אסתי לאודר, באומן בר ריבנאי וזר פור יו
צילום: יח"צ/ יוטיוב

אסתי לאודר ובאומן עם הפרח שישלח אתכם להיבדק

המהלך בשיתוף זר פור יו - לקראת חודש המאבק בסרטן השד, בהחלט מצליח לפרוץ דרך בחשיבה יצירתית לניצול נפלאות הטבע. הפרח יזכיר לקהל היעד שהגיע זמן הבדיקה השנתית
משה בנימין | (1)

לפעמים צריך פשוט לא להתערב בטבע, אלא להתבונן ולתת לו למצוא את הפתרון הטוב ביותר. אמנם אי אפשר לקחת כל בריף ולרדת אותו לדשא מתחת לבניין, אבל המהלך החדש של אסתי לאודר ובאומן בר ריבנאי בשיתוף רשת זר פור יו בהחלט מצליח לפרוץ דרך בחשיבה יצירתית לניצול נפלאות הטבע. 

לקראת חודש המודעות לסרטן השד יוצאת חברת הקוסמטיקה אסתי לאודר במהלך להעלאת הנושא על סדר היום, במטרה לשלוח כמה שיותר גברים ונשים להיבדק.

בקמפיין שנקרא Plant a note מוזמנים הצרכנים לרכוש את  פרח האמריליס - שמתהדר בתופעה ייחודית שרק הוא מאופיין בה - פריחה חד שנתית רק בחודש אוקטובר - בדיוק בחודש המודעות לסרטן השד. כל קצוות הרעיון מתחברים סופית על רקע העבודה שצבעו של הפרח הוא ורוד, כצבעו של הקמפיין המזוהה עם סרטן השד.  

הבדיקה השנתית במקרה של סרטן השד עשויה להציל חיים ולחסוך טיפולים ארוכים. גילוי מוקדם של המחלה מעלה את סיכויי הריפוי לכ-90% ויותר. הקמפיין קורא לצרכנים לשתול את הפרח שיזכיר להם ללכת להבדק. במקביל, ההכנסות ממכירת הפרח בעלות של 20 שקלים ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן. 

 

קרדיטים

מנכ"ל: Yossi Lubaton

מנהל קריאייטיב ראשי: Jonathan Lang

סמנכ"ל קריאייטיב: Eran Nir

קריאייטיב: טל אבוגוב ועודד נדיר

סמנכ"לית לקוחות: Maya Salomon

סופרוויזרית: Stav Eldor

תקציבאות: Olga Kushnir Ronny Chaikin Nachmias

סמנכ"ל אסטרטגיה: Shai Nissenboim

סופרוויזרית אסטרטגיה: Lora Goichman

פלנרית: Moran Nurok

מנהל קריאייטיב דיגיטל: Idan Kligerman

קרייאטיב דיגיטל: Gal Mamalya

מדיה חברתית: Dana Tzanani

תכנות: Roy Zoaretz Omry Levy ונסיאל

מנהל סטודיו דיגיטל: Michael Shely

מעצב דיגיטל: Yossi Tayeb

מאייר: Ido Hirshberg

מנהל סטודיו אופליין: Yaron Keinan

סטודיו atl: Yaniv Shahar Zehava Gonen Greenberg Idan Marelli Idan MarelliElina Schwartz

סמנכ"לית הפקה: Dorit Gvili

מפיקה: Maya Palmon Eran Harel

עורך הבית: Dan Deutsch

מדיה: זניט – לימור דהן, מאיה פסטרנק, עדי אייכלר, תמי גבע

טראפיק: רונית דואניס Avia Ben Ishay

סטודיו דיגיטל וסטודיו ATL

מיתוג מארז: Fireworks by Baumann Ber Rivnay 

מנכ"ל ומנהל קראייטיב ראשי: Yariv Twig

מעצבת מיתוג: Noa Nizzani

מנהלת סטודיו: Livnat Tasa

זה שהיה שם בשבילנו בכל קרייסיס: Dani Beiralas

שלומי סגל - מגדל האמריליסים בישראל ומשווק פרחי אמריליס פורחים היחיד בעולם. 

M.Sc דורית סנדלר-זיו - חוקרת במחלקה לצמחי נוי וביוטכנולוגיה חקלאית למדעי הצמח, במכון וולקני. 

עורך אופליין: דדן עוזיאל 

ארטל פוסט: בית פוסט

מיילס אוף מיוזיק מוסיקה: 

סאונד: סאונדהאוס

שרון מילר- לשכת הדובר, עיריית ת"א

מיכל נהרי- אגרונומית, עיריית ת"א

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    gotcha 28/09/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    הנושא חשוב אבל זה לא אומר שלא צריך להיות מקוריים. הנה הויז׳ואל: https://www.youtube.com/watch?v=RHBPSb0PTx0 הנה הסאונד: https://www.youtube.com/watch?v=tB54XUhA9_w
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.