, מאיה פסטרנק, עדי אייכלר, תמי גבע
טראפיק: רונית דואניס Avia Ben Ishay
סטודיו דיגיטל וסטודיו ATL
מיתוג מארז: Fireworks by Baumann Ber Rivnay
מנכ"ל ומנהל קראייטיב ראשי: Yariv Twig
מעצבת מיתוג: Noa Nizzani
מנהלת סטודיו: Livnat Tasa
זה שהיה שם בשבילנו בכל קרייסיס: Dani Beiralas
שלומי סגל - מגדל האמריליסים בישראל ומשווק פרחי אמריליס פורחים היחיד בעולם.
M.Sc דורית סנדלר-זיו - חוקרת במחלקה לצמחי נוי וביוטכנולוגיה חקלאית למדעי הצמח, במכון וולקני.
עורך אופליין: דדן עוזיאל
ארטל פוסט: בית פוסט
מיילס אוף מיוזיק מוסיקה:
סאונד: סאונדהאוס
שרון מילר- לשכת הדובר, עיריית ת"א
מיכל נהרי- אגרונומית, עיריית ת"א
- 1.gotcha 28/09/2016 09:51הגב לתגובה זוהנושא חשוב אבל זה לא אומר שלא צריך להיות מקוריים. הנה הויז׳ואל: https://www.youtube.com/watch?v=RHBPSb0PTx0 הנה הסאונד: https://www.youtube.com/watch?v=tB54XUhA9_w
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
