ערב חלש ב-TV: רק 15.7% ל'נעולים', ירידה ל'פנים אמיתיות'
השפעות הקיץ והאולימפיאדה ניכרות ברייטינג שמשיגים ערוצי הטלוויזיה הארציים, ונתוני הצפייה נמוכים במיוחד. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה עולה כי השעשועון נעולים (רשת, ערוץ 2) בהגשתו של גיא זו-ארץ רשם רק 15.7%, הנתון הנמוך ביותר מאז שהושק לפני פחות מחודש עם 22.5%.
אחריו שודר סרט הדוקו 'הבדיקה של החיים' (רשת, ערוץ 2) שהסתפק ב-12.3%. מנגד, מוסף 'ברקוד' (ערוץ 10) הניב 11.2% אבל פנים אמיתיות (ערוץ 10) של אמנון לוי קיבלה 11%, ירידה ל-2 הפרקים האחרונים.
'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 9.7%, 'החופשה המושלמת' (רשת, ערוץ 2) זכתה ב-8.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 5.6%, שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) ניפקה 4.6%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) הניבה 5.4%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 4.8%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 8.2%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 9.2%. מנגד, ניפקה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 7%. 'אייל גולן קורא לכם' (ערוץ 24) רשמה 2%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' מסתפקת ב-16.6% מול 'חדשות 10' עם 9.1%. 'מבט' (ערוץ 1) בנתון נמוך של 3%.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
