והפעם Z של ציבלין: קמפיין סנאפצ'ט לגלובוס מועתק מנטפליקס בצרפת?
עוד לא סיימנו לדווח על ההעתקה של הקמפיין בכיכובו של ריקי ג'רוויס על ידי teenk, בכיכוב עופר שכטר וכבר יש מועמד חדש לתואר ה"השראה" של השבוע.
הפעם זה מגיע מכיוון Z - סוכנות הפרסום שפועלת תחת משרד הפרסום 'ציבלין' ומתמחה במהלכים ויראליים. קמפיין חדש של Z עלה לאחרונה להשקת הסרט יחידת המתאבדים, במסגרתו הוצבו פוסטרים של כוכבי הסרט שלצידם מודפסת דמות שבמקום ראשה מופיעה הזמנה לקהל הרחב להצטלם ובאמצעות אפליקציית סנאפצ'ט לבצע את החלפת הראשים.
החלפת פנים בסנאפצ'ט - המהלך לנטפליקס שעלה בצרפת
התמונות של Z בישראל
על פניו מדובר במהלך נפלא שגם מתאים לקהל היעד של הסרט - אותו קהל צעיר שאפליקציית סנאפצ'ט היא אחת הפופולריות שמותקנות על מכשירי הטלפון החכמים שלהם, ונמצאת בתדירות שימוש גבוהה. אך אם במקוריות עסקינן - מהלך זהה, באותו הקונספט ועבור מותג מעולם תוכן דומה - טלוויזיה וקולנוע - הושק לפני 3 חודשים בצרפת, שם נטפליקס הציגה ברחובות פוסטרים של הסדרות המובילות שלה, עם סימון על הפוסטר לראשו של המצטלם, עבור החלפת הפנים בסנאפצ'ט.
גיא בורנשטיין, מנכ"ל Z מסר בתגובה: "כמובן שלא ידענו על הקמפיין הצרפתי, (שעלה מעט לפנינו) והצענו את המהלך ללקוח הרבה לפני שהוא עלה. בינתיים גילינו מהלכים נוספים שעשו שימוש קריאייטיבי דומה בטכנולוגיה הזו, בארצות הברית, בנורבגיה ועוד - ואנחנו שמחים על כך. טכנולוגיית ה"פייס סוואפ" של סנאפצ'ט, שזמינה ומשגעת את הצעירים בעולם כבר למעלה מחצי שנה, היא השראה למשרדי פרסום רבים בעולם. אנחנו לא מבינים עד הסוף את האייטם: Z היו הראשונים שהשתמשו בטכנולוגיה הזאת במהלך פרסומי מגניב בישראל. מן הסתם, כל קמפיין שמשתמש בטכנולוגיה הזאת יראה דומה. המהלך זוכה להצלחה כבירה בארץ. המייל שלי, אגב, למי שמעוניין להשתמש בטכנולוגיות חדשות באופן יצירתי למותג שלו: [email protected]".
- 6.ערן 04/08/2016 13:21הגב לתגובה זוחבר'ה מצוינים בציבלין אכפתיות לקמפיינים שנדיר למצא במשרדים אחרים
- 5.נועם 03/08/2016 13:12הגב לתגובה זוולמלא אותו בכל האתרים שמחייבים אתכם למלא כתובת מייל בשביל ספאם.
- ספאם מגיע לתקיית ספאם גאון (ל"ת)ג. 04/08/2016 13:21הגב לתגובה זו
- 4.קריאטיב לצעירים זה רק טינק (ל"ת)בייבס 03/08/2016 10:13הגב לתגובה זו
- לול. בדיחה נהדרת (ל"ת)שבי 04/08/2016 13:22הגב לתגובה זו
- 3.יקי 03/08/2016 08:09הגב לתגובה זומביך.
- יש קישור לזכייה? (ל"ת)שי 03/08/2016 16:06הגב לתגובה זו
- 2.לקוח לשעבר 03/08/2016 00:11הגב לתגובה זולא מביא תוצאות טובות, הייתי אומר עבודה חאפרית ולא נעימה.
- 1.עולב 02/08/2016 16:22הגב לתגובה זוהקמפיין של נטפליקס היה לפני כמה חודשים ואין אחד שלא שמע עליו. מאז עשו גם בארץ עוד כמה דברים בסגנון ל-HOT ועוד. זה כבר העתק של העתק כמה זחיחות יש ליצור הזה בורנשטיין שהוא עוד מפרסם את המייל שלו למי שמחפש טכנולוגיות חדשניות. הוא מתאים למשרד הפח שהוא עובד בו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
