סוכנות Z. החלפת הפנים בסנאפצ'ט עבור גלובוס מקס
צילום: יח"צ

והפעם Z של ציבלין: קמפיין סנאפצ'ט לגלובוס מועתק מנטפליקס בצרפת?

טכנולוגיית החלפת הפנים בסנאפצ'ט מובילה את הקמפיין שלגלובוס מקס באמצעות סוכנות Z של ציבלין. אך אם במקוריות עסקינן - מהלך זהה, באותו הקונספט ועבור מותג מעולם תוכן דומה - טלוויזיה וקולנוע - הושק לפני 3 חודשים בצרפת עבור נטפליקס
משה בנימין | (9)

עוד לא סיימנו לדווח על ההעתקה של הקמפיין בכיכובו של ריקי ג'רוויס על ידי teenk, בכיכוב עופר שכטר וכבר יש מועמד חדש לתואר ה"השראה" של השבוע.

הפעם זה מגיע מכיוון Z - סוכנות הפרסום שפועלת תחת משרד הפרסום 'ציבלין' ומתמחה במהלכים ויראליים. קמפיין חדש של Z עלה לאחרונה להשקת הסרט יחידת המתאבדים, במסגרתו הוצבו פוסטרים של כוכבי הסרט שלצידם מודפסת דמות שבמקום ראשה מופיעה הזמנה לקהל הרחב להצטלם ובאמצעות אפליקציית סנאפצ'ט לבצע את החלפת הראשים. 

החלפת פנים בסנאפצ'ט - המהלך לנטפליקס שעלה בצרפת 

התמונות של Z בישראל

על פניו מדובר במהלך נפלא שגם מתאים לקהל היעד של הסרט - אותו קהל צעיר שאפליקציית סנאפצ'ט היא אחת הפופולריות שמותקנות על מכשירי הטלפון החכמים שלהם, ונמצאת בתדירות שימוש גבוהה. אך אם במקוריות עסקינן - מהלך זהה, באותו הקונספט ועבור מותג מעולם תוכן דומה - טלוויזיה וקולנוע - הושק לפני 3 חודשים בצרפת, שם נטפליקס הציגה ברחובות פוסטרים של הסדרות המובילות שלה, עם סימון על הפוסטר לראשו של המצטלם, עבור החלפת הפנים בסנאפצ'ט.

גיא בורנשטיין, מנכ"ל Z מסר בתגובה: "כמובן שלא ידענו על הקמפיין הצרפתי, (שעלה מעט לפנינו) והצענו את המהלך ללקוח הרבה לפני שהוא עלה. בינתיים גילינו מהלכים נוספים שעשו שימוש קריאייטיבי דומה בטכנולוגיה הזו, בארצות הברית, בנורבגיה ועוד - ואנחנו שמחים על כך. טכנולוגיית ה"פייס סוואפ" של סנאפצ'ט, שזמינה ומשגעת את הצעירים בעולם כבר למעלה מחצי שנה, היא השראה למשרדי פרסום רבים בעולם. אנחנו לא מבינים עד הסוף את האייטם: Z היו הראשונים שהשתמשו בטכנולוגיה הזאת במהלך פרסומי מגניב בישראל. מן הסתם, כל קמפיין שמשתמש בטכנולוגיה הזאת יראה דומה. המהלך זוכה להצלחה כבירה בארץ. המייל שלי, אגב, למי שמעוניין להשתמש בטכנולוגיות חדשות באופן יצירתי למותג שלו: [email protected]".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ערן 04/08/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    חבר'ה מצוינים בציבלין אכפתיות לקמפיינים שנדיר למצא במשרדים אחרים
  • 5.
    נועם 03/08/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    ולמלא אותו בכל האתרים שמחייבים אתכם למלא כתובת מייל בשביל ספאם.
  • ספאם מגיע לתקיית ספאם גאון (ל"ת)
    ג. 04/08/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    קריאטיב לצעירים זה רק טינק (ל"ת)
    בייבס 03/08/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
  • לול. בדיחה נהדרת (ל"ת)
    שבי 04/08/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יקי 03/08/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    מביך.
  • יש קישור לזכייה? (ל"ת)
    שי 03/08/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לקוח לשעבר 03/08/2016 00:11
    הגב לתגובה זו
    לא מביא תוצאות טובות, הייתי אומר עבודה חאפרית ולא נעימה.
  • 1.
    עולב 02/08/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    הקמפיין של נטפליקס היה לפני כמה חודשים ואין אחד שלא שמע עליו. מאז עשו גם בארץ עוד כמה דברים בסגנון ל-HOT ועוד. זה כבר העתק של העתק כמה זחיחות יש ליצור הזה בורנשטיין שהוא עוד מפרסם את המייל שלו למי שמחפש טכנולוגיות חדשניות. הוא מתאים למשרד הפח שהוא עובד בו
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף בראש כל רצועות השידור

כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.


פריים טיים

בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.